Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
22 nov 2008 12:14
The Cell , Vincent Dónfrio , briljante acteur , speelt nu in die serie Victim and crime of zoits . Ook Full Metal Jacket de toilet scene.
Geen plaatjes helaas P-911
22 nov 2008 12:21
Ook een puntje/stoel-film van Polanski:
22 nov 2008 12:57
amandus schreef:The Cell , Vincent Dónfrio , briljante acteur , speelt nu in die serie Victim and crime of zoits . Ook Full Metal Jacket de toilet scene.
Geen plaatjes helaas P-911

The Cell erg goede film, Jennifer Lopez ook trouwens de moeite waard
Misschien een soort voorloper van Saw??
22 nov 2008 13:26
Mn zoon wilt Saw steeds kijken , vind Saw 1 erg goed , verhaal ook erg goed , hecht aan het leven want het duurt maar even . Saw 2 enz niet zo . Vaker zo bij vervolgen met uitzonderingen daar gelaten zoals The Godfather , allen meer dan briljant . Rocky t/m 3 ook erg goed .....
22 nov 2008 14:16
Vind persoonlijk deze van Polanski erg ondergewaardeerd:
Laatst bijgewerkt door
Jort op 22 nov 2008 14:39, in totaal 1 keer bewerkt.
22 nov 2008 14:29
amandus schreef:Mn zoon wilt Saw steeds kijken , vind Saw 1 erg goed , verhaal ook erg goed , hecht aan het leven want het duurt maar even . Saw 2 enz niet zo . Vaker zo bij vervolgen met uitzonderingen daar gelaten zoals The Godfather , allen meer dan briljant . Rocky t/m 3 ook erg goed .....

Ik ga Saw zeker kijken, ik weet alleen niet of de grens een beetje overschreden wordt
En nee ik ben zeker geen zedenprediker
22 nov 2008 14:35
P-911 schreef:amandus schreef:Mn zoon wilt Saw steeds kijken , vind Saw 1 erg goed , verhaal ook erg goed , hecht aan het leven want het duurt maar even . Saw 2 enz niet zo . Vaker zo bij vervolgen met uitzonderingen daar gelaten zoals The Godfather , allen meer dan briljant . Rocky t/m 3 ook erg goed .....

Ik ga Saw zeker kijken, ik weet alleen niet of de grens een beetje overschreden wordt

Hoeft ook niet is Rouwvoet al
22 nov 2008 14:40
amandus schreef::roll:

plaatje

Fixed
22 nov 2008 14:50
Top movie , als ik een varken zie moet ik hun denken , op hun knieen met een varkens masker op , How Bizar .
Inderdaad ondergewaardeerd
Vind de engelse dame erg charmant , ook in de English Patient te bewonderen en natuurlijk Four huwelijken enz .
Oeps weer Clive Clavin .......
22 nov 2008 17:37
Gisteren zag ik een stuk van Guido Weijers waar hij het over American History X had, één van de meest indrukwekkende films ooit.
22 nov 2008 17:40
Inderdaad zeer goed, super acteerwerk ook weer van Norton.
22 nov 2008 17:40
Goede Film hard maar goed . Edward Norton , de nieuwe de Niro . Ook super goed in Larry Flint
22 nov 2008 21:47
heb vanavond de keuze uit
cloverfield
iron man
what happened in vegas
diary of the dead
effe kijken welke ik eerst ga kijken
23 nov 2008 0:45
Had hem al op dvd, maar net op Blu-ray aangeschaft: Band of Brothers.
23 nov 2008 1:48
Me vanavond nog even met terugwerkende kracht ge-ergerd aan het
verlies van Gore in 2000.
Recount, met een prachtige rol van Laura Dern.
Steekt de recente parodie van Tina Fey naar de kroon.
23 nov 2008 2:30
pete 928 schreef:heb vanavond de keuze uit
cloverfield
iron man
what happened in vegas
diary of the dead
welke is het geworden???
23 nov 2008 10:16
Devils son schreef:Had hem al op dvd, maar net op Blu-ray aangeschaft: Band of Brothers.
In mijn ogen toch wel 1 van de beste WOII-series ooit.
Gisteravond maar eens Swordfish uit de kast getrokken. Geweldige openingsscene en natuurlijk Halle Berry die wel een boek vasthoudt maar het gelukkig even weglegt
23 nov 2008 11:30
P-911 schreef:pete 928 schreef:heb vanavond de keuze uit
cloverfield
iron man
what happened in vegas
diary of the dead
welke is het geworden???
deze
romero heeft zich wel gerevancheerd met deze film want land of the dead viel me zwaar tegen
23 nov 2008 12:34
Jammer Pete , voorkant ziet er veel belovend uit .
Iemand 10.000 BC gezien
23 nov 2008 13:02
ja ik hij was wel goed geen topfilm maar mooi gemaakt
23 nov 2008 13:32
Traveller69 schreef:Gisteravond maar eens Swordfish uit de kast getrokken. Geweldige openingsscene en natuurlijk Halle Berry die wel een boek vasthoudt maar het gelukkig even weglegt

Swordfish, wereldfilm.
23 nov 2008 19:06
amandus schreef:P-911 schreef:amandus schreef:Mn zoon wilt Saw steeds kijken , vind Saw 1 erg goed , verhaal ook erg goed , hecht aan het leven want het duurt maar even . Saw 2 enz niet zo . Vaker zo bij vervolgen met uitzonderingen daar gelaten zoals The Godfather , allen meer dan briljant . Rocky t/m 3 ook erg goed .....

Hoeft ook niet is Rouwvoet al

kan Saw 1 ook aan m'n lijstje van gekeken films kunnen voegen. Goede film, jammer dat ik de delen 2,3 en 4 nie tbij de hand had.
Het maken van de juiste keuzes in deze film is heeeeel belangrijk
23 nov 2008 19:10
http://www.spitsnieuws.nl/archives/medi ... hterv.html
Ook weer goed voor een half uurtje fun!
Top 20 volgens spitsnieuws btw, kan zelf wel andere verzinnen.
23 nov 2008 19:22
Nieuwe prequel Planet of the Apes
Volgens de Amerikaanse filmwebsite Chud.com staat er een nieuwe versie van Planet of the Apes in de steigers. Geen nieuwe remake van het origineel (1968), geen sequel op de remake (2001), maar een remake van Conquest of the Planet of the Apes (1972), de vierde film uit de reeks.
De scenaristen Rick Jaffa en Amanda Silver (die eerder samenwerkten aan Eye for an Eye en The Relic) zouden al een script klaar hebben met als werktitel Genesis: Apes. Er zijn twee belangrijke verschillen met Conquest: Genesis speelt zich niet af in de dystopische toekomst maar in het heden, en het hoofdpersonage Caesar is hier niet het resultaat van een paradox in het tijdreizen maar het product van een genetisch experiment.
Net als Conquest zal Genesis inhoudelijk als een prequel fungeren. Het is nog niet bekend welke regisseur de franchise nieuw leven mag inblazen na de volgens velen teleurstellende remake van Tim Burton uit 2001.