Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

23 nov 2008 20:19

Wat ik nou vandaag tegenkwam: de Titanic-DNA en de Moon Dust-DNA van Romain Jerome. In de eerste zit metaal van de Titanic verwerkt en in de tweede maanstof (in de wijzerplaat, zie foto hieronder) en metaal van de Apollo XI, de Russische Soyuz space shuttle en ruimtestation ISS.

Afbeelding Afbeelding
Laatst bijgewerkt door PentAr op 23 nov 2008 21:01, in totaal 1 keer bewerkt.

23 nov 2008 20:25

Lijkt of ie een Tourbillon heeft :?:

Bijzondere klok , kan het geen status geven van mooi of niet mooi ...... :?

23 nov 2008 21:19

Nou Ik Wel :twisted:

23 nov 2008 21:31

PentAr schreef:In de eerste zit metaal van de Titanic verwerkt en in de tweede maanstof (in de wijzerplaat, zie foto hieronder) en metaal van de Apollo XI, de Russische Soyuz space shuttle en ruimtestation ISS.

Imposante klokken. Maar eh.....dat kunnen ze natuurlijk nooit onomstotelijk aantonen!

En dan nog, da's iets voor een Titanic Addict of Space Addict. Zou mij niet zo kunnen boeien.

My two pennies....

23 nov 2008 21:36

Metaal vd Titanic erin verwerkt is lekker vaag ; kan een miniem percentage zijn wat je nooit tegenkomt. Mijn inziens niet van dezelfde orde als bv daadwerkelijk een stuk muur hebben uit de Berlijnse Muur waar niets aan veranderd is...kortom gewoon commercie.

23 nov 2008 21:36

ER schreef:
PentAr schreef:In de eerste zit metaal van de Titanic verwerkt en in de tweede maanstof (in de wijzerplaat, zie foto hieronder) en metaal van de Apollo XI, de Russische Soyuz space shuttle en ruimtestation ISS.

Imposante klokken. Maar eh.....dat kunnen ze natuurlijk nooit onomstotelijk aantonen!

En dan nog, da's iets voor een Titanic Addict of Space Addict. Zou mij niet zo kunnen boeien.

My two pennies....

Ik denk dat consumenten zich in die prijsklasse niet graag voor de gek willen laten houden, dus zorg je er als fabrikant wel voor dat het echt is... Het is per slot van rekening je naam die er in 1x aan gaat mocht blijken dat je de boel voor de gek hebt gehouden.

23 nov 2008 23:23

PentAr schreef:

Afbeelding Afbeelding

Ronduit afschuwelijk! Nog lelijker dan een Rolex. :cry:

24 nov 2008 0:15

Nauwelijks vergelijkbaar lijkt me...

24 nov 2008 0:44

Maarten , is in mijn optiek compleet niet vergelijkbaar . Je hebt daar natuurlijk wel wat ervaring voor nodig om dat te herkennen en te erkennen , dat heeft niet iedereen . Ook gelukkig maar anders zouden we allemaal het zefde kopen en of bezitten . Wat dat betreft is het ook hier net als bij mensen "het kaf van het koren scheidden." :lol:

24 nov 2008 8:53

Ik houd wel van fabrikanten die bijzondere materialen toepassen. Dat is een van de redenen dat ik mijzelf anderhalf jaar geleden heb verwend met de Big Bang van Hublot:

Afbeelding

24 nov 2008 10:21

Mooie klok , Hublot doet mij wel veel denken aan de eerste IWC portofino Porsche design serie , zeker de eerste series met een rubberen band :wink:

24 nov 2008 12:44

Die ken ik niet, heb je daar een plaatje van?

:P
Laatst bijgewerkt door PentAr op 24 nov 2008 18:58, in totaal 2 keer bewerkt.

24 nov 2008 14:23

Super horloge... echt een droom klok!

Erg leuk is ook nog dat als je de baas van Hublot tegenkomt je lunch niet hoeft af te rekenen... :lol: :lol: :lol:

24 nov 2008 15:36

goed verhaal he hans !! :wink:

ben er van de zomer weer, kan ik dan iemands hublot even een lang weekend lenen ?

24 nov 2008 16:53

PentAr schreef:
amandus schreef:Mooie klok , Hublot doet mij wel veel denken aan de eerste IWC portofino Porsche design serie , zeker de eerste series met een rubberen band :wink:

Die ken ik niet, heb je daar een plaatje van?

Edit: Dit blijkbaar ook niet, inclusief plaatje Afbeelding :idea: . :wink:

Afbeelding

Afbeelding

24 nov 2008 17:24

Jongens, less is more :roll: :wink:

24 nov 2008 19:00

Ik zie wat je bedoelt, maar met de Big Bang is Hublot toch wel een paar stappen vooruit gegaan!

24 nov 2008 19:06

Is ook , zijn met zelfstandig design horloges gaan maken , beter dan de oudere series. Vind de naam goed "Hublot" , heeft iets chics 8)

24 nov 2008 19:25

Maarten schreef:Nauwelijks vergelijkbaar lijkt me...

Klopt, echter qua estethiek vind ik Rolex en bovenstaande horloge foeilelijke horloges; meestal gedragen door de penose die geen smaak hebben .... :idea:

24 nov 2008 19:38

En die heb jij gelukkig wel?

24 nov 2008 19:46

:mrgreen: :ba: :cheers: :cheesy:

24 nov 2008 20:15

Laten we proberen dit topic open te houden ......
Edit: :thumleft:
Laten we het ook hier s.v.p. wel gezellig houden!

On Topic : welke klok zou een boks-wedstrijd overleven ? :cheesy:

24 nov 2008 20:27

De Audemars Piguet Royal Oak Offshore Survivor Chronograph?

Afbeelding

Strongbox-type case water-resistant to 100 metres, with antimagnetic system designed to protect the mechanism from any hostile element

24 nov 2008 20:30

Bijzondere klok , hep ik kruiwagen nodig om hem te dragen :lol:

Afbeelding

Carbon coated

24 nov 2008 20:31

@ PentAr :
Audemars Piguet Royal Oak Offshore Survivor

Designed door een orthodontist ? :roll: :wink:
Gesloten onderwerp