Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

26 nov 2008 0:18

Zondag deze met de meiden gekeken, stemmen van bekende acteurs en actrices en enorm veel humor in de film: Kung Fu Panda

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lydia op 26 nov 2008 11:08, in totaal 1 keer bewerkt.

26 nov 2008 9:14

Plaatje misschien :shock:

26 nov 2008 9:19

Bij mij staat een hele grote plaat, hoor! Zit er nog slaap in je ogen? :lol:

26 nov 2008 9:21

Nog een keer mn slaap verwijderd , tot bloedens aan toe , geen plaatje , misschien mijn pc ......naam dan :?:

26 nov 2008 11:08

Nog maar een keer een plaatje geplakt. Maar voor de zekerheid ook maar de naam er bij gezet! :lol: :wink:

26 nov 2008 11:57

aaaahhhhh Bruce Lee tekenfilm , mn zoon vind deze ook leuk 8)

26 nov 2008 13:31

Ik kijk alleen even op IMDB voor de crew/cast.

Verder zit ik doorgaans op http://www.the-numbers.com, hele lekkere site met alle kosten en winsten op films.

Verder heb ik ook zelf een IMDB, andere Porschisten ook hier??

Grtjs. Leander Kolen

26 nov 2008 15:26

Leg uit , ikke niet begrijpen een eigen IMDB :?: Leuk die nummers site , winst en risico , altijd leuk :!:

26 nov 2008 15:59

Misschien bedoelt ie de mogelijkheid om op IMDB aan te geven welke films je hebt (of wilt hebben). Dit kun je dan door middel van een id delen met anderen. Die kunnen dan zien wat jij in je collectie hebt.

26 nov 2008 16:06

amandus schreef:Leg uit , ikke niet begrijpen een eigen IMDB :?:

http://www.imdb.com/name/nm2438865/

26 nov 2008 16:15

THNX , Capice :!:

27 nov 2008 18:54

Er wordt door "iemand" een IMDB-account aangemaakt zodra je aan een film meewerkt die op een festival of in een bioscoop te zien zal zijn. De 2 films die op mijn IMDB staan zijn allebei uitgezonden op het filmfestival Nederland.

Ik heb natuurlijk nog veel meer gedaan dan dat, maar alleen dit houden ze bij :scratch:

Vandaar de vraag of er nog meerdere Porschisten ooit aan het filmfestival
mee hebben gedaan.

Grtjs. Leander

27 nov 2008 19:04

amandus schreef:Wat ik vaak jammer vind dat een top film een sequel krijgt wat bijna altijd een slap aftreksel is , (dit natuurlijk zoals eerder gemeld uitzonderingen daar gelaten ), vind dat het ten goede komt van de 1e film , sterker nog door zwak vervolg kan vind ik de eerste eigenlijk ook minder worden . Persoonlijk vind ik de Matrix hier een goed voorbeeld van . :roll:

goede sequels
lord of the rings
dirty harry
leathal weapon
x men
spiderman
back to the future
slechte sequels
jaws
halloween
hellraiser
piranha

27 nov 2008 19:07

Helaas Leander , als groot movie liefhebber nooit mee gedaan aan een festival . Heb wel een stukje geschreven voor een prachtige Duits/Indiaanse film "Schatten der Zeit" , Shadows of Time , zie hiervoor

User Comments
shadows of time, 6 April 2008
Author: info-16387 from Netherlands

Afbeelding

27 nov 2008 19:24

amandus schreef:Helaas Leander , als groot movie liefhebber nooit mee gedaan aan een festival . Heb wel een stukje geschreven voor een prachtige Duits/Indiaanse film "Schatten der Zeit" , Shadows of Time , zie hiervoor

User Comments
shadows of time, 6 April 2008
Author: info-16387 from Netherlands

Heel erg gaaf! Wil je het nog een keer later verfilmen? / Wat wil je ermee gaan doen?

Grt. Leander

27 nov 2008 20:09

Heb altijd gezegd, als ik steenrijk ben een film wil maken die Oscar winnend is . Mijn droom is eens bij de Oscar uitreikingen aanwezig te zijn 8)

Overigens kan iedereen feedback over een film geven op IMDB :wink:

Afbeelding

27 nov 2008 22:11

the english patient

vond ik een gele goede film 8)

27 nov 2008 22:43

English Patient , mooie tragische film , William Defoe sterke karakter speler 8)

Chocolat , ook mooi :!:

Afbeelding

27 nov 2008 23:47

Als chocolade verslaafde moest ik deze film natuurlijk ook zien. Met een doos chocolade erbij ... :wink:

Zojuist Save the last dance gezien:

Afbeelding

27 nov 2008 23:52

de serie ALIAS vonk dope

27 nov 2008 23:55

pete 928 schreef:goede sequels
lord of the rings

Maar die is dan ook geschreven als trilogy. Eigenlijk was er alleen een script voor 2 films, maar de distributeur vond dat het verhaal 3 films nodig had net als het boek.

Chocolat is een mooie film met een mooie hoofdrolspeelster.

Net Taxi gekeken (had ik nog nooit gezien). Wel grappig maar had van mij nog wel wat meer stuntwerk in kunnen zitten.

28 nov 2008 0:16

welke taxi 1, 2 of 3

of allemaal in 1 x gezien :wink:

28 nov 2008 7:48

Lydia schreef:Als chocolade verslaafde moest ik deze film natuurlijk ook zien. Met een doos chocolade erbij ... :wink:

Zojuist Save the last dance gezien:

Afbeelding

Julia Stiles kan serieus goed dansen 8)

28 nov 2008 8:21

the abyss 8)

28 nov 2008 9:03

Julia danst fantastisch. Heb vaker films van haar gezien. Op de auditie die ze moest doen aan het eind van de film, danst ze ballet op hiphop muziek, maar zó geweldig! En wat een lichaam heeft ze!
Gesloten onderwerp