Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

26 nov 2008 12:03

Ik heb ook 4 jaar in B&L gewoond (en 1 jaar in de Staatsliedenbuurt) en op basis daarvan heb ik besloten dat ik never nooit meer in dat soort buurten ga wonen. Als normaal mens kun je daar niet normaal functioneren.

26 nov 2008 12:46

Zo zie je maar weer: de Bijlmer wordt niet eens meer genoemd. Dat is nu een wat ingedutte 'hood'.
Paar jaar geleden nog niet: mijn vader woonde/woont er. Had zijn auto in de afgesloten parkeergarage staan. Zijn accu was plat, deed niks meer. Hij moest nog wat zaken regelen. Komt hij een dag later bij zijn plekkie: enige wat daar nog staat is zijn oude, platte accu... :shock:

Maar goed 020West: a.k.a. "Harlem a/h Slotermeer"

26 nov 2008 12:56

Maarten schreef:Ik heb ook 4 jaar in B&L gewoond (en 1 jaar in de Staatsliedenbuurt) en op basis daarvan heb ik besloten dat ik never nooit meer in dat soort buurten ga wonen. Als normaal mens kun je daar niet normaal functioneren.

Watje. Je moet gewoon af en toe mee naar de Moskee en af en toe een lammetje slachten. Je moet wel een beetje integreren heur :twisted: 8)

26 nov 2008 21:00

:?
....als ik lees, dat Amsterdam zijn hele infrastructuur op de schop gaat nemen.
:twisted: Je zou toch als leek zeggen...MAAK EERST DE NZ LIJN 'NS FATSOENLIJK AF of durf het toe te geven....mislukt, zand erover .
Ik was eind oktober weer 's een weekje in Amsterdam. :shock: Overal waar je komt, loop je tegen die breek- en bouwellende van de NoordZuid lijn aan. :evil:
Niet normaal, en dan nu DAT ook nog :?:

26 nov 2008 21:11

Amsterdam heeft zowel absoluut als relatief de meeste ambtenaren van NL. En die worden duidelijk niet op hun kwaliteiten geselecteerd. Nu weer op de Stadhouderskade: groot onderhoud. Nou ja: afgezet maar niemand aan het werk. Want: vergunning nog niet afgegeven. Je verzint het werkelijk niet.

26 nov 2008 21:24

Tja de stadsdelen, paleizen met ambtenaren; ik kan leuke verhalen vertellen over het bouwen van een dakkapelletje.
Zoals deze hebben we er een stuk of 10...

Afbeelding

26 nov 2008 21:35

Iemand wel eens achter het Ijzeren Gordijn geweest toen het nog van ijzer was :?:
Daar begint het stilletjes aan daaro ook wel wat op te lijken.
Ik woon zelf in een durup, maar daar wordt de tering WEL naar de nering gezet.
Maar ja, hier zit een burgemeesteresse met :lol: echte :lol: ballen :!:

27 nov 2008 15:36

ErikE schreef:Komt hij een dag later bij zijn plekkie: enige wat daar nog staat is zijn oude, platte accu... :shock:

Die gasten zijn te beroerd om even naar het scheidingsstation te rijden. :twisted: :wink:

Ook jarenlang in A'dam gewoond. Met de komst van het eerste kind besloten om buiten A'dam te gaan wonen. Een prettige woonomgeving is heel wat waard. Bevalt dus heel erg goed. 8) 8)
Plaats een reactie