Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

02 dec 2008 22:31

Pfffffff,,,,,,heb eigenlijk helemaal niets mee....GT3 / TT. (lol)

02 dec 2008 22:36

Stijn van Kooten schreef:
Even serieus: is een 996 GT2 geen optie? Niet (veel) duurder, maar the best of both worlds! Eventueel importeren? :roll:


Wat ik gezien heb is de GT2 weldegelijk prijziger. Wat mij verbaasde, want ik heb een tijdje terug in de 911 & PW gelezen dat de GT2 voor relatief weinig op te halen is.

02 dec 2008 23:14

Jullie moeten niet zo'n punt maken van die drempels jongens.. :wink: Tot nu toe weinig problemen mee gehad :D

02 dec 2008 23:31

Even een paar lekkere 996 modellen.....:!:




GT3 Mk. I:
AfbeeldingAfbeelding


GT3 RS:
AfbeeldingAfbeelding


GT3 Mk. II:
AfbeeldingAfbeelding


GT2:
AfbeeldingAfbeelding


4S:
AfbeeldingAfbeelding


Turbo:
AfbeeldingAfbeelding
Laatst bijgewerkt door Stijn van Kooten op 03 dec 2008 0:17, in totaal 1 keer bewerkt.

03 dec 2008 0:09

stijnus 2de setje gele is fout en de rode ook


2de setje gele is mk 2


en die rode is gt2 :wink:


oftewel andersomski :D

03 dec 2008 0:15

Ik zal dit draadje eens met veel interesse gaan volgen. Zit stiekum wel alvast te kijken wat een waardige opvolger kan worden 8)

03 dec 2008 0:19

gast schreef:Yammie, eindelijk weer eens een leuk draadje :D En wat een overeenkomsten lees ik met mijn eigen "thuis" situatie. ( lelijke spoiler, kleurengezeur etc)

Ik kan denk ik nog 1 belangrijk puntje aandragen voor dagelijks gebruik: de stoelen. Persoonlijk zou ik die kuipstoelen voor dagelijks gebruik niet willen. :idea:
Maar elk van de door mij geplaatste auto's zijn leverbaar met kuipstoelen en met leren stoelen :idea: :!: En zelfs met leer beklede kuipstoelen!







@ Knauf, het is al laat :lol:

03 dec 2008 9:37

als het zo doorgaat kunnen we misschien ergens kwantiteitskorting krijgen :)

03 dec 2008 9:59

gast schreef:Persoonlijk zou ik die kuipstoelen voor dagelijks gebruik niet willen. :idea:


Je hebt GT3's met sportstoelen en met kuipjes. Dus daar zal het niet op vastlopen.

03 dec 2008 10:00

Zoals de kleur :mrgreen:

03 dec 2008 10:02

Stijn van Kooten schreef:Zoals de kleur :mrgreen:


Daar heb ik Hornen als mogelijke oplossing voor... :wink:

Ik kom er wel uit hoor. 8)

03 dec 2008 10:07

gast schreef:Ik ben er zelf ook nog niet uit wat ik liever wil. Maar ja, ik ben over wel meer dingen nog niet zeker. :? :)


pff diep zo op de vroege morgen :lol:

ik zoek nog iemand die met zijn GT3 mijn oprit op en af wil komen rijden, als dat lukt ben ik er wel uit denk ik :wink:
Laatst bijgewerkt door Graaf op 03 dec 2008 10:13, in totaal 1 keer bewerkt.

03 dec 2008 10:14

ssst is laat geworden idd.....

03 dec 2008 10:18

gast schreef:maar dat het iets is om rekening mee te houden


Dat wel, maar als je de goede tegen komt kun je nog overwegen om de stoelen te verwisselen.

Op zich zitten die kuipjes prima, maar je komt dan niet meer naar achteren, wat voor mij ook een probleem is.

03 dec 2008 10:21

Graaf schreef:
gast schreef:Ik ben er zelf ook nog niet uit wat ik liever wil. Maar ja, ik ben over wel meer dingen nog niet zeker. :? :)


pff diep zo op de vroege morgen :lol:

ik zoek nog iemand die met zijn GT3 mijn oprit op en af wil komen rijden, als dat lukt ben ik er wel uit denk ik :wink:


Wil ik wel een keer doen hoor met wat beter weer. Kan ik de RS ook even uitlaten.

Ikzelf vind de 996TT veel meer een D-Driver. Erg makkelijk te rijden, je 4WD is ook fijn bij glad weer. Wil je een keer driften; geen probleem gewoonn PSM uitzetten en het is bijna een RWD (Mark kan dit beamen).
De GT3 (RS) is veel meer spartaans en meer een fun auto. Daar ik moet zeggen dat de Cayman in mijn hudige opzet wel eigenlijk een best of both worlds is; lekker snel en strak op de weg. De GT2 (denk wel dat hier ook een MK1 en MK2 van is -> meer PK en wat leuk carbon spul), heeft echter bij het standaard onderstel wel veel last van onderstuur. Een zogenaamde veiligheids feature vanaf de fabriek om de happy tail te voorkomen.

03 dec 2008 10:23

Graaf schreef:als het zo doorgaat kunnen we misschien ergens kwantiteitskorting krijgen :)


mischien PF korting als we met een paar man tegelijk een GT3 willen?? :lol:

gister in het nieuws gezien dat verschillende dealers al een 2e auto gratis erbij geven: als je een espace koopt krijg je er een twingo bij....

03 dec 2008 12:33

Graaf schreef:ik zoek nog iemand die met zijn GT3 mijn oprit op en af wil komen rijden

Bestel vast een voorspoiler voor degene die daar zijn bolide aan bloot wil stellen :D

Is er met een GT3 nog fatsoenlijk in de file te rijden of is dat een drama?

03 dec 2008 12:49

nou nou is niets anders dan een gewone schuinestoeptegelstandaardopritding waar zelfs mijn Marcos over heen kon...

03 dec 2008 15:09

Eric schreef:Is er met een GT3 nog fatsoenlijk in de file te rijden of is dat een drama?


valt wel mee.....maar moet toegeven dat ut behoorlijk voelbaar is.....zeker als ie koud is stribbelt de versnellingbak ff tegen...de syncromesh zijn anders dan de normale 996, is meer bestand tegen de enorme klappen.

Verder is de MK2 een heerlijke auto, die als je hem goed berijd iedereen de baas is, man wat accelereert dat apparaat zeg, is echt voor velen niet bij te houden.

De MK2 is ietsiepietsie hoger dan de MK1 dus drempels net zoveel last van als een 996 4s/turbo.

Maar die huil als je hem vet in de toeren jaagt...kippevel.

Looks zijn altijd persoonlijk, de een vind een turbo lelijk en een ander weer de GT3....blijft persoonlijk.....ik vind alles mooi mits er Porsche op staat.

03 dec 2008 16:17

Devils son schreef:Dat wel, maar als je de goede tegen komt kun je nog overwegen om de stoelen te verwisselen.

Op zich zitten die kuipjes prima, maar je komt dan niet meer naar achteren, wat voor mij ook een probleem is.


Er is achterin niet veel meer te doen. Er zitten geen zitjes in. Ik heb de kuipjes zonder 'mecano' en de golftassen en karren (2+2) passen nog prima achterlangs, dus voor mij prima. Wat wil je verder nog achterin doen dan?

File rijden is, zoals John al aangaf, geen probleem. De koppeling is zwaar, maar daar wen je snel aan.

O ja, van die kuipjes krijg je geen zadelpijn. Ik denk eigenlijk dat ze beter voor je rug zijn dan die verstelbare stoelen die in 90% van de gevallen te schuin naar achteren staan.

03 dec 2008 17:15

gt3 zou ik voor gaan, ook als daily (niet met 40.000 per jaar trouwens :twisted: )

mooie zwarte met zwarte wielen.. goed we dromen weer weg..

heren succes met deze mooie keuzes... en de voorpret is vaak het leukste..

03 dec 2008 17:46

Yoda schreef:Er is achterin niet veel meer te doen. Er zitten geen zitjes in. Ik heb de kuipjes zonder 'mecano' en de golftassen en karren (2+2) passen nog prima achterlangs, dus voor mij prima. Wat wil je verder nog achterin doen dan?
Ze zijn er wel met zittingen achterin, maar dan kan je geen rolkooi :idea: :wink:

03 dec 2008 17:48

gt3 is een officiele 2 seater, ook volgens RDW. Meer achterin is strafbaar

03 dec 2008 18:39

Yoda schreef:
Er is achterin niet veel meer te doen. Er zitten geen zitjes in.


Er zijn ook GT3's met zitjes achterin. :idea:

De koppeling is zwaar, maar daar wen je snel aan.


De koppeling van een 964 is ook zwaar, dus dat wennen zal wel meevallen...

O ja, van die kuipjes krijg je geen zadelpijn.


Weet ik. Maar ik zal toch voor een DD eerder kiezen voor sportstoelen.

03 dec 2008 18:39

$TEEF schreef:niet met 40.000 per jaar trouwens


Waarom niet?
Plaats een reactie