Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

03 dec 2008 21:10

HTC Touch, bevalt me goed, hoewel soms wat traag, maar niet zo traag als mijn communicator.
Heerlijk om lekker mee te "pielen".
Mijn vrouw gebruikt hem overigens ook, ook naar volle tevredenheid...

03 dec 2008 21:39

wolf schreef:iphone is gewoon de benchmark.

Hoor ik hier een apple-fan?

M.i. zijn appeltjesfanaten zeer tevreden met de Iphone, niet appeltjesfanaten zijn er gereserveerder over. Dus als je een appeltjescomputer hebt lijkt mij de Iphone een prima keuze. Zo niet kan deze wel tegenvallen.

Ik vind b.v. het toetsenbord van de Iphone een crime... Zo vaak als je mis zit... Dan heb ik liever het fysieke toetsenbord van de X1.

Maar goed, het blijft een kwestie van smaak. Zo vind ik de X1 ook gewoon het mooiste toestel. Maar het is daardoor ook een gewichtig toestel en dat is ook niet voor iedereen...

03 dec 2008 23:44

Rob Herfst schreef:Toch wel een hoop enthousiaste reacties over de I-phone :shock: , terwijl die met een aantal specs (o.a. pixels, flash, video) het niet lijkt te halen tov enkele concurrenten.

De iPhone koop je niet puur op specs, de interface en applicaties maken het toestel. Cooler komen ze niet.

04 dec 2008 0:14

Iphone gebruik ik nu al een half jaar, het is en blijft een super "aaibaar" toestel. Veel app. te downloaden, erg leuk! Qua Bluetooth niet op elke carkit goed resultaten (galm), maar de Parrot doet het goed.

Nadeel: snel leeg (ik bel veel dus na een 1/2 dag leeg), wil af en toe nog wel eens vastlopen (nee ligt niet aan Jailbrake, we hebben er nml. 10 st. momenteel en zowel de 2G als 3G heeft er last van). En raar en overklaarbaar op Aruba kan je niet bellen, wel smsen en gebeld worden.

Maar ik ben er nog steeds erg tevreden mee, denk alleen dat je met bv een Nokia, qua betrouwbaarheid beter af bent.

04 dec 2008 9:47

Tja, ik heb nu alweer een paar maanden een Nokia E66 (dus de opvolger van je huidige Rob!). Ding is geweldig, ding is WEL snel, doet precies wat hij moet doen, en is ook nog eens lief en slank.

Collega's hier lopen rond met een iPhone :cheesy:, een X1 en een N95. Moet zeggen, het doet allemaal hetzelfde, dus dan maar de kleinste ;)

Batterij gaat ong. 2-3 dagen mee, afhankelijk van hoeveel ik bel en hoeveel ik mijn mail synchroniseer :cheesy: .... E71 is zo mogelijk nog mooier, top toestel en relatief zijn ze beide erg goed te betalen (tov. iPhone en X1).

X1 heeft overigens wel een mega-resolutie, dat terzijde!

04 dec 2008 11:36

nou, benieuwd wat de keuze gaat worden.
zoals hier al gezegd zijn sommige telefoons op bepaalde punten beter of juist minder goed dan een iPhone. Is maar net waar je je prioriteiten legt.
Om foto's te maken, gebruik ik m'n fototoestel, om filmpjes te maken mijn videocamera (hoewel je met het programmaatje Cycoder wel kunt filmen met een iphone, moettie wel voor 'gehackt' zijn (zie link)
Ik heb 'm (de eerste versie indertijd al) gekocht vanwege het gebruiksgemak, het scherm met multitouch, de vele functies (iPod, mail, internet, iPhoto, iMovie etc) en vooral vanwege de looks en omdat ik al jaren op een mac werk en makkelijk met alles te syncen is. Plus dat er mega veel leuke, makkelijke, interessante programma's op te zetten zijn. (around me, fring (msn), kooaba (herkent filmposters/dvd & cd-hoezen), snaptell (idem, ook boekcovers), shazam (herkent muziek), allerlei file-info/gps-tracker progs, translaters, unit&currency-converters, file-info, veeeel spelletjes, internet-applicaties, customize-dingen, (andere) onzin, etcetc). Heb dus als het ware mijn computer op de phone.
Succes met kiezen :P

04 dec 2008 11:51

ben het eens met ingo, compu op de phone.
en het werkt allemaal lekker intuitief goed.
en er zijn tienduizenden programmaatjes te downloaden, oa http://dynolicious.com/

04 dec 2008 11:56

...en -niet onbelangrijk- verschillende Porsche-thema's 8)

04 dec 2008 11:58

nou herbst, dat gaat dus een ipheun worden, toch? :mrgreen:

04 dec 2008 12:18

Ik heb een Iphone om mee te bellen en om er lekker mee te spelen! IK vind dat als je een Iphone hebt je deze wel moeten Jailbreaken (softwarematig kraken). Hierdoor heb je de mogelijkheid om vele zinnige en onzinnige programma's, wallpappers, ringtones, spelletjes, enz... te downloaden! Jailbreaken gaat tegenwoordig heel erg makkelijk! :wink:

Heb nu zelfs iets gedownload waarmee je kerstverlichting op het scherm ziet in vrolijke kleurtjes om de depressieve en donkere wintertijd te bestrijden! :lol:

04 dec 2008 21:14

ingo schreef:nou, benieuwd wat de keuze gaat worden.

Aangezien ik een volgzaam type ben, nijg er momenteel naar om als een goede patiënt te luisteren naar de Afbeelding......., al klinkt die X1 ook niet slecht! :wink:

Inderdaad maar weer eens een keer geen Nokia!

@wolf: hoe vaak moet zo'n Appeltje geserviced worden? 8)

04 dec 2008 21:35

Rob Herfst schreef:al klinkt die X1 ook niet slecht!

Ik zou ze bij de BC eens naast elkaar bekijken. Uitstraling van de toestellen en ook bediening is totaal anders.

Eigenlijk is het net als met de vraag GT3 of Turbo: gewoon beiden rijden en dan weet je het... :wink:

04 dec 2008 21:36

goed zo jongen. Afbeelding
services lopen via itunes, automatisch.
no oil needed :colors:

04 dec 2008 21:42

wolf schreef:services lopen via itunes, automatisch.

Hetgeen wel mis kan gaan... wat een bekend kwaaltje is (waar mijn vrouw niet gelukkig van werd).

En na jailbreaken zijn updates niet meer mogelijk dacht ik. Toch?

04 dec 2008 21:46

geen idee. heb de mijne origineel gelaten.
nooit vastlopers of andere ellende. sorry.

04 dec 2008 21:50

het duurt altijd even maar dan kan je ook weer updaten naar die nieuwe software.

robert

04 dec 2008 21:56

Ik heb een nokia 9300i eens aangeschaft , puur om onderweg bij wachttijden , op P.F. bij te lezen .
In het begin was het een geweldig alternatief , maar sinds een aantal maanden krijg ik het bericht dat ik gebannerd ben op het forum .
Nu is het voor mij een waardeloos ding . :!: :cry: :evil:

05 dec 2008 10:44

Updates voor een gejailbreakte Iphone zijn gewoon mogelijk! Alleen moeten die gemaakt worden door "hackers". Maar deze zijn gewoon via bijvoorbeeld de Iphoneclub te downloaden en daar staat precies wat je moet doen! Ik heb zelf nu een jaar de Iphone. Oorspronkelijk uit Amerika. Deze toen gekraakt. Dat was versie 1.1.2. Een half jaar geleden update naar 1.1.4 gedaan en nu zit ik op 2.1. Allemaal heel erg makkelijk. Ben er nog steeds blij mee! :D

05 dec 2008 11:07

Wimpie77 schreef:Ik heb zelf nu een jaar de Iphone.

Dat is dan niet de 3G... (toch?)

Ik had het nadrukkelijk wel over de 3G.

05 dec 2008 11:09

Ook te jailbreaken en up te daten!!! :wink:

05 dec 2008 11:11

Wimpie77 schreef:Ook te jailbreaken en up te daten!!! :wink:

Zou kunnen...

05 dec 2008 11:23

http://www.iphoneclub.nl/forum/f59/iphone-help/f60/wiki-handleidingen/25764-jailbreak-quickpwn-3g-firmware-2-2-windows.html :wink: 8)

05 dec 2008 16:37

Ik gebruik nog steeds dit :arrow: Afbeelding
Heb ik nu al een half jaar..........is voor mij erg lang met een telefoon :lol:

05 dec 2008 17:07

Devils son schreef:
Wimpie77 schreef:Ook te jailbreaken en up te daten!!! :wink:

Zou kunnen...

Ja hoor. Prima zelf te doen. Heb eerst een jaartje de 2G gehad en nu bijna half jaartje de 3G. Is nog makkelijker te jailbreaken en updates zijn er meestal al binnen een week na de officiële release (in het geval van 2.2 besturing bijvoorbeeld). Op internet veel duidelijke info over hoe dat te doen ook. :idea:

05 dec 2008 17:11

ingo schreef:
Ja hoor. Prima zelf te doen. Heb eerst een jaartje de 2G gehad en nu bijna half jaartje de 3G. Is nog makkelijker te jailbreaken en updates zijn er meestal al binnen een week na de officiële release (in het geval van 2.2 besturing bijvoorbeeld). Op internet veel duidelijke info over hoe dat te doen ook. :idea:

Mijn vrouw heeft daar helemaal geen interesse in, dus vandaar dat ik er nooit goed naar gekeken heb.
Gesloten onderwerp