Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

06 dec 2008 17:23

Ik heb inmiddels een e-mail aan Hans-Peter gestuurd. Afwachten of hij iets speciaals voor ons kan/wil regelen.

06 dec 2008 17:45

EriC4C schreef:Ik wacht ongeduldig op het initiatief van degene die het de vorige keer heeft georganiseerd. Die trip was zeer goed georganiseerd :thumleft: en erg leuk!

Afbeelding
Inderdaad :thumleft:

06 dec 2008 18:22

Ok, ik ga ervoor.

Ik zal een nieuw topic openen met een voorstel van datum en voorlopig programma.

Man, man, man, wat haal ik nu weer op mijn nek :D

06 dec 2008 18:38

Go rufie, GO!!! :D

als het je lukt ga ik zeker mee, dat kan een echte Porsche fan toch niet missen?? 8) 8) 8)

06 dec 2008 18:46

rufie schreef:Man, man, man, wat haal ik nu weer op mijn nek :D

Vanuit mij in ieder geval al waardering dat je de handdoek oppakt :wink:

06 dec 2008 18:48

rufie schreef:Ok, ik ga ervoor.

Ik zal een nieuw topic openen met een voorstel van datum en voorlopig programma.

Man, man, man, wat haal ik nu weer op mijn nek :D

Creativiteit of netwerk nodig PB

Afbeelding

07 dec 2008 13:34

Heb al een paar mails uitgestuurd. Effe wachten op antwoord, dan kan ik een concrete datum voorstellen.
Kan al aangeven dat het in mei zal zijn.

07 dec 2008 13:40

Super Rufie! Top dat je het organiseert. Als ik wat geregeld kan krijgen, geef ik het aan je door. Misschien dat je daar wat mee kunt in je organisatie!

07 dec 2008 13:51

Bedankt Amandus en Lydia voor de aangeboden hulp. Zal zeker nog te pas komen !
Mijn idee is ook om met zoveel mogelijk te gaan. Gewoon heel dat museum inpalmen en een event voor ons alleen :D
Lijkt me leuker dan fabriek bezoeken, want dan kan je met maximum 40 personen gaan en moet ik weer zoveel kandidaten uitsluiten.

Voorlopig idee is om met 2 modules te werken.
module 1 : museumbezoek + overnachting + bezoek aan Mercedes Museum
module 2 = module 1 + culinair arrangement in Hotel Dollenberg in Zwarte Woud + rally daar.

Je ziet, er zal voor elk wat wils zijn....

To be continued,
Rufie.

07 dec 2008 16:07

mocht het doorgaan allemaal ik meld me bij deze alvast heel graag aan :wink:

07 dec 2008 17:03

rufie schreef:Kan al aangeven dat het in mei zal zijn.

Als het maar niet samenvalt met Jumbo Exclusief (moederdag) ben ik er bij. :wink:

07 dec 2008 19:33

Als het in mei is ben ik zeker van de partij met 2 personen, genoeg tijd dan om het goed in te plannen. Zogauw de datum bekend is wordt dit geblokt in mijn agenda. :lol:

07 dec 2008 21:38

Ik zit te denken aan 21-24 mei.
Hangt af van de beschikbaarheid van Museum en hotels.
Plaats een reactie