Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

10 dec 2008 19:57

Mooie klok, Patrick!
Gefeliciteerd! Zal je vast goed staan!

10 dec 2008 20:25

Patrick, schitterend :thumleft: :thumleft:

10 dec 2008 20:31

@ Amandus;
:roll: Eigenlijk begin ik nu wel HEEL nieuwsgierig te worden naar en het hoe van je verzameling klokkies ........

10 dec 2008 20:39

Renger , heb in ieder geval een Rolex :lol: en heleboel swatches collector items nooit gedragen

10 dec 2008 22:14

Zag deze ook nog voorbij komen een paar pagina's terug in dit topic.
Heb ik al een tijd niet meer gedragen: Poljot met alarm.

Afbeelding

10 dec 2008 23:06

Automaat :?:

11 dec 2008 15:56

gefeli met de Edox !

geniet ervan.

gr

steef

12 dec 2008 2:31

Ik vergeet in de Porsche toch de tijd. Daarom maar geen horloge..

In het algemeen vind ik horloges lelijke dingen (Rolexen scoren hier voor mij heel hoog) die vaak in de weg zitten (en beschadigd raken).

12 dec 2008 3:50

esgigt schreef:(...) horloges (...) die vaak in de weg zitten (en beschadigd raken).

Ik denk dat je aan dat laatste zelf wat kan doen.
Sinds ik m'n IWC dagelijks draag ben ik me dus veel meer bewust van wat ik met m'n hand doe. Daarmee bedoel ik dat ik niet zomaar op de tast naar een biertje in de koelkast grijp bijvoorbeeld.
En ik draag m'n nu een maandje of drie/vier, en er is nog geen beschadiging op. (afkloppen!)
Verder gaat ie s'avonds ook gewoon weer in z'n doosje. Geen haar op m'n hoofd dat ie zomaar op 't nachtkastje gaat. :oops:
Dat was met m'n vorige horloges (casio, swatch, lorus) wel anders.

En in de weg zitten, tja. ik let met shirts kopen op dat de mouwen niet te krap zijn. verder nergens last van hoor.

Maar ja, ieder het zijne. Ik heb ook jaren zonder horloge gelopen.

@Patrick: Mooie klok! gefeliciteerd!

12 dec 2008 4:26

kunnen die dingen zo weinig hebben dan? sjeemig

12 dec 2008 7:24

patrick911 schreef:Sinds ik m'n IWC dagelijks draag ben ik me dus veel meer bewust van ...

Herkenbaar. Heb hetzelfde met de Br. . Ga ik de tuin in of moet ik de auto wassen gaat het andere horloge om. :wink:

12 dec 2008 8:39

Br..... montbrillant :?:

Afbeelding

12 dec 2008 8:45

Jurgen schreef:
Herkenbaar. Heb hetzelfde met de Br. . Ga ik de tuin in of moet ik de auto wassen gaat het andere horloge om. :wink:

Als ik de auto was, gaat het horloge gewoon af :roll:

Ik draag mijn Br.. :lol: als dagelijkse horloge en let er eigenlijk niet zo op waar ik tegenaan stoot, nu na een jaartje of 4/5 is er nog geen krasje te zien op het glas, de band ziet eruit zoals een gebruikte band er moet uitzien.

Eigenlijk net zoals steenslag een deel is van een wagen die gebruikt wordt.

12 dec 2008 8:48

@ Patrick: nog gefeliciteerd!! Erg mooi horloge, super!

@ Amandus: Nee geen automaat, handgewonden, met alarm.

12 dec 2008 8:58

amandus schreef:Br..... montbrillant :?: [/img]

nee, veel mooier :wink:

12 dec 2008 10:17

mooier worden ze bij Brrr...helaas niet...

daarom moet elke liefhebber een goede toolwatch hebben, voor het dakgoten leeghalen, grasmaaien, autowassen etc.... met elk krasje groeit het karakter....

een bezel die niet snel kan beschadigen is dan een aanrader..staal is ook handig, is wat harder, platinum nog beter maar is al gauw iets kostbaarder en om nu met je platinum klok de dakgoten te gaan leeghalen... (ik ken ze wel die het doen......)

12 dec 2008 18:33

Marco schreef:
amandus schreef:Br..... montbrillant :?: [/img]

nee, veel mooier :wink:

Tenminste een echt horloge. 8)

12 dec 2008 18:38

Gewoon Hublot nemen:

Afbeelding

Dat keramisch materiaal krast echt niet, ook al loop je ermee tegen een stalen deurpost (dat gebeurde mij, het horloge is onbeschadigd, de verf van de deurpost niet meer).

Veel harder materiaal kunnen mensenhanden ook niet maken, je kunt het alleen bekrassen met een diamant.

12 dec 2008 18:43

breguet en hublot, komt dat uit dezelfde fabriek?

12 dec 2008 18:45

Nee...

Van sint gehad....

12 dec 2008 19:40

Afbeelding

12 dec 2008 20:04

PentAr schreef:Gewoon Hublot nemen:

Wow :!: Heb jij deze :?:
Erg mooi...

12 dec 2008 20:09

Helaas heb ik geen huis van keramisch materiaal maar van staal, en dat krast dus wel een beetje.

Afbeelding

Maar ook een plaatje!

12 dec 2008 20:11

Zeker....

12 dec 2008 21:13

ach, het is een horloge. Als er een kras op komt, komt er een kras op. Eén keer per jaar/twee jaar een beurtje, krasjes eruit laten polijsten, nieuw bandje erop en gaan met die banaan. Ik draag mijn IWC eigenlijk dagelijks sinds ik hem heb. Het enige dat ik er niet mee doe is zeilen, zwemmen en douchen. Omdat het een leren band is ben ik wat voorzichtig met vocht (die bandjes gaan zo meuren van zweet :puker: ) maar verder pak ik gewoon een biertje uit de koelkast.... mét mijn klokkie om :cheesy:

Met mijn '49 Breitling ben ik wel wat voorzichtiger, want die kan wat minder hebben. Maar die ligt ook gewoon in de kast ergens achterin op de plank. Niet in een doosje ofzo... En de rest ligt gewoon in een la.
Gesloten onderwerp