Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Een combinatie van 964 voorkant en 993 (S) achterkant: de ultieme coupe?

ja
4
11%
nee
20
57%
nee, maar vast wel een mooie combinatie...
11
31%

Totaal aantal stemmen : 35

01 jan 2005 14:24

horn schreef:
jeff_911 schreef:dat is niet alleen voorschade :roll:

Nee, daar zitten op wel meer plekjes deukjes in... :shock: :?

Afbeelding

ja zoek maar een andere hoor Horn, aan deze heb ik zelfs nog een hoop werk om er iets toonbaars van te maken.

En als je die naar Erwin rijd zal ie er ook niet echt blij van wordenn schat ik .
en jij ook niet denk ik van de rekening na opknappen van dat ding met 964 neus onderdelen en dan al 17.5 K voor dat wrak om mee te beginnen.

01 jan 2005 15:10

Poserbak??? :shock:

Wel met de spoiler van de turbo erop, en dus zonder de motor..
Voor de rest: gewoon de mooiste! Harmonie van de dikke, ronde achterkant (als in MOOI, niet als in TEVEELPLEKVOOREENKLEINEMOTOR :) ) met de ronding aan de voorzijde ('licht verstoord door aanplakken van (eveneens harmonieuze basis-belijning) van de 964'), IMHO onovertroffen.
Zo dus: Afbeelding 8)
Als er al een 964/5 in de buurt komt: Shop eens een turbo-body ZONDER de spoiler in elkaar, DAT lijkt mij de mooiste 964.. :idea:

De beste wensen allemaal en vooral veel P-Plezier in dit verse jaartje!

01 jan 2005 15:30

ja ik wil best sjoppen hoor maar ga niet heel het PF-album + internet afzoeken voor fotos, als je me 2 fotos, beetje uit dezelfde hoek graag aanleverd wil ik best ff FOtoshoppen.

01 jan 2005 16:27

Thx FO, dit is echt "The Beast", alive and kicking....

01 jan 2005 16:31

graag gedaan

01 jan 2005 17:42

Poserbak???

Begrijp me niet verkeerd een 993 4s is een van de mooiste Porsche's ooit maar ik zou hem zelf niet snel kopen heeft ten opzichte van een normale 993 niet veel meer te bieden als een mooier uiterlijk en daar betaal je (te) veel geld voor vind ik .
Hou zelf meer van het wolf in schaapskleren idee, een auto moet zijn uiterlijk qua prestatie's meer dan waarmaken.

01 jan 2005 19:30

Ah zoo... daarom heb je die leuke motorkitjes af fabriek RS3.8...>300pekaatjes.. 8)

01 jan 2005 20:03

:D leuk gefotooosjopperdiepoperdie . :wink:
Echter geef mij dan toch maar gewoon de 911 964 30 jahre versie.

heeft veel weg van die gefotoshopte versie .( heb zo gauw ff geen mooi plaatje '' maar iemand anders michien wel)
is er trouwens een forumlid met zo'n uitvoering?????

Het nadeel van de modellen na de 964 ''''''' is dat de gemene wespenkont hoger is komen te liggen.
Bij de 911-jes vanaf 1963 is dat altijd aanwezig geweest.
De daklijn is zo ver naar achteren doorgetrokken en loopt vloeiend door naar diep onderen tot zowat op de grond naar mijn gevoel.
Ziet er uit alsof de gemene angel er elk moment uit kan komen en even een fikse steek gaat geven.

bij de 993 werd de kont al hoger en breder en bij de 996 werd dit nog hoger en volgens mij is bij de 997 is de hoogte hetzelfde.

Dus wil je een vette kont en toch kanonskogelvoorschermen dan kom je met de 964 30 jahre versie het beste uit de bus denk ik. 8)

En ho ho ''' ik heb dus niet gezegd dat ik de moderne 911's niet mooi vind hé. :P

02 jan 2005 0:47

nee, das niet leuk geFOtodiesjperdienogwat dat was redelijk netjes geFOtoshopt.

dit is leuk geFOtoshopt:

Afbeelding

02 jan 2005 11:12

Erhmz, bij Carlo staat nog altijd een 964-jubi te koop ;)

Daar zie je dus hoe een turbo body eruit ziet, zonder vleugel...

02 jan 2005 12:21

M.i. dus inderdeed de mooiste "964" (andere zijn ook mooi hoor!! :wink: )
Iemand een idee wat die bij Carlo moet kosten? (zou ze wel willen verzamelen...denk meerderen met mij.. :lol: )

02 jan 2005 21:41

Kepeke1967 schreef:M.i. dus inderdeed de mooiste "964" (andere zijn ook mooi hoor!! :wink: )
Iemand een idee wat die bij Carlo moet kosten? (zou ze wel willen verzamelen...denk meerderen met mij.. :lol: )

Geloof dat ie rond de 35k zat, maar kan er naast zitten... Hij had er een tijdje trug 2...

03 jan 2005 0:22

paSCal schreef:
Kepeke1967 schreef:M.i. dus inderdeed de mooiste "964" (andere zijn ook mooi hoor!! :wink: )

Geloof dat ie rond de 35k zat, maar kan er naast zitten... Hij had er een tijdje trug 2...

Kheb hier in den Belgiek laats ee exemplaar in behoorlijke staat vlot voor 40k zien verkopen ... :roll: Had wel maar 45.000km op de klok ...

Dirk
:wink:

03 jan 2005 9:56

staat mij ook bij dat er 35 voor werd gevraagd, km-stand van deze is dan ook 142.000

03 jan 2005 17:02

Afbeelding
:roll: ..... zoals JC eerder zei. :^:

Vind het :idea: in theorie wel interessant, maar in de praktijk blijkbaar .....

03 jan 2005 18:31

:wink: :lol:
Plaats een reactie