Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

20 dec 2008 15:07

Ik heb het boek ook net doorgebladerd, wat een geweldig verzorgde herinnering. Echt heel fraai, sommige foto's zijn schitterend, mijn complimenten. Ik kijk uit naar de DVD :D. Iedereen die heeft meegewerkt aan de totstandkoming van het boekje: bedankt!!!

20 dec 2008 16:44

ook hier net ontvangen, hartelijk dank heren helemaal toppie

20 dec 2008 17:18

Gelukkig bij ons ook aangekomen :D Lekker met een versnapering bij de speksteenkachel gaan zitten genieten van boek en cd. Iedereen bedankt :thumright: :thumright:

20 dec 2008 18:48

..en ook hier is het boek ontvangen! erg mooi verzorgd boekwerk. helemaal top - mijn dank aan de organisatie.

volgend jaar staat het 11-je nog beter op de foto als de huidige resto is afgerond.

20 dec 2008 19:02

Heren,
Jullie hebben er een super mooi fotoboek van gemaakt. Vandaag heb ik het ontvangen. Met veel bewondering heb ik het doorgebladerd. Er zijn echt geweldig mooie foto's bij en het geheel is een erg goede combinatie van compositie en kleur. Tijdens de kerstdagen zal ik er nog vele malen van gaan genieten en het is een fantastisch boek om te hebben. Super bedankt.

20 dec 2008 19:07

ook aan gekomen hier, zeer mooie fotoos :D
en we staan er in blz.15 die rode 8)
bedankt allen

20 dec 2008 22:35

Boek is ook bij mij binnengekomen.
Enorm bedankt. De 356 Rally staat er toch 2,5 keer in. :D

20 dec 2008 23:34

diggler_911 schreef: Iedereen die heeft meegewerkt aan de totstandkoming van het boekje: bedankt!!!

:arrow: http://www.911stedentocht.nl/deelnemers2008.php :mrgreen:

Erick schreef:De 356 Rally staat er toch 2,5 keer in. :D

Ja raar he? :wink:

Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat....
Maar bij deze, Mark en Serge bedankt.

21 dec 2008 13:46

Goed te zien dat het in de smaak valt. DVD's zijn morgen allemaal klaar en zullen dan de deur uit gaan. Dus voor de kerst is iedereen lekker onder de pannen :mrgreen:

23 dec 2008 13:10

Weer een prachtig boekwerk geworden :thumleft: Ook de CD met heel veel foto's van de dag is heel erg leuk.

23 dec 2008 15:22

Hi Marcel, zag ik nou jouw vrouw op TV in het programma van Jort Kelder?

23 dec 2008 18:29

Zo, wat een oplettendheid!!!

Was ze inderdaad. Ze werden uitgenodigd voor een brunch op Huis Ten Donck in Ridderkerk als dank voor de verzorging van de jonkheer (van dik in de tachtig :wink: ). Ze hebben zelfs nog een interview met haar opgenomen, maar alleen niet uitgezonden.

23 dec 2008 21:22

Vandaag persoonlijk door de Kerstmaurice afgeleverd: boek en cd! Top! Tanks!
D'r staat een coole foto van die kikker in, zeg! :wink:

24 dec 2008 15:50

Even een laatste update;
Alle DVD's zijn ook de deur uit inmiddels en die zullen dus of net voor of net na de kerst op de deurmat gevoelige IMS Lager.
Het is weer een race tegen de klok geweest en ook dit jaar waren er wat technische hobbels te overwinnen om uit het materiaal een mooie 54 minuten durende film samen te stellen.

Ook voor 2009 is inmiddels een datum geprikt samen met diverse instanties en overheden. Het zal voor 99% zeker 6 september gaan worden.

Allemaal een fijne kerst en nieuwjaarswisseling gewenst.

27 dec 2008 22:17

Vandaag de DVD ontvangen en meteen bekeken. Het ziet er heel errug professioneel uit. Mijn komplimenten..... IN DTS 5.1 klinkt tie super.... :wink:

27 dec 2008 22:28

Ook net gekeken. Is prima gelukt!! :salut:

27 dec 2008 22:48

Net voor de Kerst het boek ontvangen, echt geweldig! ook de DVD die bij het boek hoorde met de foto's is leuk, let op alle lachende gezichten.

Afbeelding

groeten,
Henk

27 dec 2008 22:57

Vandaag de DVD ook ontvangen. Erg mooi! De afwisseling van Porsches, mensen, landschappen, gebouwen, straten, etc. maken het beeld van de dag erg compleet.

27 dec 2008 23:20

:thumleft: :thumright: :thumleft: :thumright: :thumleft: :thumright:

27 dec 2008 23:47

Super DVD. Net in 1 x met genoegen helemaal uitgekeken. Leuk afwisselend en grappig om zo mijn 'oude' SC-tje weer te zien (en horen!).

28 dec 2008 0:00

Ik sta er nog over te twijfelen de dvd en het boek te bestellen......

28 dec 2008 0:13

Het is jammer dat je toespraak op het einde er niet op staat... :cheesy: :wink:

Boek en dvd zijn zeker de moeite waard.

28 dec 2008 0:28

Hebben we over zitten twijfelen of we die er in moesten monteren. Maar laten we het maar bij de herinnering houden. :wink:

Goed te horen dat ook de DVD in goede aarde valt. Hebben we niet voor niet zitten buffelen de afgelopen weken.

28 dec 2008 1:05

schitterende dvd :D :D

bedankt :)

28 dec 2008 1:06

pff gelukkig maar dat die er niet opstaat; toen ik wat rustiger geworden was schaamde ik me dood voor dat optreden :oops:

(hoewel...woorden kwamen wel uit het hart vandaan! :) )
Plaats een reactie