Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
20 nov 2008 19:50
precies, als iemand aan mijn dochter komt (of vrouw) als die mazzel heeft heeft het dan nog zin om een ambulance te bellen. En anders de lokale meubelmaker voor 6 planken
20 nov 2008 20:17
Pas maar op. Voor jou geldt dan dat je beter had kunnen weten en dat ze jou dan dus wel keihard aanpakken. De Nederlandse rechtspraak is wat mij betreft ziek. Erg ziek.
20 nov 2008 20:25
john's Porsches schreef:precies, als iemand aan mijn dochter komt (of vrouw) als die mazzel heeft heeft het dan nog zin om een ambulance te bellen. En anders de lokale meubelmaker voor 6 planken
M2
20 nov 2008 20:32
john's Porsches schreef:En anders de lokale meubelmaker voor 6 planken
Riep iemand 'meubelmaker'?
20 nov 2008 21:00
Grinnik...
20 nov 2008 23:13
Als er een vent zich aan één van mijn dochters zou vergrijpen, dan plast hij de rest van zijn leven door een rietje. Kan die de rest van zijn leven elke keer als hij een pie moet doen daar spijt van hebben!
20 nov 2008 23:21
mijn voorkeur gaat uit naar de keuze voor een meubelmaker
26 nov 2008 18:43
Het moge duidelijk zijn dat dit een in elkaar gefabriceerde opname betreft, in een en dezelfde ruimte, onnatuurlijk, emotieloos, geforceerd en opgelezen vanuit een blaadje. Dit met het oogmerk om zoveel mensen zand in de ogen te strooien. Waarom zou je zoiets doen als je meent niets met de verdwijning van NH te maken te hebben
26 nov 2008 19:08
Faster schreef:
Het moge duidelijk zijn dat dit een in elkaar gefabriceerde opname betreft, in een en dezelfde ruimte, onnatuurlijk, emotieloos, geforceerd en opgelezen vanuit een blaadje.
Ik begin steeds meer elementen van jouw betogen te herkennen...
Odd.
Waarom zou je zoiets doen als je meent niets met de verdwijning van NH te maken te hebben
Ik hoor graag een goede reden om zoiets te doen als je WEL iets met de verdwijning te maken hebt.
Het is m.i. hoe dan ook een idiote actie.
26 nov 2008 21:36
gast schreef:
Wordt wat lastig in zo ongeveer het dichtstbevolkte land ter wereld......
Het is lastig, ben ik met je eens.
(en ben benieuwd of zulke uitspraken nog zal doen als het jouw kind is)
Misschien niet, maar emotie is zelden een goede raadgever.
22 dec 2008 15:13
Zolang die JvdS niet zijn handtekening onder een bekentenis zet krijgen ze hem volgens mij nooit veroordeeld. Jammer maar helaas.
22 dec 2008 15:16
Denk dat ie nog wel aan de beurt komt , is het niet links om , dan wel rechts om .
22 dec 2008 15:21
Dat denk ik ook...
22 dec 2008 15:55
Ik echt niet. Als ze hem op basis van wat ze nu hebben als niet kunnen pakken. Geen lijk geen zaak!
22 dec 2008 15:58
Niet alles loopt helaas legaal , ook gerechtigheid niet .....
22 dec 2008 23:56
Voor mij is het zeker dat JvdS er serieus bij betrokken is en dat hij zeer waarschijnlijk de dader is. Het verhaal wat hij in de auto heeft verteld is ook goeddeels waar.
Enige wat volgens mij niet waar is, is het verhaal over de hulp die hij gehad heeft. Ik denk dat die hulp bestond uit zijn vader, samen met hoge functionarissen binnen het politie-apparaat.
En juist op dat laatste punt zal het mis gaan, een van die betrokkenen gaat praten en dat zal degene zijn, die het minst te verwijten is, maar daar gewetenswroeging over krijgt.
Tot nu proberen ze ter plekke de schijn op te houden van onderzoek en te rekken tot februari. Daarna zal er niet voldoende reden zijn om opnieuw het onderzoek te openen, totdat Peter R. de Vries er weer opduikt of een team van de politie uit Nederland.
Zo maar een voorgevoel!
23 dec 2008 2:01
Moet je me even uitleggen wat het motief van de andere "hoge functionarissen binnen het politie-apparaat" was, om te helpen bij het laten verdwijnen van een lijk...
23 dec 2008 8:17
sensatie bs. maar ja, opinions...
23 dec 2008 9:33
We houden elkaar kosten wat het kost in het zadel, iedereen weet wat van elkaar........
23 dec 2008 9:57
Die jongen is aan de ene kant zo dom, maar aan de andere kant zo slim... En samen met zijn pa zullen zij dit wel helemaal uitgedokterd hebben! Misschien hadden ze al jaren zo een nood scenario in de kast liggen...