24 nov 2008 23:08
horn die - omdat het dan minder hard aankomt - hierboven al zelf schreef:58GT schreef:De 993S ... lekker licht ...
ik ook...
![]()
24 nov 2008 23:21
24 nov 2008 23:44
Patrick993 schreef:Maar op dit moment denk ik toch een 993 S met lage kilometerstand. Eventuele reacties op mijn bevinding zie ik graag tegemoet en besef degelijk dat hier ook negatieve reacties zullen zijn.
25 nov 2008 0:06
25 nov 2008 0:45
58GT schreef:Ben zelf van een 996 carrera 4 "terug gesprongen" naar een 993S, en dat is heel goed bevallen. 996 werd dagelijks gebruikt en de 993S is voor de hobby. Ik denk dat het verschil tussen moderne snelle wagens (audi's, BMW's enz.) en een 996 te klein is. De 993S voelt gewoon specialer aan, alleen ABS, geen elektronische hulpjes, lekker licht en toch een beest.
Anders idd doorsparen voor een '05 997S, heb ze al voor rond de 75 mille gezien.
25 nov 2008 0:49
25 nov 2008 10:45
25 nov 2008 16:04
Patrick993 schreef:() Ik mis de emotie bij een 996 die je bij de 993 wel hebt.
25 nov 2008 18:01
Gizmo schreef:Wel gezien, maar het blijft gewoon leuk. Zelfde met 996, blijven gebakkies
25 nov 2008 18:23
Harley schreef:Ga eens in een 996 Mk1 GT3 rijden.Dat is nogal different koek.
25 nov 2008 19:18
25 nov 2008 23:42
26 nov 2008 0:14
zuugnap schreef:valt wel mee flink ....
26 dec 2008 21:14
26 dec 2008 21:23
Patrick993 schreef:Het rijdt wel fantastisch en heel anders dan een 993 en daar ligt misschien het probleem. Ik mis de emotie bij een 996 die je bij de 993 wel hebt. Aangezien de Porsche puur als hobby auto word gebruikt, geeft de emotie en de beleving toch de uiteindelijke doorslag.
26 dec 2008 22:40
27 dec 2008 0:39
Jeroen C3.0 schreef:Volgens mij was er iemand hier voornemens een hele mooie zilvere 993S in te ruilen op een 993TT, ik zeg, babbeltje maken!