potverdrie wat gaat de tijd hard. al zolang niks meer gepost. sommige zullen wel denken dat ik gestopt ben, maar dat is niet zo Zal dus maar even updaten. Ben nog steeds aan het coating krabben. Heb ik me toch even vies in vergist haha. tijdrovend werk is dat, raad het iedereen af. maargoed ik heb ook niet zo heel veel tijd om eraan te werken helaas. moet toch maar eens meer tijd vrijmaken. genoeg onzin gehannes terug naar de porsche.
ben nu wel heel ver klaar met krabben, dat is mooi. verder heb ik bij een wielkast al een stuk roestig materiaal eruit geslepen. Er moet nog een klein stukje extra uit, maar dat komt als ik plaatstaal heb. helaas waren ook de 2 kleine slangenaansluitingen zo goed als doorgeroest. hier moet ik dus nog even een oplossing voor vinden. bij de andere wielkast moet ik het geroeste deel nog eruit slijpen en nog keer met de lamellenschijf erover.
De onderkant heb ik ook al helemaal kaal gekrabt, dus kan daar nu met de staalborstel overheen.
stuurhuis met de tierods heb ik ook verwijdert. stuk daarachter is eigenlijk het laatste wat nog onder de auto gekrabt moet worden.
Tank is er ook uit. deze zal gestraald worden.
Ben nu dus van plan alles in de Rustseal te gaan zetten van KBS Coating en daarna gaat er een laag Wurth rubber undercoating over, zoals er oorspronkelijk ook over is gegaan geloof ik.
verder heb ik besloten het gehele airco systeem eruit te gooien. alle koppelingen waren veroest en veel was ook kapot. dus weg ermee, gebruikte het toch nooit.
Nu heb ik nog een vraagje.
- weet iemand een goed adres voor plaatstaal? Online of in de buurt van breda? Heb wel een groothandel gevonden, maar daar moet je teveel afnemen.
Nu het rotwerk voor het grootste deel gedaan is schiet het hopelijk op. want ik wil toch echt deze zomer rijden. Binnenkort weer meer!
Mvg Lagel (Lawrence)