Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Wie rijdt er nu nog met de Porsche

Ik niet - staat in verband met de kou onder 'n dekentje.
11
14%
Ik niet - heb angst voor pekel.
15
19%
Ik niet - heb angst voor 'n glij-partij - en evt. schade
1
1%
Ik wel - ze zijn tenslotte gemaakt om mee te rijden.
49
61%
Ik wel - heb helaas geen ander vervoer.
1
1%
Ik wel - maar waarom leg ik hier in het topic uit.
3
4%

Totaal aantal stemmen : 80

07 jan 2009 23:38

miranda schreef:opgewonden kan ik er sowieso van worden......dus beetje vies of niet.....gewoon lekker blijven rijden!!!

welkom!!! :wink:

07 jan 2009 23:39

Marco schreef:
kom er maar in miranda :lol:

In de kroeg bedoel je zeker :wink:

07 jan 2009 23:40

arenarood schreef:
wolf schreef:ik vind smerige P's wel opwindend 8)

Ben blij dat je niet in de buurt bent dan :mrgreen:

graag morgen een dirty picture!

:cheesy:

07 jan 2009 23:40

wolf schreef:ik vind smerige P's wel opwindend 8)

Als het jou een ritje naar de wallen bespaart , wil ik wel wat fototjes schieten van de mijne :?: :!: :idea:

07 jan 2009 23:41

zie boven jeroen.

07 jan 2009 23:43

welk label heeft een smerige porsche eigenlijk? "E" :?: :wink:

07 jan 2009 23:45

wolf schreef:graag morgen een dirty picture!

:cheesy:

Krijg je 8)

07 jan 2009 23:46

Idem

07 jan 2009 23:48

Heb al zeven weken niet in m'n liefje kunnen sturen :cry: door dit *** weer :evil: . M'n mini is DD, ziet er niet uit nu. Op 500km vandaag heb ik 2x 2 liter ruitenvloeistof gebruikt, so go figure. Gok dat de GT3 de komende weken ook nog gedwongen out of service is :oops:

Gr. Boxi

07 jan 2009 23:53

Boxi: geduld wordt beloond.

07 jan 2009 23:59

ik rij iedere dag Porsche, maar dan wel in de Cayenne.

Re: Wie durft er nu nog met de P te rijden?

08 jan 2009 0:12

brian951 schreef:Wie durft er nu nog met de Porsche te rijden?

Ik wel, of bedoel je mijn eigen Porsche :mrgreen:

Soepkip964 schreef:Heb ook nog geen winterbanden erom maar zitten maar wel op onze Audi Quattro.

Audi Quattro :shock:

Een echte van midden tachtiger jaren of is het gewoon een Audi met Quattro aandrijving,......... en dan zeker ook nog een diesel met automaatbak. :roll:

.

08 jan 2009 0:14

In de kroeg kom ik ook wel graag hoor! :D
Enne ik wil ook wel van die dirty picture's krijgen....dus wie er een paar kwijt wil..... :lol:
Laatst bijgewerkt door miranda op 08 jan 2009 0:34, in totaal 1 keer bewerkt.

08 jan 2009 0:16

Staan morgen in dit draadje van mij en arenarood :!:

08 jan 2009 0:17

Ze zijn er wel voor gemaakt om met dit weer te rijden maar ik heb hem er niet voor gekocht. :wink:

Voor O&N nog wel even stukje autobahn naar Krefeld (en retour) gedaan. Loopt wel lekker met dat koude weer. Daarna snel gewassen (incl bodem) en sindsdien in de garage aan de lader.

Ik moest afgelopen maandag met een andere achterwielaangedreven auto ( Z3 2.8 ) voor APK en onderhoud naar de garage. Meestal vind ik het juist leuk om met dit weer even een stukje te rijden, parkeerplaats opzoeken enz. Maar nu was het functioneel en het is niet dat ik mezelf niet vertrouw of bang ben maar als je sommigen ziet rijden met dit weer. Echt meer geluk dan wijsheid hoor. Denk ook dat het bij veel mensen gewoon onbenul is. Hier lag echt een goed pak sneeuw, ligt er nog steeds trouwens, maar nu in sommige straatjes lekker aangereden met af en toe een laag ijs erover. Ook met winterbanden zie ik ze af en toe gaan, daar hoeft maar heel weinig te gebeuren en dan gaat het ook goed mis. En dan kun je zelf lekker vinden dat je goed en veilig rijdt totdat je zo'n figuur tegenkomt. :cry:

08 jan 2009 0:19

lees ik wel meer, afspuiten en in de garage zetten...
al dat stilstaande water wat er niet wordt uitgereden doet veel meer kwaad dan die kar even lekker uit te laten
imho

08 jan 2009 0:22

Drie jaar lang is The Frog mijn enige auto geweest. Een paar keer per week van Apeldoorn naat Uithoorn gereden voor mijn werk, ongeacht het weer. Dus ja ... Nu ik een Twingo heb moet ik eerlijk bekennen dat ik nu alleen nog daarin rijdt en met goed weer in de P.

08 jan 2009 0:25

jeroenoop schreef:Staan morgen in dit draadje van mij en arenarood :!:

Hoe dirty :ass: :mrgreen: :mrgreen:

08 jan 2009 0:26

Porsche in strakke mannenlingerie dus? :lol: :wink:

08 jan 2009 0:35

917 schreef:Zonde, een Porsche nu in de kou uitlaten. En zeker een oudere. Maar ieder moet het zelf weten. Hij zal er in ieder geval nooit beter op worden.

Ze zijn er voor gemaakt hoor. Sterker nog, ik heb de afgelopen dagen gewoon de handrem erop gezet (dat is op zich niet verstandig, maar dat gaat automatisch). Geen enkel probleem, ook niet bij -17. Kwestie van je auto goed onderhouden, dan laat deze je niet in de steek.

Onderdeel van onderhoud is wel de auto goed afspuiten aan de onderkant dezer dagen.

Ik heb overigens genoeg binnenslapers gezien met roestvorming bij de ramen, ook hier: tot twee keer toe gezien dat er wat begon te ontstaan, tot twee keer toe aangepakt. Probleem weg.

08 jan 2009 0:53

hoe aangepakt?

08 jan 2009 1:02

Lydia schreef:Porsche in strakke mannenlingerie dus? :lol: :wink:

Ja, met een slipspoor :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

08 jan 2009 1:04

Regen, wind gladheid... het doet me niet zoveel. De Porsche gaat gewoon de garage uit. En afspuiten doe ik alleen als ie echt heel vies is of anders als de pekel weer een beetje weg is. Met dit weer wil de auto niet goed drogen en wat gebeurt er als je zout met water mengt......

Vanmorgen was ik trouwens blij dat ik met de BMW van de zaak was. De ene na de andere auto glibberde of tolde over de A32 heen. Rustig met 70 op de weg gebleven. En dan nog van die achtelijke idioten die met dik 120 over de weg jagen. Maar ja die zullen wel 4x4, ABS, ESP, airbags rondom, PSM, PASM, TC, DTC en winterbanden hebben :mrgreen:
Een van die mannen kon ik 10 km verderop toeterend voorbij rijden toen hij zijn auto in de bosjes langs de snelweg had geparkeerd. :lol:

08 jan 2009 1:06

Lydia schreef:Porsche in strakke mannenlingerie dus? :lol: :wink:

Dat jij tegenwoordig in een twingo moet rijden hoef je niet op de daily drivers af te reageren . :!: :lol: :wink:

08 jan 2009 1:16

deze week bijna elke dag gewoon met de Boxster over de A1 ri Amsterdam. Een keer wel de XC70 gepakt maar die staat buiten en dus krabben.... :cry:
Plaats een reactie