Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

09 jan 2009 21:19

Da's gewoon dom... Yeah, right... Ik had mijn tekst niet geplaats om al of niet raad te krijgen, maar gewoon: een algemeen verhaal, zoals er misschien zoveel zijn (met veeeel meer problemen dan ik!!!) Zonder dat ik er naar solliciteer om be- of zelfs veroordeeld te worden...
Oké, ik zal je gast wel zijn dan! Had al van meerdere kanten begrepen dat gewone (domme) mensen niet zo bijzonder welkom zijn op dit forum. Ik zal vanavond nog even wat personeel naar huis sturen, kan ik weer naar de Appie. Iemand nog last van Somalische piraten trouwens? :roll:

09 jan 2009 21:20

:shock: Of ben je zo'n accountant...??? :shock:

09 jan 2009 21:22

Olaf schreef:... tekst in je avatar dan maar (weer) aanpassen :?: :idea:

vandaag wel een vesuvio Tujboo te koop gezien in duitsland......wel lol, zo ineens met een vleugel achterop en een beetje meer pk's.....

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vfaxsjfd24kb&asrc=fa

wel duur.... :roll:
Laatst bijgewerkt door D.D. op 09 jan 2009 21:29, in totaal 1 keer bewerkt.

09 jan 2009 21:26

Turbi schreef::shock: Of ben je zo'n accountant...??? :shock:

LeOH is eetkamer-architect :wink:

09 jan 2009 21:26

D.D. schreef:gisteren toevallig weer een paar aandeeltjes Porsche AG gekocht.... :wink:

ik heb aandelen gekocht in de belastingen :D , die gaan tenminste nooit omlaag :mrgreen: :wink:

09 jan 2009 21:27

Turbi schreef:Oké, ik zal je gast wel zijn dan! Had al van meerdere kanten begrepen dat gewone (domme) mensen niet zo bijzonder welkom zijn op dit forum.

relax Yvonne :wink: , de meesten van ons zijn gewoon hard werkende mensen die gezwoegd hebben om hun P te kunnen kopen en rijden..

Ik moet LeOH wel gelijk geven, met 1k uitkering ging de P er rap uit.....

09 jan 2009 21:36

relax man...
ben ook al afgekeurd voor jongetje... :lol:

EDIT: en wss als typiste - had D.D. z'n woordjes al reeds aangepast :wink:

But: I'm keeping the faith dat ons bedrijf zo goed blijft gaan als het nu groeit en dat ik me binnenkort een eetkamer-architect kan veroorloven! Deze "zware" 1k situatie is echt maar tijdelijk, maar ze bestaan meer dan jij en ik denken hoor! (Hart onder de riem, bedoelde ik).
Ach, sorry hoor die journalisten ook hè, met de boel opfokken...

09 jan 2009 21:38

Vesuvio Turbo, wow. Bestaan die echt?

09 jan 2009 21:43

Turbi schreef:...en dat ik me binnenkort een eetkamer-architect kan veroorloven! ...

Dan kunnen we t.z.t een net behandelplannetje opstellen. 8) succes hoor. :wink:

09 jan 2009 21:45

EDIT: en wss als typiste - had D.D. z'n woordjes al reeds aangepast

Nee, IK ben afgekeurd als jongeteje, omdat ik een meissie ben! Geeft niks hoor, had sowieso liever een jochie geweest trouwens, dus..... enne... not to be taken that serious (NTBTTS) hihi! Wou niet klagerig klinken, gewoon ff mn column kwijt!

09 jan 2009 21:54

@D.D.: Aandelen? Toch niet vanwege de rondzingende overname van Volvo heh! :wink:

09 jan 2009 22:02

@ leOH: strak plan! Om sap voor de P. te verdienen maak ik een groot aantal paardenstallen schoon en verzorg ik paarden! Af en toe dus flinke honger en dan is een onder architectuur vervaardigde eetkamer..... een fijne plaats om mijn werkschoenen onder de tafel te schoppen ! :wink:

09 jan 2009 22:17

Turbi schreef: Had al van meerdere kanten begrepen dat gewone (domme) mensen niet zo bijzonder welkom zijn op dit forum.

Triest.

09 jan 2009 22:27

Jurgen: +1

09 jan 2009 23:53

Durft er hier nog iemand naar zijn mandjes te kijken :?:

Olaf schreef:LeOH is eetkamer-architect :wink:

ROFLMAO :mrgreen:

Sanhi schreef:Vesuvio Turbo, wow. Bestaan die echt?

Sonderfarbe :idea:

09 jan 2009 23:56

Turbi schreef: Had al van meerdere kanten begrepen dat gewone (domme) mensen niet zo bijzonder welkom zijn op dit forum.

Absolute onzin. Wel als ze alleen maar blaten wel ja.

10 jan 2009 0:47

Er vindt volgens mij bij inschrijving op dit forum geen intelligentie of vermogenstest plaats? Alleen worden er af en toe 'fakers' gewist, en terecht.

10 jan 2009 0:57

Ik vroeg mij al af hoe U hier binnen kwam, Heer Sanhi :cheesy:

10 jan 2009 0:58

huh? :roll: :bang: :cheesy: gatuteigulukover?

10 jan 2009 1:00

Beurs / Kredietcrisis / Huizenprijzen

En de ballotagecommissie...

10 jan 2009 1:05

Koos Spee. schreef:Ik vroeg mij al af hoe U hier binnen kwam, Heer Sanhi :cheesy:

Bij het rari forum hadden ze namelijk wel die test :pig:

11 jan 2009 0:35

Tegenwoordig laat de ballotage commissie al vrouwen toe. Vrouwen en Porsches .. een slechte combinatie. Maar vrouwen op het Porscheforum :lol: :wink:

Kunnen we van deze crisis weer naar de kredietcrisis?

11 jan 2009 0:51

I refuse to join any club that would have me as a member.
Groucho Marx

Zou dat ook voor fora gelden :mrgreen:

11 jan 2009 2:58

Tja, vrouwen ; de enige die een vrouw het laatste woord kan ontfutselen is een echoput 8)

11 jan 2009 11:05

:lol:
Gesloten onderwerp