Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

11 jan 2009 19:58

mist achter licht,

voor de rdw keuring schakelaar verwijderen, dan is het ook goed,
geen schakelaar dan hoeft het ook niet te werken en aan eisen te voldoen,
wel een schakelaar dan moet het ook werken.

robert

11 jan 2009 20:29

Schakelaar verwijderen? Jamaar, het is toch heel simpel om het meteen even goed te doen?

;)

Bert

11 jan 2009 21:01

Een mistachterlicht links moet er niet op zitten om wel of niet door een keuring te komen, maar om gezien te worden als het mist...

11 jan 2009 21:20

Bertroex schreef:Schakelaar verwijderen? Jamaar, het is toch heel simpel om het meteen even goed te doen?

;)

Bert

dat klopt, maar mocht het niet aanwezig zijn of geen bedrading zijn dan...

robert

11 jan 2009 21:21

FreudeamFahren schreef:Een mistachterlicht links moet er niet op zitten om wel of niet door een keuring te komen, maar om gezien te worden als het mist...

ik heb ze dus niet, maar menig automobilist gebruikt ze ook te snel, jammer

robert

11 jan 2009 21:26

Robert, heb jij een USA uitvoering?

Dat verklaart mogelijk waarom?

Groetjes,

Bert

11 jan 2009 21:33

ja idd, is alleen nooit daar afgeleverd, gewoon in duitsland nieuw afgeleverd,
met een km teller.

ze zitten erwel de mist achter lichten met lampen en alles aleen geen schakelaar.

ik zag de draden niet zo snel liggen in het dashboard, dus geen schakelaar gekocht.

robert

12 jan 2009 8:27

Vandaag hoor ik meer via mijn collega: hij heeft de link van dit draadje per email gekregen. Zodra ik meer interessante info heb, meld ik mij weer.

Nogmaals, alvast dank voor de reacties hier!

16 jan 2009 21:01

We zijn een klein weekje verder. De heren hebben contact gehad over de prijs en er is over en weer geboden, onder voorbehoud van uitkomsten van een PPI. Maar de verkoper is gretig en ruikt meer op het continent, dus uiteindelijk stond hij op een prijs die inclusief import en eventuele aanpassingen niet meer interessant is. Jammer maar helaas.

Reuze dank voor jullie hulp & snelle antwoorden!
Plaats een reactie