Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

11 dec 2008 15:03

Verstappen werd dit jaar kampioen in de Le Mans Series en won de 24 uur van Le Mans in de LMP2-klasse, met de Porsche RS Spyder van Van Merksteijn Motorsport. Voor 2009 had hij plannen om in de LMP1-klasse te gaan rijden, met het Spaanse Epsilon Euskadi-team, maar Verstappen overweegt nu een punt te zetten achter zijn loopbaan als coureur. "Dit stempel blijft voor eeuwig op mij zitten, laat een levenslang litteken achter", realiseert Verstappen zich. "Ik denk dat ik maar een punt achter mijn loopbaan zet. Dit is het me niet waard. Ik ga de anonimiteit in, dat is misschien het beste. Er wordt een vies spelletje gespeeld."

bron: GPupdate

11 dec 2008 15:20

tja...jammer.
Hoe is zijn vriendschap met "der Michael"eigenlijk op het moment?

11 dec 2008 16:35

gast schreef:Je kent het gezegde wel: als je geld heb, heb je vrienden :?:

jeetje vandaar, ik vond het al zo stil op mijn verjaardag

11 dec 2008 20:20

:lol: :lol: :lol:

Ontopic:
Blijft moeilijk om uit alle sensatie de waarheid te filteren. Laten we maar wachten tot 5 januari.

05 jan 2009 14:14

www.nu.nl :

Jos Verstappen krijgt voorwaardelijke straf

TONGEREN - Autocoureur Jos Verstappen is maandag veroordeeld tot een voorwaardelijke straf van drie maanden cel en 1650 euro boete, wegens het belagen van zijn echtgenote van wie hij feitelijk gescheiden leeft.

Verstappen (36) uit Maaseik belaagde zijn echtgenote tussen mei 2007 en april 2008 door haar sms-berichten met dreigende ondertoon te sturen en haar te bezoeken in haar huurwoning ondanks een contactverbod dat de rechter van Maaseik hem had opgelegd.

De strafrechter van Tongeren sprak Verstappen vrij van het slaan van de vrouw en hun dochtertje en van het uiten van mondelinge bedreigingen.

Verstappen moet de vrouw een schadevergoeding van 1 euro betalen.

05 jan 2009 17:48

die schadevergoeding begrijp ik niet :?:
WEL schuldig bevonden, maar TE lichte overtreding om er schadevergoeding voor op te leggen ?

05 jan 2009 19:05

1 euro boete is een manier waarop de rechter uiting geeft aan zijn gevoel dat je een zeikerd bent.

05 jan 2009 19:09

gast schreef:Je mag i.i.g je vrouw lekker meppen als je zin hebt. De rechterlijkke macht zet daar dus 1 euro op :wink:

:shock:
www.nu.nl schreef:De strafrechter van Tongeren sprak Verstappen vrij van het slaan van de vrouw en hun dochtertje en van het uiten van mondelinge bedreigingen.

:idea:

05 jan 2009 22:24

wolf schreef:1 euro boete is een manier waarop de rechter uiting geeft aan zijn gevoel dat je een zeikerd bent.

Dat is een beetje te kort door de bocht. Zou je toch eerst de uitspraak moeten lezen...

06 jan 2009 9:55

gast schreef:Snap jij het niet Eric :?: Het is zo simpel :wink:

Dat moet dan ook wel hè. Afbeelding

15 jan 2009 18:31

Kan ie een camel voor ze kop slaan als ze hem onder spuggen , deed Zwarzennegger ook in Conan :lol:

15 jan 2009 20:43

gast schreef:Nu heeft onze boksende, en volgens sommigen onschuldige :ass:, coureur het idee opgevat om aan le Dakar mee te gaan doen :roll:

Die is toch bijna afgelopen?! Ja, zo kan ik het ook wel... :cheesy:

15 jan 2009 22:48

Zandbak i.p.v. grindbak... :mrgreen:

16 jan 2009 11:39

Afbeelding

En ook "veldracen" wordt z'n nieuwe uitdaging.
Nou maar hopen dat hij niet de perkjes invliegt.... :D

16 jan 2009 13:34

Werd zoiets ook niet over Verstappen geroepen mbt.LeMans?

16 jan 2009 14:01

Ja en ook tijdens zijn F1 carriere.

Sorry maar "ons Joske" heeft sinds het niet op komen dagen bij de A1 in Zandvoort ervoor gezorgd dat ik definief op hem ben afgeknapt.
Laat ik het zo zeggen: Ik begrijp zijn meisje wel...

16 jan 2009 14:10

hij verstap ze eigen ook steeds he die gozahhhhhhhhh :wink:

16 jan 2009 14:35

En daarnaast is waarschijnlijk de enige die Jos nog wil sponsoren Peter van Merkensteijn.
Bij de rest heeft waarschijnlijk zijn reputatie zijn carriere om zeep geholpen...

16 jan 2009 14:36

Jij kan het weten.

16 jan 2009 14:38

Je kon je wel persoonlijk aangevallen voelen... :idea:
Ik begrijp dat jij hem van een andere kant kent, en dat is hoogstwaarschijnlijk een betere. :idea: :!: :idea:

16 jan 2009 14:42

Nee hoor,maar elke keer weer dat gezanik over zijn kwaliteiten.
Die jongen kan gewoon goed rijden,of het nou karts,LeMans racers, F1 bolides of motoren zijn.
En inderdaad,ik ken hem persoonlijk erg goed.
Wil niet zeggen dat ik alles ook goed keur. :wink:

16 jan 2009 14:43

:lol: :lol: :lol:

16 jan 2009 14:45

:lol:

16 jan 2009 21:12

ik denk dat jos op Le Mans wel heel veel criticasters de mond gesnoerd heeft. ben geen fan van hem, maar op Le Mans heeft hij het goed gedaan. Hetzelfde als dat ik van die Van Merkestijn ook een beetje dacht grote-bek-veel-centen en dan mag hij meedoen. Toch reed hij zeker niet onverdienstelijk in Le Dakar tot ze beemer in de hens ging. Ik hou wel van die bluf van die mannen. Dus ik zie ze graag aan de start komen volgend jaar. Want je kan zeggen wat je wilt, als jos meedoet gebeurt er wel wat. Positief of negatief. Ben benieuwd.

16 jan 2009 21:34

Devils son schreef:
wolf schreef:1 euro boete is een manier waarop de rechter uiting geeft aan zijn gevoel dat je een zeikerd bent.

Dat is een beetje te kort door de bocht. Zou je toch eerst de uitspraak moeten lezen...

" een zeker dedain voor de zaak?"
Plaats een reactie