19 jan 2009 11:36
wathr schreef:Chiptunen valt qua resultaat bij een Boxster altijd tegen naar mijn mening. Bij fvd kun je een complete kit kopen (DME, uitlaat, luchtfilter etc) voor meer power. Maar dat loopt in de duizenden euro's. O ja je kunt er ook een 911 motor in je boxie laten lepelen. Kost ietsje meer.
Mag ik vragen wat jouw overweging is voor een Zeintop hardtop?
19 jan 2009 11:50
19 jan 2009 21:58
20 jan 2009 22:28
20 jan 2009 22:52
21 jan 2009 1:03
Dimas schreef:Hier een Boxster 2.7 uit 2004 (laatste face-lift voor de 987) versie met 228pk en intussen 52.000km.
Buiten de reguliere onderhoudsbeurten (20k en 40k) en 1 setje nieuwe achterbanden geen extra kosten gehad.
Gemiddeld verbruik is 1 op 10,5
Als het financieel even kan, ga dan voor de face-lift (productiedatum vanaf eind 2002, modeljaar 2003), je zult het je niet beklagen.
- glazen achterruit
- Variocam (groot verschil in gasrespons en 'oppikken' in lage toeren in vgl. met 2.5 of 2.7 pre-FL)
- mooier kontje
- iets opgewaardeerd interieur
- andere kap