Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

19 jan 2009 22:50

D.D. schreef:wou alleen dat ik mijn vader nog maar had.... :(

+1

19 jan 2009 23:09

ppp 356 schreef:Ben benieuwd als morgen iemand hier morgen een Porsche aangeboden krijgt, nog steeds zal zeggen euh, nee laat maar 'k verdien hem liever zelf :roll:

Ben ik ook met je eens Paul, maar als dit de maatstaaf voor de toekomst is...
Dat bedoel ik er mee te zeggen.

Tuurlijk zou ik het ook geweldig vinden als mijn vader me zoiets zou geven :!: Maar gezond vind ik het niet...

19 jan 2009 23:13

horn schreef:
D.D. schreef:wou alleen dat ik mijn vader nog maar had.... :(

+1

+1

Ik denk, dat als je in zo'n 'milieu' opgroeit het niet geheel vreemd is dat je (zoiets duurs als) een Porsche krijgt. Misschien werken deze kinderen wel in de zaak bij hun vader, weet jij veel. Ik zou dan waarschijnlijk ook geen nee zeggen. Ik weet alleen dat het mij nu een kick geeft dat ik dat groene zelf bij elkaar gespaard heb.

19 jan 2009 23:15

Het schijnt dat hij dit cadeau aan zijn kinderen gaf, omdat hij zijn bioscopen verkocht had :wink:

19 jan 2009 23:24

Gewoon lekker zelf verdienen, dan ga je het tenminste echt waarderen dat je een mooie auto onder je k... heb :P

19 jan 2009 23:52

Geweldig dat hij dit kan doen voor z'n kinderen. Zal hem vast op een manier gelukkig maken.....

20 jan 2009 0:01

Erick schreef:Tuurlijk zou ik het ook geweldig vinden als mijn vader me zoiets zou geven :!: Maar gezond vind ik het niet...

Hangt van de kinderen af. Daar komt ook nog het plezier bij dat vader misschien heeft van het geven.

Zou mijn kinderen ook liever zulke dingen geven tijdens mijn leven ipv het overhandigd te zien aan hen door de Notaris als ik in de koelcel lig.
Laatst bijgewerkt door ppp 356 op 20 jan 2009 0:14, in totaal 1 keer bewerkt.

20 jan 2009 0:04

Rene964c4 schreef:Gewoon lekker zelf verdienen, dan ga je het tenminste echt waarderen dat je een mooie auto onder je k... heb :P

durf jij geen KONT te zeggen Rene????? :lol: :lol: :lol: :lol:

20 jan 2009 1:27

Z'n accountant zei vast... bij leven schenken kost minder dan na overlijden. :roll:

20 jan 2009 1:40

ASW schreef:Geweldig dat hij dit kan doen voor z'n kinderen. Zal hem vast op een manier gelukkig maken.....

Ook wel kans dat zijn kinderen er niet echt verdrietig van worden.

Het geeft inderdaad veel plezier als je voor iets gespaard hebt en het uiteindelijk kunt kopen. Maar dit lijkt me ook niet vervelend.

20 jan 2009 8:58

Lydia schreef:Dat is bij de familie Punt. Hun huis is al zo groot als een hotelletje.

Fam van Bisschop Punt uit Haarlem :?:
Weet wel dat hij is opgegroeid in Alkmaar, is in de buurt :idea:
Kocht mijn eerste 911 echt van alle bijeen gegraaide spaarcenten en dat voelde heel goed aan :lol:

20 jan 2009 10:33

Grootste deel van m'n geld gaat nu ook al naar de kinderen; als ik meer had zouden ze ook een Porsche krijgen ja.
In verhouding geeft papa hier net zoveel aan de kinderen als dat ik mijn kinderen een Wii geef of zo.

20 jan 2009 10:55

http://nl.wikipedia.org/wiki/JT_Bioscopen

Heel wat zitplaatsjes in beheer..... :D

Mauk

20 jan 2009 14:51

Goeie actie vd man, scheelt ook weer wat successierecht later. :idea: En ik zou het op zeker ook niet weigeren! :!:

20 jan 2009 15:00

heo veel korting zou je krijgen bij 6 stuks :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

robert

20 jan 2009 16:17

Hij heeft vast gezegd: Ik bied de helft :mrgreen:

20 jan 2009 17:28

+2.

20 jan 2009 17:55

Kan er niks van zeggen heb zelf ook mijn turbo van paps gekregen :lol:

20 jan 2009 20:59

amandus schreef:Zou mn kids nooit zomaar Porsche geven , not done , al had ik 200 mio dan nog niet . Zelf ontwikkelen en ontplooien en waarde leren kennen van de Euro , dat noemen ze opvoeden :!:

Ook uit de grond van mijn hart +3

20 jan 2009 21:04

+4

20 jan 2009 21:28

Iig 4wd, dus veilig.

20 jan 2009 21:29

Olaf schreef:
outletvalve schreef:Jammer dat ik niet zo'n rijke pa heb.

Jij bent wss gelukkiger in je 2.4 T 911 targa van 1972 - dan die verwende patsters met het kado'tje van hun vader :idea:

Grappig dat je mensen die je niet kent, omdat ze een relatief duur cadeau krijgen, meteen afschermt als patsers ;) .

Houd er rekening mee, dat mensen PRECIES zo over jou denken doordat je überhaupt een (voor veel mensen vrij nieuw ogende) Porsche rijdt. Dat slaat neem ik aan toch ook nergens op?

20 jan 2009 21:53

clemens schreef:
Rene964c4 schreef:Gewoon lekker zelf verdienen, dan ga je het tenminste echt waarderen dat je een mooie auto onder je k... heb :P

durf jij geen KONT te zeggen Rene????? :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik wel kont of reet, maakt mij nie uit

20 jan 2009 21:59

Belachelijk, een NIEUWE 911 4S. Als onze dochter de leeftijd had om een auto te schenken, werd het hooguit een tiptronicje :twisted: .

20 jan 2009 22:13

ach, zolang het maar niet dat ouwe gebakkie van pa is, zal ze dan denken :^:
Plaats een reactie