28 jan 2009 11:45
28 jan 2009 14:01
gast schreef:Marco, jij bekijkt het met je racehart. Dan is het logisch. Maar 99% van de Porsche kopers heeft niet zo'n hart.
gast schreef:Maar die emotie komt niet van het racen, dat is wat ik denk. Tuurlijk is emotie de hoofdreden om een P te kopen, maar om die emotie aan te spreken hoeft je geen LMP1 te gaan racen.
28 jan 2009 14:31
paSCal schreef:wolf schreef:nee dat doen ze puur voor de lol.paSCal schreef:Bwa, vraag me af hoe het zit met de relatie tussen races en meer verkopen. Verkoopt Ferrari meer wagens doordat ze in de F-1 rijden?
En het tweede deel van de vraag? En levert het meer op dan het kost (blijkbaar wel zou je denken)? En gaat zoiets ook op voor Porsche![]()
En toen werd het lastig volgens mij. Gelukkig heb ik geen marketing of commerciele achtergrond
28 jan 2009 14:44
28 jan 2009 17:14
28 jan 2009 21:03
29 jan 2009 21:47
Rad911 schreef:Vraag: heeft het zin om in een door diesels gedomineerde wedstrijd als (nog) niet-dieselaar mee te willen doen?
Zowel technisch als marketingtechnisch niet handig op dit moment. Misschien dat P met de diesel techniek van Audi een poging kan gaan wagen, maar het merk zal voorlopig niet met deze in afstandsraces dominante techniek geassocieerd willen worden.
29 jan 2009 22:16