P-911 schreef:Jammer over algemeen staat Cambridge toch wel bekend als degelijk.
Ja en wil je een stabiele krachtige 5 kanaals HT receiver of bv 5 kanaals eindversterker met losse processor ben je al gauw wat meer kwijt.
Maar ja dan hebje ook wel wat
Succes in ieder geval.
Ik verkeerde ook in de veronderstelling dat Cambridge een degelijk apparaat neer zette. Mechanisch lijkt dat dus beter te lukken dan electronisch.
Heb ook nog overwogen om een 5-tal MA-500's van marktplaats te halen en die op een behoorlijke receiver met pre-out aan te sluiten. Dan is gelijk het voedings-probleem ook opgelost. Helaas komt er dan weer een slordige € 1000,- extra bij. Dat wordt mij dus ook veel te duur. De wederhelft (ja Lydia, TOTMBO

) gaat dan terecht koeren over de ruimte die dit fraaie geheel gaat innemen, waarna ik door toorn getroffen zal worden.
@Jort: Heb net vandaag naar Rotel gekeken. Stevige prijzen, dat zeker. Reputatie van Rotel is goed, de kwaliteit ook.
Het probleem gaat het uiterlijk van de kast worden (wederhelft wil eigenlijk alles van het zelfde merk... en kleur.... zucht)...
Ik ga dus forse druk krijgen richting een Sony receiver in zwart omdat de BD speler (zwart) ook van Sony is. Vat je hem? Zelf zou ik liever een SR-6003 van Marantz( meet beter dan de Sony's welke eigenlijk alleen voldoende voedingsreserve hebben voor het gespecificeerde vermogen in stereo) in het zwart neer zetten (ander meubel moet er toch ook komen, dus waarom niet) maar dat gaat dan weer erg moeilijk worden ivm merken-zooi. De betere Sony receivers lopen qua prijs weer richting Rotel en dan heb ik, als zijnde sponsor, liever de laatste en ben ik weer terug bij het eerder geschilderde probleem.
Anderzijds blijken de HK's ook goed te meten, maar die vind ik weer lelijk qua uiterlijk. Is er een psychiater in de zaal?