Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

26 jan 2009 12:59

Aangeboden door : ... Audi, zij willen graag aanwezig zijn met speciale voertuigen :?: Als mogenlijk ook een Le mans :!:

26 jan 2009 14:09

Klinkt goed :D

Als de loterij te lastig word moeten we even kijken hoe we dat anders kunnen aanpakken, komt vast goed !

26 jan 2009 14:41

Erg leuk nieuws weer. Het komt steeds weer dichterbij, can't wait :lol:

26 jan 2009 16:41

Zou het op prijs worden gesteld als ik mee ga doen met een AM Vanguish? Komt die ook nog eens de deur uit... doe dit ook jaarlijks met de blauwvingerrally in Zwolle tbv zieke kinderen in die omgeving, erg leuk evenement! Kan natuurlijk ook met de 993 komen, maar dit is dan weer eens iets anders toch? Of wordt 'engels' niet gewaardeerd....?

26 jan 2009 16:56

Klinkt goed, mooie Engelse zijn volgens mij hartstikke welkom :D

26 jan 2009 17:14

Denk dat Eric daar zeker blij mee zal zijn.........AM = :thumright: !

26 jan 2009 17:26

Ik heb me maar ingeschreven voor de rondrit!(met de AM dus...) 8)

26 jan 2009 17:44

:thumleft: natuurlijk sta je erbij :wink:

Heb je ook nog een mooi plaatje van je AM :?: dan zet ik deze op de website :shock:

Aanvullig : Het parkeerterrein voor de toerrit zal NIET toegankelijk zijn voor publiek ... en kan ieder relaxt rondneuzen op de show :lol:

26 jan 2009 17:52

fotootje volgt morgen!

26 jan 2009 17:52

@ bart : Er zijn nog wel :?: :?: hoe we dit gaan oplossen. Net als het vuil dat jij ook oplost :lol:

26 jan 2009 18:21

Met een beetje geluk spreek ik straks Walter Massaroni nog, organisator van Car for Kids, even kijken hoe zij dat hebben opgelost :wink: Op dat vlak ben ik totaal niet thuis helaas..

Als ik hem straks niet meer zou zien stuur ik hem wel even een meeltje ofzo.

26 jan 2009 18:40

Ik bedoelde ipv :?: deze.... :idea: :idea: die zijn er wel :lol:

01 feb 2009 8:57

@ marino :thumleft: wat een plaatje van je AM,hij/zij staat erop :shock:

01 feb 2009 10:34

Ik zag hem er al bij staan!

01 feb 2009 10:45

Schitterend evenement. Mag ik niet overslaan en heb mij net ingeschreven. Ik hoop dat er nog een plekkie is. Foto van de bolide apart per mail verstuurd.

01 feb 2009 10:46

Je staat al op de website :lol:

01 feb 2009 22:39

wij zijn ook van de party groetjes johnnelly

01 feb 2009 22:47

@ johnnelly :alleen om te kijken of wil je meerijden dan zal je je wel moeten inschrijven op www.jumbo-exclusief.nl + fotootje van je Bolide :lol:

07 feb 2009 17:05

Fotografen :Ivm beperkte toegang op het toerrit parkeerterrein heeft team jumbo-exclusief deze oproep gedaan op autogespot :

http://forum.autogespot.com/index.php/t ... 08.15.html

Beste spotters

Zoals jullie weten bestaat er de mogelijkheid voor fotografen om heel de dag mee foto’s te maken van achter de dranghekken. Zo kun je dichtbij de exclusieve wagens komen en op plekken komen die voor andere niet toegankelijk zijn.

Wij verwachten voor deze exclusiviteit wel een dienst terug.
• De fotografen zijn om rond 8 uur aanwezig bij de briefing
• Zij zullen herkenbaar aanwezig zijn (hesje/T-shirt dragen)
• Zij zullen meehelpen met het opbouwen en afbreken van de omheining
• Zij zullen met een half oog het evenement in de gaten houden wanneer er door bezoekers ongeoorloofde dingen gebeuren

De fotografen die mee helpen zullen een lunch aangeboden krijgen inclusief consumptie bonnen, zij zullen het privilege krijgen om ook op het Albert-Heijn terrein (de auto’s van de tourrit) te mogen komen en daar mooie plaatjes te schieten. Deze exclusiviteit is alleen voor de fotografen, het terrein zal verder afgesloten worden voor ander publiek. Wat ook alleen voor deze fotografen is, is dat zij op het showterrein achter de dranghekken mogen komen en de exclusieve wagens (de static-display auto’s) van dichtbij kunnen fotograferen.

Verder wensen we jullie veel plezier en zien jullie te gemoed op 10 mei.

Met vriendelijke groet,

Team Jumbo-exclusief.nl

Voor aanmeldingen: Stuur aanmeldingsmail naar maarten_s@jumbo-exclusief.nl

07 feb 2009 17:57

En al aanmeldingen??

Ik neem trouwens ook een F-toestelletje mee..... :wink:

07 feb 2009 18:51

6 :lol: en natuurlijk krijgt onze vaste porsche fotograaf Stijn een wildcard :lol:

Voor een colaatje mag jij ook fotograveren op het parkeerterrein Hiel :wink:

08 feb 2009 10:03

Goed initiatief, zal straks eens met mijn wederhelft gaan praten :lol: eens kijken of ik haar kan overhalen :roll:

16 feb 2009 11:41

www.Jumbo-exclusief.nl momenteel weer online :!:
Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 17 feb 2009 0:21, in totaal 1 keer bewerkt.

16 feb 2009 13:03

Het financiële concern ING stopt na dit seizoen met de sponsoring in de Formule 1. De bankverzekeraar zegt dit te doen in het licht van de bezuinigingen die onlangs zijn aangekondigd.

Wij waren al in onderhandeling met ING , en heb vorige week de afmelding ivm de crisis gehad .... Jammer :cry:

17 feb 2009 19:11

Vrouwtje heeft goedkeuring gegeven.... dus ik/wij wil(len) ook meedoen, de auto lekker laten rijden (met kap open als het kan!) :P :P

Waar moet ik me aanmelden :oops:
Plaats een reactie