02 feb 2009 21:41
02 feb 2009 21:42
02 feb 2009 21:43
02 feb 2009 21:45
02 feb 2009 21:59
02 feb 2009 22:12
02 feb 2009 22:18
02 feb 2009 22:21
02 feb 2009 22:25
Olaf schreef:... zelfs als het geen S is![]()
... de vroege(re) 911jes rijden toch leuker![]()
02 feb 2009 22:28
02 feb 2009 22:30
02 feb 2009 22:30
02 feb 2009 22:38
02 feb 2009 22:41
02 feb 2009 22:42
02 feb 2009 22:46
wolf schreef:waar zie jij al die intelligente mensen?
02 feb 2009 22:49
rob964.c4 schreef:jack bauer schreef:Een goede raad:
Ik zal het even heel makkelijk maken,een 993 rijdt zoals een 964 maar nog beter.
Een 993 heeft toch een wat minder strakke wegligging achter.
02 feb 2009 22:53
02 feb 2009 23:37
rob964.c4 schreef:imo niet spartaanser maar een 964 rijdt/stuurt gewoon strakker
en dat vind ik vallen onder beter rijden.
robert
02 feb 2009 23:44
03 feb 2009 0:10
03 feb 2009 0:53
psnh daar staat een 964 is alleen c4 maar voldoet aan al je eisenSchumer schreef:Wens 964 model vanaf 1992 (MY1993)
• Coupé met schuifdak
• Schakelbak
• C2
• Kilometerstand max 120.000
• Schadevrije auto
• Auto moet Europees zijn (NL, BE, D)
• Orginele auto
• Geen ombouw
• Historie van minimaal laatste 5 jaar
Interieur
• Donkergrijs/Zwart
• Volleder
• Airco
• Audio maakt niet uit
• Navigatie niet noodzakelijk
• Telefoon niet noodzakelijk
• Airbags (in 4 spaaks stuurwiel)
Exterieur
• Zilver/Zwart/Donker grijs
• Geen vaste spoiler
• 3e remlicht
• Cupspiegels (orgineel)
• Cupvelgen 17" (orgineel)
Dat is 'm. De zoektocht is begonnen; my quest for the 964
03 feb 2009 1:21
molen934 schreef:rob964.c4 schreef:imo niet spartaanser maar een 964 rijdt/stuurt gewoon strakker
en dat vind ik vallen onder beter rijden.
robert
Robbie, nooit in een echte 993 S gereden
03 feb 2009 1:34
rob964.c4 schreef:imo niet spartaanser maar een 964 rijdt/stuurt gewoon strakker
robert
03 feb 2009 1:39