17 jan 2009 19:32
17 jan 2009 19:46
17 jan 2009 23:03
18 jan 2009 2:04
18 jan 2009 20:16
18 jan 2009 20:42
18 jan 2009 23:52
19 jan 2009 11:26
19 jan 2009 11:39
gast schreef:Ik mis 1 nadeel ( als ik de kenners mag geloven, want heb er zelf geen ervaring mee) en dat is de toename aan energieabsorbtie, oftewel: het fietst veel zwaarder?
19 jan 2009 11:59
Rad911 schreef:Ik zal in het voorjaar wel een rondje Lage vuursche organiseren voor de liefhebbers.
19 jan 2009 14:44
19 jan 2009 18:46
Rad911 schreef:....
Het geeft gewoon veel meer grip en comfort. Over bepaalde parcoursen met veel lichte ribbels kan je langer in het zadel blijven zitten. Belasting van de rug is kleiner. Heuvelop kan je langer het wiel op de grond blijven drukken.
Afdalingen worden zekerder genomen,....
Jep hier nog een herkenner, de vriend waar ik toen viel mee fietste had een proflex alleen dan met fel groene kleurstelling. Hopeloos veroudert inmiddels, maar de techniek niet kapot te krijgen. Volgens mij heeft ie em nog ergens in de schuur staan stof te happen.Speedy356 schreef:Ik ben ooit begonnen op een Proflex Offroad (ja, ja, wie kent 'm nog?)
19 jan 2009 19:49
19 jan 2009 20:00
DeniS2 schreef:Met de demper tegen de bovenbuis heb je als voordeel dat je makkelijk bij de lock out kunt.
DeniS2 schreef:Volgens mij is het beste principe waarbij de demper dicht bij de trapas is geplaatst.
19 jan 2009 23:18
Een stiffy heb ik nu ook, nooit problemen mee gehad en inderdaad lekker snel, maar je wordt wat ouder dus wil je wat meer gemak en als ik zie hoe mijn matern rustig zijn tijdens de afdaling dan heb ik daar graag een beetje minder beleving voor over.ironpatje schreef:mijn MTB heeft nog een stalen (niet geveerde) voorvork.....
19 jan 2009 23:22
20 jan 2009 20:39
20 jan 2009 20:46
24 jan 2009 17:54
04 feb 2009 16:59
04 feb 2009 20:11
04 feb 2009 22:50
DeniS2 schreef:Het oog viel echter wel op een Werks 700
04 feb 2009 23:29
08 jun 2009 20:08