Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
05 feb 2009 23:23
barolo schreef:Off topic: Buzzer is een positieve uitzondering, maar het gebeurt te vaak dat iemand ff zijn marktplaats advertentie erop gooit. Indien de Te koop advertenties voor Rookies (tot 30 reacties) verboden wordt en met de status Rakker (> 30 reacties) het wel toestaat, dan wordt er een uitstekende shifting gemaakt.
Inderdaad off-topic, dat is
hier al besproken en uitgelegd. Zoals ook daar staat, de wagen zou toch eens interessant zijn. Als de manier van adverteren goed is, is het prima toch?
Zou het op prijs stellen dit soort "discussies" niet meer in de TKA topics zelf te gaan voeren!
09 feb 2009 17:42
Is overgins een Tiptronic.
09 feb 2009 23:32
Het is idd een tiptronic, is dit dan minder of meer waard?
Dat weet ik eigenlijk niet zo... ik vind dit fantastisch rijden.
10 feb 2009 8:43
buzzer schreef:De prijs is overigens gewoon wat ik er 2 jaar geleden voor betaald heb, zonder meer...
met het risiko "dat het ook nooit goed is" (en daar ben ik het eigenlijk ook wel mee eens), ben ik nu de enige die het vreemd vind dat deze ogenschijnlijk goedkope maar doch mooie 993 2 jaar geleden reeds voor hetzelfde goedkope bedrag is aangekocht....
10 feb 2009 9:49
Tip (goedkoper) en Belgie (goedkoper). Bedrag is aan de onderkant maar niet te laag imho.
12 feb 2009 19:56
Wat zou het kosten om deze op een NL kenteken te krijgen? En is een AKK tot de mogelijkheden? Hoe is het met onderhoud en dergelijke?
12 feb 2009 20:00
Geen tijd om in een Porsche te rijden

Zucht, in wat voor een wereld leven we eigenlijk tegenwoordig. Misschien later..........! Is dat ook niet op de TV? Hard werken is prima, maar geniet er dan in elk geval van!
12 feb 2009 20:04
Ok, BPM is verwaarloosbaar (rond de 1000,-)
Kun je wat extra informatie verschaffen over het onderhoud aub?
10 maart 2009 19:20
hallo,
zo, olielekje is opgelost, keuring voor verkoop is achter de rug ( blanco en zonder problemen) en de auto is voorzien van een carpass om de km stand te rechtvaardigen.
Hij staat klaar voor verkoop.
Ik heb ff wat nieuwe en recente foto's er op gezet.
voor 24990 mag ie weg...
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=156100630
10 maart 2009 19:53
Goedkoop ..............
10 maart 2009 20:50
Mooie wagen, ik speel de info even door naar een vriend die wellicht in de markt is.
10 maart 2009 22:22
Blanco gekeurd voor verkoop, door en volgens welke norm
11 maart 2009 1:57
MarkS schreef:Blanco gekeurd voor verkoop, door en volgens welke norm

Het Belgische systeem kennende is dat de wagen een jaarlijkse APK heeft gehad zonder technische gebreken volgens de nationale norm en ook "met een roos formulier" zodat de wagen kan ingeschreven worden op een andere naam/ge-exporteerd worden binnen de 3 maanden.
Er is een Official Porsche centre service punt in Knokke dus een AanKoop Keuring zal wel niet zo moeilijk te organiseren zijn.....
Groetjes en succes met de verkoop.
Bert
PS ik krijg toch wel echt grijze haren van summiere advertenties a la :
te koop: zwarte porsche 911 van 1994. Zoveel km, prijs zoveel. Bij interesse hoor ik het wel.
fotooooooooookes op http://www.erglangelinkgodweetwaar.com
Yuuuuuuu en de ballen.
Het is toch redelijk obvious om de specificatie, de opties, de modificaties, de gebreken, de grote reparaties, de boekjes en history, hoeveel eigenaren en hoelang in eigendom, waar onderhouden en wanneer enz te vermelden?
11 maart 2009 13:54
Belgische APK dus.
Met alle respect voor de verkoper en zijn voiture, want ik ken beiden niet. 25K voor een goede 993 was 2 jaar geleden en is ook nu nog een opvallend (te?) lage prijs. Ik ben ze nog niet eerder tegengekomen voor dit soort bedragen en in goede staat. Maar misschien is dat dan toch het bewijs dat "koopjes" echt bestaan. Ik geloof er niet zo in en ben benieuwd naar de ervaringen van de (potentiele) kopers/kijkers. Anyone??
11 maart 2009 14:13
Voor die prijs zal deze bolide zeker snel van eigenaar wisselen.....
11 maart 2009 16:44
Een te lage prijs?? tja, misschien heb ik idd een goeie zaak gedaan een paar jaar terug maar als je de prijzen op sites als autoscout bekijkt schommelen die toch steeds zo van 25K tot 30K. En die laatste groep doet op het einde van de onderhandelingen toch een stap in de richting van de 25K dus heb ik gewoon besloten om onmiddellijk een redelijke, doch niet onderhandelbare, goeie prijs voor beide partijen te vragen...
Ik sta dagelijks in het zakenleven dus ik ben van het principe: een eerlijke prijs voor een eerlijke wagen.
En ik heb er jaren plezier van gehad voor €0, waarom zou ik er meer voor willen?
Succes
11 maart 2009 17:22
het is een mooie auto voor een mooie prijs..succes met de verkoop:D
11 maart 2009 17:28
Is dit niet gewoon de 272 pk uitvoering?
er staat 295 pk in de ad op autoscout, graag duidelijkheid, volgens mij kwam de 285 pk met varioram toch pas een jaar later uit?
Dank ,
petquesha
11 maart 2009 17:43
De 285 pk-versie (varioram)is volgens mij van augustus '95.
11 maart 2009 18:18
Dit is een '93er, dus 272PK, niks mis mee toch.
11 maart 2009 18:22
Klopt. 272 / 285 pk ,absolute top sportwagen de 993!!
11 maart 2009 18:26
buzzer schreef:Een te lage prijs?? tja, misschien heb ik idd een goeie zaak gedaan een paar jaar terug.
Voor 25K heb je zeker een topdeal gedaan 2 jaar geleden.
buzzer schreef:Ik sta dagelijks in het zakenleven dus ik ben van het principe: een eerlijke prijs voor een eerlijke wagen.
En ik heb er jaren plezier van gehad voor €0, waarom zou ik er meer voor willen?
Een bijzondere uitzondering in het zakenleven, not-for-profit. Maar als je er jaren plezier van hebt gehad voor 0 euri's dan moet je mij even uitleggen hoe je dat doet. Niet mee gereden?
17 maart 2009 20:14
is verkocht, bedankt voor jullie reacties en hopelijk tot binnenkort om u m'n nieuwe 997 voor te stellen

))
groeten,
Patrick
17 maart 2009 20:40
gefeliciteerd, en we horen het wel als je nieuwe speeltje er is