Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

14 feb 2009 23:46

Wij hebben bij de koffie een heerlijke taart aangesneden en ik werd nog extra verwend met het laatste Top Gear Magazine. Meer moet dat niet zijn :wink:

15 feb 2009 0:33

Ik kreeg deze vandaag per post :mrgreen:

Afbeelding

15 feb 2009 0:38

Ook een leuke Valentijnsverrassing gekregen :shock:

Net terug van de huisartsenpost in het ziekenhuis alwaar een graat van een regenboogforel verwijderd moest worden uit de keel van mijn valentijn...

Nu achteraf kan ze er gelukkig om lachen :D :wink:

15 feb 2009 0:44

je moet ze ook fileren henk! of had ze hem zelf uit het water geslagen? :cheesy: Zal wel schrikken geweest zijn... :shock: Ach, morgen is het een mooi verhaal... Geef je valentijn een extra dikke zoen, vergeet ze het zo weer! :idea:

15 feb 2009 0:51

Ze heeft hem niet zelf het water uit- maar inmiddels wel terug het water in geslagen!

En die dikke zoen heeft ze gekregen :thumleft:

15 feb 2009 10:37

Rad911 schreef:Ik ben benieuwd !! :?:

Nog nooit zo lang achtereen NIET op het forum geweest :lol:

15 feb 2009 11:08

Jemig, wat jammer dat dat bij jou alleen rond Valentijn gebeurt!? :wink: :mrgreen:

15 feb 2009 15:42

@ Lydia: hey, cool! Ik kreeg er ook zoeen met als opschrift "Voor jou" en nog wat liefs op het kaartje erin... bovenop de lekkernijen! Leuk hè?

15 feb 2009 15:45

Jazeker cool. Zitten chocolaatjes in bij mij. Geen idee van wie het is, maar degene weet dat ik gék op chocolade ben! :wink:
Ik kreeg er een grote :P van!
Laatst bijgewerkt door Lydia op 15 feb 2009 23:52, in totaal 1 keer bewerkt.

15 feb 2009 16:30

Heb voor mijn vrouw een enorm bos bloemen en een boek gehaald, aangezien ik niet de grootste romanticus van NL ben, was ze hier erg blij mee en wordt ik extra verwend dit weekend :wink:

Mijn vrouw had niets voor mij meegebracht.......... :arrow: Maar dat mag de pret niet drukken. Ik had in Januari al de Porsche gekregen en heb dus voor veeele jaren genoeg :)
Plaats een reactie