13 feb 2009 17:12
RenDo schreef::evil: Klopt, Hans, maar @@##$$ SCHRALE TROOST!
Wikipedia heeft de volledige historie: De Exota affaire
13 feb 2009 17:18
Jort schreef:over een voorbeeld van 40 jaar geleden.
13 feb 2009 17:20
Jort schreef:
Misschien toch eens vaker kijken, voor een completer beeld. Dikwijls sturen de ondernemers deze mensen ook als plaatsvervanger.
Zie bijvoorbeeld de xbox360.
Ik en anderen hebben er toch wat aan gehad, kan ik niet van elke betaalde belastingcent zeggen, ben ik bang.![]()
![]()
Organisaties richten in de praktijk ook individuen te gronde.
13 feb 2009 17:23
Jort schreef:Vooral blijven dooremmeren over een voorbeeld van 40 jaar geleden. De Duitsers (wie?) waren ook fout in de oorlog...
13 feb 2009 17:28
Devils son schreef: Ik weet best wie er allemaal komen, ik ken ook hun ervaringen...
Ga jij het even uitleggen aan de ondernemer die failliet gaat dat jij er "wat" aan hebt gehad?
Dus omdat er organisaties zijn die er walgelijke praktijken op nahouden, moet radar het ook maar mogen?
Jort, ik neem aan dat jij enigszins verblind bent door jouw ervaring en daarom radar bij jou weinig kwaad kan doen. Maar het blijven schurken.
13 feb 2009 17:36
gast schreef:Het IS toch een feit dat jij fan bent van de Vara
en hun consumentenprogrammaDie gekleurdheid mag toch zeker wel aangemerkt worden?
ook typisch Vara gedrag; over de fouten van henzelf (en hun fans) mag je het niet hebben.
13 feb 2009 17:39
Jort schreef:Devils son schreef: Ik weet best wie er allemaal komen, ik ken ook hun ervaringen...
En eerder suggereerde je dat ze niet worden toegelaten...![]()
Die gaat niet failliet.
Maar vooral veel van de organisaties met nagenoeg monopoliepositie die voorbijkomen, waren in een gezonde markt allang failliet vanwege slecht ondernemerschap.
Die heb ik eerder al beantwoord.
3de keer: geldt voor beide partijen ben ik bang.
13 feb 2009 17:52
Devils son schreef:
Meenemen in de hoek zodat ze kunnen ingrijpen, zoals jij eerder suggereerde. Dat wordt niet toegelaten.
Ik heb het over het algemeen. Nogmaals: Jet Cars verkoopt ook wel eens een goede auto. Ik geloof graag dat in jouw situatie e.e.a. volledig on the up and up is, maar we hebben het dus over het programma als geheel.
En DAT (programma en/of de methoden) is niet kies.
Ik heb "zij doen het ook"-argumenten gelezen, maar dat overtuigt niet bepaald.
Ten aanzien van een onderneemster die zichzelf niet kan verdedigen en die wordt vermorzeld door een met belastinggeld gesponsord programma die ik toevallig tegen kom... dan wel.
13 feb 2009 18:00
Jort schreef:Precies en een ander is er van overtuigd dat zonder zo'n programma sommige individuen worden vermorzeld door bepaalde instanties. Triest, vanuit beide oogpunten.
13 feb 2009 18:12
Devils son schreef: Als radar een bedrijf als Shell aan zou pakken... ach, dat overleeft Shell wel
13 feb 2009 18:16
13 feb 2009 20:49
Jort schreef:Dus de suggestie dat het programma zich met name richt op de kleinere/zwakkere onderneming is m.i. niet juist.
14 feb 2009 10:17
16 feb 2009 21:44
16 feb 2009 22:23
16 feb 2009 22:30