| Auteur | Bericht | 

| WillemB 
					Ex 964 C2 
nu 'n VW T2b PickupKeistad   | 
Ik geloof dat je rustig kan gaan peddelen.....   

| 

| 15 feb 2009 18:25 | 

| 

|  | 

| Marco 3.2 
					Cayman S.       Ex 911 3.2   | sorry, niet op gehaald was is te gezellig hik, hik.
 kon me niet zo goed meer concentreren    dus,vrouwlief terug gereden,laat thuis gekomen.

| 

| 16 feb 2009 18:45 | 

| 

|  | 

| Rad911 
					997 SLoosdrecht   | ??? Hij ligt er dus nog???_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"

| 

| 16 feb 2009 20:06 | 

| 

|  | 

| Stijn van Kooten 

| Denk het wel, heeft nog nooit zo lang ergens gelegen  

| 

| 16 feb 2009 20:41 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | _________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 16 feb 2009 20:50 | 

| 

|  | 

| racebeus 
					Porsche 964 Jubilee (viola) van GT Spirit 1:18
Ex 944 en ex 968Achterhoek   | _________________________________________Ik heb absoluut geen enkele inbreng in deze hunt gehad, maarrrrr
 ben morgen vrij en woon relatief dichtbij Dieren.........    ieder zijn meug!

| 

| 16 feb 2009 21:10 | 

| 

|  | 

| rob964.c4 
					964.c4assendelft   | je kan ook deze avond nog op pad kan je hem morgen weer uitzetten.

| 

| 16 feb 2009 21:18 | 

| 

|  | 

| racebeus 
Ex 944 en ex 968Achterhoek   | _________________________________________denkt iedereen?, daarom ga ik hem morgen ophalen    Ik bluf niet vaak  ieder zijn meug!

| 

| 16 feb 2009 21:22 | 

| 

|  | 

| Olaf 
					The Last of the Mohicans ~ 993   | Da's niet waar ... lees de oude hunts er maar eens op na      Geduld is 'n schone zaak ....     Jij ook       ... dacht eerder vandaag uitzetten - en morgen de PFT verplaatsen     Hoe vroeg sta je op     

| 

| 16 feb 2009 21:27 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | DE VLAG KAN UIT
_________________________________________HOE, WIE,WAT, WANNEER,...ZULLEN WE VANAVOND NOG WEL HOREN   Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 16 feb 2009 21:31 | 

| 

|  | 

| Olaf 
					The Last of the Mohicans ~ 993   | _________________________________________Wat kan jij schreeuwen zeg   In the Dutch mountains ...

| 

| 16 feb 2009 21:35 | 

| 

|  | 

| amandus 
					Timeless   | _________________________________________typisch vrouw , zijn ze gewend want de fietsbel is altijd stuk     Timeless objects

| 

| 16 feb 2009 21:38 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | _________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 16 feb 2009 21:40 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | _________________________________________Marc, deze kan je plaatsen bij je nieuwe horlogeverzameling.
 Trilt speciaal voor slechtluisterende mannen.
 Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 16 feb 2009 21:45 | 

| 

|  | 

| amandus 
					Timeless   | _________________________________________ Timeless objects

| 

| 16 feb 2009 21:55 | 

| 

|  | 

| WillemB 
					Ex 964 C2 
nu 'n VW T2b PickupKeistad   | 
Hallo, zei er iemand iets       Ik ben inmiddels (oost-indisch) doof   

| 

| 16 feb 2009 22:11 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | 
_________________________________________ja,ja, dove kwartel, je bent gewoon te eigenwijs om ooit eens naar die oren te laten kijken.........je hoort en luistert gewoon niet. Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 16 feb 2009 22:13 | 

| 

|  | 

| amandus 
					Timeless   | _________________________________________Wie zou daar nou de broek aan hebben  Timeless objects

| 

| 16 feb 2009 22:15 | 

| 

|  | 

| Rob Herfst 
					Cayenne Turbo S Hybrid &
Boxster S (987)Rotterdam   | _________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

| 

| 16 feb 2009 22:16 | 

| 

|  | 

| Sigrid 
					964 C2   | 
_________________________________________Als ik zo naast me kijk, wij allebei momenteel   Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....

| 

| 16 feb 2009 22:30 | 

| 

|  | 

| Rad911 
					997 SLoosdrecht   | _________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"

| 

| 16 feb 2009 22:37 | 

| 

|  | 

| Olaf 
					The Last of the Mohicans ~ 993   | _________________________________________Mooi zo Rad    Nu nog even je verhaaltje schrijven    Succes met het uitzetten en begeleiden van nummer 51  In the Dutch mountains ...

| 

| 16 feb 2009 22:39 | 

| 

|  | 

| Reñger 
					911 3.2 Targa 1987Oosterhout (NB)   | _________________________________________  Top, Radboud    PF rakkertjes fietsje nodig? http://www.byxx.nl
 Grote PF rakkers ook? http://www.bigbyxx.nl

| 

| 16 feb 2009 22:40 | 

| 

|  | 

| barolo 
					3.2S010   | _________________________________________ That's thirty minutes away. I'll be there in ten.

| 

| 16 feb 2009 22:40 | 

| 

|  | 

| racebeus 
Ex 944 en ex 968Achterhoek   | _________________________________________Oeff, Feli Rad..........
 Kan weer uitslapen ........  ieder zijn meug!

| 

| 16 feb 2009 22:46 | 

| 

|  |