30 nov 2008 15:25
 
   
   
 
 
			
		30 nov 2008 15:40
 Ook ik heb begrepen dat de 996 3.6 en de 997 een zelfde probleem hebben. Echter in iets mindere mate. Wil je voor (bijna) safe gaan dat zal het een turbo of GT moeten zijn. Heb ik van horen zeggen. Even doorsparen dus
 Ook ik heb begrepen dat de 996 3.6 en de 997 een zelfde probleem hebben. Echter in iets mindere mate. Wil je voor (bijna) safe gaan dat zal het een turbo of GT moeten zijn. Heb ik van horen zeggen. Even doorsparen dus  
			
		30 nov 2008 15:54
 )
 )
			
		06 jan 2009 13:41
06 jan 2009 14:30
Jeroen914 schreef:maar dan heb je ook iets wat WEL heel blijft (en dat moet je bij een nieuwe P motor maar weer afwachten)
06 jan 2009 17:29
Paul van Engelen schreef:Bedoel je dan een revisieblok Jeroen?
RogerM schreef:Wil je voor (bijna) safe gaan dat zal het een turbo of GT moeten zijn. Heb ik van horen zeggen. Even doorsparen dus
07 jan 2009 16:44
 
			
		04 feb 2009 1:25
04 feb 2009 1:51
 Het is geen tijdbom
 Het is geen tijdbom  
			
		04 feb 2009 2:00
 
 
04 feb 2009 10:36
 
04 feb 2009 11:18
EriC4C schreef:Geniet van iedere km ermee. Je kunt er zelf toch niets tegen doen, dus het is zinloos om je plezier er door te laten verpesten.
04 feb 2009 17:46
15 feb 2009 19:31
16 feb 2009 0:07
 
Hartech schreef:As you may have seen on other postings, not only do we feel that the early Boxster's and 996's are undervalued at the moment - but also that overall they will not be excessively expensive to own and maintain (and are the least expensive model under our Lifetime Maintenance Plan)
16 feb 2009 18:06
16 feb 2009 22:20
17 feb 2009 11:54
maurice schreef:Is al eerder voorbij gekomen hier.
 
 
17 feb 2009 15:58
 
   
   
			
		17 feb 2009 16:51
 
			
		22 feb 2009 1:10
 
			
		24 jun 2009 9:40
 
 24 jun 2009 9:42
24 jun 2009 11:35
gast schreef:Op het forum / van een forummer is al heel lang geen 3.4 meer vroegtijdig toe aan een revisie.
 
   
			
		24 jun 2009 11:55
