Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

07 dec 2008 21:51

valt mee, kan je meer voor krijgen internationaal (gevoelsmatig), mooie auto !

succes met de verkoop !

07 dec 2008 22:02

originele bekleding stoelen?
uitlaat is vervangen. pookje ook niet origineel.
zie er verder goed uit. hoeveel pk had deze usa uitvoering?

07 dec 2008 22:18

E28,500 krijg ik een smile van :D (zelf 1 uit 1985 met 35 duizend op de teller en veel minder voor hoeven te betalen)

07 dec 2008 22:25

eerder genoemd in dit toppic Wolf :wink:

08 dec 2008 1:22

Bassen schreef:E28,500 krijg ik een smile van :D (zelf 1 uit 1985 met 35 duizend op de teller en veel minder voor hoeven te betalen)


= vraagprijs he... :wink:

08 dec 2008 9:48

ik zou hem eens bij een zaak zoals deze aanbieden.

08 dec 2008 10:54

Prachtige wagen :!: Mooi dat er nog SC'tjes zijn die zo weinig kilometers hebben. Alleen koop je zo'n auto als investering of om er echt van te genieten (voor sommigen geldt: kijken=genieten)?
Wat me naast de versnellingspook opvalt is dat de lampen een chromen rand hebben. Heb de boeken niet bij de hand, is dat Amerikaans en dus origineel?
En hoewel jammer dat het een Amerikaanse is, wel zo laten, hoe origineler hoe beter met zo'n zeldzaam mooie.
Veel geld, maar ik denk dat je het kan vragen, het is zeker geen 13 in een dozijn auto.

08 dec 2008 17:31

Volgens Morgan werden de randen van de koplamp vanaf 1980 in de carrosseriekleur meegespoten.

08 dec 2008 17:33

De randen werden in de bodykleur gespoten indien de black look werd gekozen vanaf de MY74 Carrera!

De black look werd standaard vanaf MY '80

;)


Bert

08 dec 2008 17:37

Nozzle eleven. (Vrij naar Horn). :wink:

08 dec 2008 17:37

Dat is geen enkele 911 :wink:

08 dec 2008 17:43

WdePundert schreef:Nozzle eleven. (Vrij naar Horn). :wink:


Daar moest ik even over nadenken... :?
Goeie, die houden we er in :thumright:

08 dec 2008 17:46

:thumright:

08 dec 2008 17:47

Ik heb zelf een lage km SC gekocht. Sjonge jonge, alle rubbers, pijpjes, leidingen, en ALLE electrische connecties nagekeken/vervangen, schoongemaakt enz.

Wat mij betreft: een 911 die een lange tijd stilstaat, is potentieel een probleem 911. Indien de wagen wordt gepreserveerd in een collectie: akkoord. Maar als je er betrouwbaar 5000 km per jaar mee wenst te doen, dan ben je zo nog niet een-twee-drie klaar. Je Porsche specialist ziet je met open armen aankomen!!!

Nu, langs de andere kant: liever dergelijke 911 dan een Ferrari die -onder alle omstandigheden- aan de kant staat :twisted: :P

;)

bert

08 dec 2008 21:19

Het forum is sinds deze prijs bekend is geworden stilgevallen. Ik ook. De enkele lage kilometerstand rechtvaardigt deze prijs m.i. niet.
Van de andere kant, deze is en blijft tegen een redelijke prijs bijtellings- en wegenbelasting vriendelijk. Ook vanaf 1.1.2010.

Jos993

08 dec 2008 21:21

Zie dat het forum toch niet is stilgevallen. Laatste pagina even gemist. :oops:

Porsche 911 SC 1980

08 dec 2008 22:01

Ik denk dat de prijs reel is. Voordat ik deze kocht heb ik er heel wat gezien voor diverse prijzen. Dit exemplaar ik echt uniek, en eigenlijk zou ik hem het liefst willen houden.
Ik heb ook nog een Targa van 1978, die men aan het opknappen is. Deze heb ik ook in Amerika gekocht, maar is een europeesch model.
Helaas kan ik ze vanwege plaatsgebrek niet alle 2 houden, dus had ik besloten de SC maar te verkopen.

Toen de SC in Nederland was heb ik andere koplampen moeten monteren daar deze in europa anders zijn dan in Amerika. Ik geloof dat er in de europese het tekentje EC erin moet staan

Re: Porsche 911 SC 1980

10 dec 2008 0:59

Ad H schreef:Ik denk dat de prijs reel is.


dat denk ik ook :idea:

maar ik zou er persoonlijk 38 k voor vragen, zakken kan altijd nog :roll:

17 feb 2009 8:18

outletvalve schreef:ik zou hem eens bij een zaak zoals deze aanbieden.

Daar staan toch wel hele gave Porsches :D

17 feb 2009 17:44

1987 Porsche 911 959 Komfort Edition 4010 miles :shock:


Is de SC inmiddels verkocht :?:

17 feb 2009 18:59

Mooie auto hoor... vraag me toch af of je de vraagprijs voor de auto krijgt als paticulier. Ik zou de auto in consignatie laten verkopen bij een specialist.

19 feb 2009 23:04

Wat mij betreft: een 911 die een lange tijd stilstaat, is potentieel een probleem 911. Indien de wagen wordt gepreserveerd in een collectie: akkoord. Maar als je er betrouwbaar 5000 km per jaar mee wenst te doen, dan ben je zo nog niet een-twee-drie klaar. Je Porsche specialist ziet je met open armen aankomen!!!


volledig mee eens : mijn C-3.0 had 75.000km toen ik hem kocht. Echter volledige motorrevisie moeten laten doen : afgebroken cilinderkopbouten !
Weinig kms is dikwijls ook weinig onderhoud en dat is niet echt goed.....

22 feb 2009 12:44

wat voor onderhoud had er voorkomen dat je cilinderkopbouten breken??

22 feb 2009 21:57

of: wat voor (inperking van de) rijstijl van de vorige eigenaar...

22 feb 2009 22:28

heeft niks met rijstijl te maken. De bouten (vooral dan de onderste 12) zijn blijkbaar gevoelig voor roest, zeker in ons klimaat. Na een tijd breken ze door de spanningen in de bout tgv roest / motorwarmte. Bij een goed onderhouden 911 zouden de bouten preventief vervangen kunnen zijn geweest in het verleden bij vaststelling van roest op debouten, of afgebroken bouten al eerder ontdekt geweest kunnen zijn : bij mijn motor waren er al 6 van de 12 (onderste) gebroken : 4 rechts, 2 links.
Plaats een reactie