Zaken als vering, aandrijving, banden, velgen, uitlijning, remsysteem etc. komen hier aan bod.
08 feb 2009 14:43
maar misschien minder platte banden waardoor ze meer kunnen vervormen, andere banden spanning, andere veren en schobrekers andere gewichts verdeling van de auto.
hoe meer comfort de auto heeft hoe meer alles een beetje mee geeft en inveert.
mijn auto is redelijk stug (kan nog veel stugger) iets verlaagd door andere veren.
als ik met mijn auto op de snelweg rij merk ik spoorvorming veel meer(soms hinderlijk) zelfs de witte pijlen op het wegdek doen het stuur iets bewegen en dus de auto ook.
met jouw lease auto merk je dat niet eens.
laten we nu please stoppen met het vergelijken van jouw leasebak met je P.
robert
17 feb 2009 23:03
Lindemans schreef:
Die van een 911 is erg klein hoor, waardoor het effect groter is.
Volgens mij is de draaicirkel belachelijk groot voor een 964. Als je kijkt naar het formaat van de auto. Het heeft puur te maken dat je bij maximale stuuruitslag eigenlijk op de rand van de band rijdt. En met de kou glijden ze dan een beetje weg.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.