Weer een stuk verder, de tank met centerfiller is klaar, veel passen en meten en natuurlijk weer aanpassen maar nu past'ie. De hoek van de dop die door de kap steekt staat in dezelfde hoek als de kap zelf. Om water buiten te houden is een alu ring op de kap gelijmd die over dop valt. Op de hals komt nog een opvangbakje met een tuitje om het water af te voeren. De kap is versterkt met balsahout voor extra stevigheid, die tordeert niet meer.

De binnenkant van de kap wil ik ongespoten houden zodat je het fiberglass en het balsahout blijft zien.
Aan het interieur is ook hard gewerkt, ik heb de vernieuwde instrumenten opgehaald, de toerenteller is omgebouwd naar 10.000 toeren, de kmteller naar max. 300 km/uur. Niet echt noodzakelijk maar tenslotte kijk je er altijd tegenaan dus een beetje extra racy kan geen kwaad. Leuk detail is dat deze tellers ook uit '69 komen, net als de wagen zelf.
Wel heel functioneel is de enorme oliedruklamp die op de plaats van het klokje komt, gemaakt op basis van een klokhuis. Geeft een zee van rood licht als de oliedruk wegvalt. Uit de Speedster weet ik dat je soms echt niet ziet dat je olielampje brand in de hitte van de strijd op het circuit. (lees; strijd om de wagen op de baan te houden

)
Tenslotte de rolbeugel, heb toch een clubsport rolbeugel gekocht om deze aan te passen en zo ver mogelijk naar achteren en parallel met de raamstijl te laten lopen. Nog een foto van de domstebe die nu def. vast zit.

Het in moeilijk om niet continu met dit project bezig te zijn, helaas moet er ook nog gewerkt worden, volgende mail kan ik hopelijk wat meer vertellen over de motor en bak die deze koets vooruit moeten helpen..