Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

05 maart 2009 21:28

:popcorn: Ja dat van Engeland lijkt niet goed! Toen ik er 30 jaar geleden nu ging wonen,was de rente om te lenen tegen de 20%! Toen we 10 jaar later de zaak verkocht hadden kregen we voor het geld wat op de bank stond 13% rente :shock: Nu dus niks meer daar! Een heleboel Engelsen,die in het paradijs :roll: Frankrijk zijn gaan wonen zitten nu met een groot probleem,met het lage £
Laatst bijgewerkt door arenarood op 05 maart 2009 21:35, in totaal 1 keer bewerkt.

05 maart 2009 21:30

@ Maarten: Page Up knop niet bij iedereen aanwezig? Doet LeoH ook bij mij, dus waarom niet ff pesten terug naar alle forummannen! Ben er juist trots op uit het lood te lopen c.q. te worden gezien als het eeuwige tegengas. Sorry als je je erdoor gekwetst voelde!

@ Marc: ben absoluut niet links en probeer zelf al vanaf 2006 hoofd boven water te houden. B(N)os is alleen maar boos over jankende aandeelhouders las ik op 925 van onze opperbretels! Mijn selfulfilling prophecy is dat ons bedrijf, geheel tegen de wind in, WEL groeit! En zie...

05 maart 2009 21:30

wolf schreef:dit bevalt me niks http://business.timesonline.co.uk/tol/b ... 851028.ece

De sluizen open. Is inderdaad niet best. US doet het al een paar jaar. Heb net dit boek gelezen. Niet best (boek wel maar de boodschap). Boodschap is dat gelddrukken op deze manier laatste redmiddel is en (surprise): uiteindelijke leidt het tot niets.... Of zien we dat verkeerd Prof. Turbi?
Afbeelding

05 maart 2009 21:34

Turbi schreef: Doet LeoH ook bij mij, dus waarom niet ff pesten terug naar alle forummannen!

Dus als iemand anders iets doet dan doe jij dat ook. Chic!

Turbi schreef: Ben er juist trots op uit het lood te lopen c.q. te worden gezien als het eeuwige tegengas. Sorry als je je erdoor gekwetst voelde!

Dat noemen wij thuis een beroepsquerulant. En mij kwetsen? Jij? :shock: Je overschat jezelf denk ik een beetje....

05 maart 2009 21:37

Turbi schreef:
@ Marc: ben absoluut niet links en probeer zelf al vanaf 2006 hoofd boven water te houden. B(N)os is alleen maar boos over jankende aandeelhouders las ik op 925 van onze opperbretels! Mijn selfulfilling prophecy is dat ons bedrijf, geheel tegen de wind in, WEL groeit! En zie...
En zie......je poepschept nog steeds zelf en je haalt overjarige zalm ,die ligt tussen computeraanbiedingen maar dit ter zijde , bij de Lidle ........Ikke nie snappe...... :cry: :cry:

Afbeelding

05 maart 2009 21:37

+ 1
dat overschatten is niet zo moeilijk hoor, als iedereen je eeuwig het tegendeel bewijst door b.v. niet tegen een :lol: te kunnen... :lol:
Laatst bijgewerkt door Turbi op 05 maart 2009 21:38, in totaal 1 keer bewerkt.

05 maart 2009 21:38

DANK JE

05 maart 2009 21:43

amandus schreef:. Als de NOS en andere linkse instanties

Maakt dat de RTL groep ook links? Want qua nieuws is het 1 pot nat.

Is toch wat, goed dat Wakker Nederland dat gat gaat vullen. Wel weer vreemd dat ze zelf de NOS niet links vinden. :scratch:

05 maart 2009 21:45

"quantitative easing" dont you love it? :D :shock: :twisted:
http://www.guardian.co.uk/business/2009 ... ive-easing

Meerderheid van de redacteuren stemt links maar dat maakt voor de nieuwgaring niets uit uiteraard....

Turbi schreef:+ 1
dat overschatten is niet zo moeilijk hoor, als iedereen je eeuwig het tegendeel bewijst door b.v. niet tegen een :lol: te kunnen... :lol:

Meer klasse zou het zijn als je hem niet had aangepast :wink:

Alleen : +1 was klasse !

05 maart 2009 21:48

ik zei niet dat ik je kwetste maar dat jij je mogelik gekwetst voelde...
en ja ik doe tenminste nog iets zelf (poepscheppen), daar hoef ik geen personeel voor om bij de ah te kunnen gaan winkelen in die tijd en ik heb ook geen zegswijzen "bij mij thuis" want ik heb geen thuis, ben zwerver

05 maart 2009 21:49

Maarten schreef:Meerderheid van de redacteuren stemt links maar dat maakt voor de nieuwgaring niets uit uiteraard....

Bron?

05 maart 2009 21:54

why geenstijl natuurlijk :mrgreen:

05 maart 2009 21:57

Jort schreef:Bron?

http://www.elsevier.nl/web/10101901/Nie ... -links.htm

Gezellig hier!! :wink:

05 maart 2009 22:00

Hey Rabboud! Ja hè! Effe lekker collectief miauwen! Lucht op toch?

05 maart 2009 22:01

Dat onderzoek betreft niet de NOS redactie. En Geenstijl, die van die afvoerpijp? Tja... :wink:

Kan alleen een onderzoek uit 2002 met enige relevantie vinden. Maar dat is 7 jaar geleden. Politiek is veranderlijk, evenals stemgedrag en de samenstelling van de redactie.

05 maart 2009 22:33

Turbi schreef:@ Maarten: Page Up knop niet bij iedereen aanwezig? Doet LeoH ook bij mij, dus waarom niet ff pesten terug naar alle forummannen!

Klein nuanceverschil....
http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?p=560990#560990
Ik heb niks tegen een beetje humor, in een passende context en op de geschikte plaats. :wink:

Ja, die plannen voor gelddrukkerij is de Zimbabwaanse methode.
Leuk voor ons nageslacht.... :evil:

05 maart 2009 22:49

Tja, heeft ook niets met mannen- / vrouwenhumor te maken, maar met ethiek. Er zijn genoeg vrouwen met humor, ook op dit forum. Net als dat ik namen citeren door onbekenden nogal apart vind, helemaal als ze verkeerd gespeld worden.

OT: de aankondiging van Wouter Bos dat hij er voor is om een wet te vormen die het mogelijk moet maken om nationalisatie van noodlijdende banken te versnellen heeft ING ook geen goed gedaan vandaag. Een beetje een domme uitspraak imo. -18% , ai!!

05 maart 2009 23:20

Turbi schreef:ik zei niet dat ik je kwetste maar dat jij je mogelik gekwetst voelde...
en ja ik doe tenminste nog iets zelf (poepscheppen), daar hoef ik geen personeel voor om bij de ah te kunnen gaan winkelen in die tijd en ik heb ook geen zegswijzen "bij mij thuis" want ik heb geen thuis, ben zwerver

Jajajaja. We weten nu wel dat je hard werkt. Hoef je op zich niet elke 3e post hier te herhalen. En ik denk dat de meeste mensen hier dat wel doen.

06 maart 2009 1:20

Yup, en zo hard dat ik al mijn boodschappen door Albert laat bezorgen. :mrgreen:

06 maart 2009 3:18

schreef 1 jaar geleden

Devils son schreef:
ECT schreef:Allen zijn eensgezind van mening van wat we nu in Amerika meemaken met de huizenmarkt, dat dat gaat overslaan naar NL.

Leuk. Meningen... Zonder onderbouwing kan ik daar niets mee. Ik kan onderbouwen waarom ik die mening niet deel. En nogmaals: we zullen het zien. Volgens jou binnen nu en 3 jaar.

Ik noteer 1 mei 2011.

we zijn hard op weg.. en het is pas 2009

06 maart 2009 3:29

mr.burns993 schreef:
amandus schreef:Niets kopen , wachten en cash behouden, CASH IS KING :D

Enkele maanden geleden vroeg ik hier advies over een belegging met hoge beloofde rendementen. ondanks het advies van vele dit niet te doen (incl.mijn vrouw) , heb ik toen toch bijna al mijn aandelen verkocht.... :shock:

Echter.... mijn vrouw was het er ECHT niet mee eens, dat ik een risicovolle belegging deed met ons spaargeld, (en trouw als ik ben heeft mijn vrouwtje het laatste woord)
En toen begon de beurs te dalen :twisted: :arrow: heb het nu voor 1 jaar bij de rabo geparkeerd voor 5,2% 8) :? :lol: :lol:

dus denk ik volgend jaar weer leuk in te kunnen stappen. :wink:

stefan :arrow: die blij is eindelijk een keer geluisterd te hebben

en dat geld nog steeds :mrgreen:

06 maart 2009 8:41

Het onderbuikgevoel.... werkt soms echt!!!
Je bent één van de weinige gelukkigen...

06 maart 2009 10:09

mr.burns993 schreef:
we zijn hard op weg.. en het is pas 2009

De huizenmarkt is aan de onderkant al weer aan het aantrekken en in 2008 staat er gewoon over het gehele jaar een plus.

Dus waarom jij denkt dat we hard op weg zijn naar een daling van 22% over de gehele linie? Ben benieuwd waar jij dat op baseert.
Gesloten onderwerp