09 maart 2009 17:34
09 maart 2009 17:45
09 maart 2009 17:51
MS964 schreef:Nog 1 erbij: The slowest car we build is still a very fast vehicle.
09 maart 2009 18:11
09 maart 2009 18:23
rufie schreef:
Wat is eigenlijk exclusief ? Ferrari, Aston Martin, Lamborghini ?
09 maart 2009 18:35
09 maart 2009 18:59
09 maart 2009 19:06
09 maart 2009 19:26
amandus schreef:Marbella , daar wonen toch alleen omgebouwde
09 maart 2009 21:06
09 maart 2009 21:34
Jort schreef:Heeft ook nadelen hè, die welvaart.
09 maart 2009 21:57
993turbopeter schreef:Blijft toch exclusief i.v.m BMW - aUDI-MERCEDES : produktieaantallen rond 1 000 000, PORSCHE rond 100 000. Wel veel i.v.m. Ferrari en dergelijke. En weet 100 BMW-kes zijn nog niet zo mooi als 1 porsche.
09 maart 2009 21:58
dat is immers na de 993 opgehouden ...
10 maart 2009 1:01
amandus schreef:patrick911 schreef:Verder wordt de verkoop van de Cayenne en Boxster iedere keer opgekrikt met speciale uitvoeringen (die, zolang het nog kan, wel terug wijzen naar het roemruchte verleden) en springen ze in iedere niche waar wat te verdienen valt (SUVs, 4 persoonsauto's en nu zelfs diesel).
Welke autofabrikant doet dat niet
10 maart 2009 1:39
horn schreef: Evenals het het goed recht is voor 'die hard Porsche rijders' om dan afscheid van het merk te nemen omdat ze zich er niet meer thuis voelen.
10 maart 2009 2:47
patrick911 schreef:Ach, en dat een hoop mensen dat zo maar accepteren verbaasd me wel (had op het forum 5 jaar geleden maar eens 'gas' of 'diesel' geroepen) maar geeft aan dat de marketingmachine schijnbaar voor een grote groep alsnog werkt.
10 maart 2009 8:08