Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

19 maart 2009 21:50

en de uitlaat klopt idd niet 8)

19 maart 2009 21:57

jeroenoop schreef:
EriC4C schreef:..... in een 965 jasje.

Door de voor en achterbumper :?:

..... en achterlichten, mistlampbalk, spiegels, .....

19 maart 2009 22:00

wolf schreef:en de uitlaat klopt idd niet 8)

Goed gezien! :thumleft:
Die hoort HIER inderdaad niet! :shock:

Wanneer was de laatste oliewissel, BTW? :wink:

19 maart 2009 22:04

half december. keurig toch? droom je nog vaak van je 3.2tje herr H?

19 maart 2009 22:18

nachtmerries :lol: :lol: :lol:

19 maart 2009 22:57

Pfoee even chassisnummer checken!
En bloknummer.....
Op het eerste oog een parts-bin special.
Geeft niet, kun je evengoed een hoop lol mee beleven!

Greetz! Gman

19 maart 2009 23:04

Wanneer het dan toch een 930 naar 965 ombouw moet zijn, dan kocht ik liever voor een reële meerprijs deze die wel bijna klaar is, van een mede forummer....

19 maart 2009 23:28

Hmmm.....al die rommel in het vooronder wil niets zeggen... lijken me sowieso de verwarmingspijpen onder het dashboard en in de motorruimte.

Dit is hoe ze zou moeten uitzien

Afbeelding

Dit is hoe ze wellicht heeft gereden in Duitsland, met drie delige BBS wielen die einde jaren 80/begin 90 HONDSDUUR waren.

Afbeelding

En dit is het effect dat men wou beogen

Afbeelding


Men heeft dat laatste effect gerepliceerd met 964 turbo voor en achter bumpers, zijdrempels, achterlichten + balk en cupspiegels. Dat laatste suggereert wellicht een ombouw na 1992. Het kan best zijn dat de wagen is opgebouwd met originele porsche onderdelen (£££).

De waarde van de wagen zit hem in de originaliteit. Dat betekent volledig strippen die handel: kijken op roest, terug impact bumpers en alle rubbertjes en goede overhaul van het interieur. Het cosmetische werk kan makkelijk tegen de 10 000 euro oplopen, aangezien een goede herlakking en het assembleren uren neemt.
Dan begin je met het mechanische werk.... zeg maar losjes 5000 euro indien de motor niet uit elkaar moet.

Na 18 maanden heb je een top turbo voor 33000 euro met history en in een super conditie. Twee jaar rijden, correct onderhoudsregime met geen limiet op de mechanische kosten en....ze waarderen in prijs en een Turbo is het waard om in te preserveren.

Het word natuurlijk echt goedkoop als je al het werk zelf kan doen ipv het uit te besteden.

Goede vondst.... Ik hoop dat er een setje zwart lederen originele impact-bumper zwarte recaro sportstoelen inzitten!

Afbeelding


Groetjes,


Bert

20 maart 2009 12:34

Afbeelding

Als de kentekenplaathouder er al ff op zat, dan kan je Wittebrug ff bellen, of gewoon naar binnen wandelen.


Vraag dan naar Rob Hartog, die zal hem vast kennen en de historie....


Anders kennen de jongens van Porsche Haaglanden die turbo ook wel..



Tja blijft wel een fraaie kar hoor zo'n turbo

20 maart 2009 21:50

Ach, beetje TLC en hopelijk niet teveel €€€€€€€........ :wink:
Plaats een reactie