Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

01 feb 2009 12:07

Ik heb nr 25

met voorkeur Amsterdam of Rotterdam.

01 feb 2009 13:55

zojuist aangemeld doe er graag aan mee.

01 feb 2009 14:11

Natuurlijk zijn we weer van de partij, net zoals de voorgaande jaren, we moeten wat kleur brengen in de lange sliert met porsche`s.
En ook op de gezichten van de kinderen, want daar gaat het om!

Porsche groet , Hennie.

01 feb 2009 15:17

Nummer 71, gisteren idd bevestiging gekregen! Heb er zin in. 8)

06 feb 2009 0:06

Vorig jaar verhinderd door overmacht, dit jaar weer van de partij :!:

06 feb 2009 14:24

Yep, het is al enkele dagen geleden maar ik heb de bevestiging
ook binnen :) Nr. 66 8)

02 maart 2009 23:10

heb me al opgegeven, wordt weer superleuk :D

03 maart 2009 8:32

Bijna vergeten. Toch snel nog even gemeld. Pfff :P En het is ................nr 102 geworden :drive:
Laatst bijgewerkt door Guardian op 17 apr 2009 18:24, in totaal 1 keer bewerkt.

05 maart 2009 10:16

Hallo Alex,

Ik heb me net ingeschreven via de site, lijkt me leuk! Wordt voor mij de eerste keer.

MVG, Chris

07 maart 2009 1:59

Chris, daar ga je geen spijt van krijgen. Vorig jaar zelf voor het eerst mee gedaan en heb bijzonder genoten. Er gaat niets boven blije gezichten!

22 maart 2009 2:17

Hallo Esgigt,

Ik ben ook heel benieuwd! Ik kan me een beetje voorstellen wat het is om zo ziek te zijn, en realiseer me ook wat een geluk het is een gezonde dochter te hebben.

Ik heb vandaag de bevestiging van de inschrijving gekregen --> 104 :D

Ciao, Chris

22 maart 2009 9:55

vorig jaar heb echt ik genoten van die blijde gezichtjes van de kinderen, je kunt echt zien dat ze volop genieten van zo'n dag dus je krijgt er zeker geen spijt van :wink:

23 maart 2009 0:29

@Chris: Grin... Hoe dan ook komen we elkaar dan in Lelystad tegen.

Achteraf realiseer je je dat JIJ de meest bevoorrechte persoon bent: je bent goed gezond en kon wat voor een ander betekenen. Mij geeft dat toch een bijzonder gevoel. Deels nederig, deels gelukkig om een stukje saamhorigheid dat in deze individualistiese wereld heel bijzonder is.

23 maart 2009 20:16

Heb me ook opgegeven. Want ja, een permanent grin gun je toch iedereen :!:

23 maart 2009 20:34

Stefan 964C4 schreef:Heb me ook opgegeven. Want ja, een permanent grin gun je toch iedereen :!:

Welkom nr 118

23 maart 2009 23:44

Hoop dat de organisatie dit jaar de schouders er weer flink onder zet anders hebben we hetzelfde probleem als afgelopen jaar, teveel auto's en te weinig kinderen. :wink:

23 maart 2009 23:50

Misschien andere ziekenhuizen erbij betrekken: Den Haag, Breda en Dordrecht. Liggen voor veel deelnemers ook aardig in de buurt.

Mischien een idee, Alex :idea:

23 maart 2009 23:56

Stefan 964C4 schreef:Heb me ook opgegeven. Want ja, een permanent grin gun je toch iedereen :!:

Hé bijna-dorpsgenoot :wink: Utrecht als opstapplaats? Dan kunnen we wellicht samen warmrijden :lol:

Gr, startnr 2

24 maart 2009 0:05

Dat wordt dan een kort treintje vanaf de A27 naar Utrecht voor mij :wink: (60)

24 maart 2009 0:49

Nr 111 is hier, ook vanuit Porschetown Hilversum, vanaf Utrecht verder...

24 maart 2009 0:51

@Esgigt, mooi, zien we elkaar in Lelystad!

@Stefan en Horn, ik woon in Houten, zien we elkaar in Utrecht bij het WKZ, met de motorblokjes warm? :D
Offe, gaan we eerst echt warm rijden :ba:

Gr, Chris

24 maart 2009 10:59

@Chris, Clemens, RAD911 en Harald: opstapplaats Utrecht zeg ik (dan ben 'ik' inderdaad nog niet warm :lol: ).

Heb d'r zin 'an!

24 maart 2009 19:34

@Clemens, Harald, Radboud en Stefan, is prima, zien we elkaar in Utrecht! Ik heb er ook zin an! :drive:

Iemand al enig idee hoe laat we in Utrecht verwacht worden?

Ciao, Chris

24 maart 2009 20:43

Heb me ook weer opgegeven. Hoop dat ze dit jaar wat meer 'doen' op Lelystad.

25 maart 2009 10:42

maurice schreef:Hoop dat de organisatie dit jaar de schouders er weer flink onder zet anders hebben we hetzelfde probleem als afgelopen jaar, teveel auto's en te weinig kinderen.

Marcel B. schreef:Misschien andere ziekenhuizen erbij betrekken: Den Haag, Breda en Dordrecht. Liggen voor veel deelnemers ook aardig in de buurt.

Mischien een idee, Alex :idea:

We hebben dit jaar het idee van de "vaste" patientengroep losgelaten. In de ziekenhuizen worden nu gewoon "alle kinderen met een chronische aandoening" benaderd. Ik begrijp dat de kids-aanmeldingen nu al flink binnenlopen. De bovengrens van het aantal auto's wordt nu bepaald door het aantal auto's dat gelijktijdig op het circuit kan vermenigvuldigd met het aantal manches dat gereden kan worden (zal zo rond de 220 uitkomen).

Wat betreft het circuit: ik ben er nog niet geweest, maar ik begrijp dat er het een heel groot terrein is waar we iets mee moeten doen en dat zal moeilijk zijn. Maar als iemand nog haalbare ideeën heeft ........ (ook gelet op ons beperkt budget).
Plaats een reactie