Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Gesloten onderwerp

26 maart 2009 9:30

Suc6 met de verhuizing,zit er zelf ook midden in.............meer werk dan je denkt :? :oops: :lol:

26 maart 2009 9:52

:mrgreen:

Afbeelding

26 maart 2009 9:59

Heel benieuwd! Succes met de verhuizing!

Als het goed is ben ik pas maandag weer online heb een trainingsweekend met softbal... Weet dus eigenlijk niet of ik maandag wel online ben aangezien dan al mijn spieren en mijn ene hersencel pijn doen!

26 maart 2009 10:33

Succes vrijdagavond met de verhuizing en inrichting.

26 maart 2009 10:38

gast schreef:.......... ik kan ook met een krukje in de garage gaan zitten. Deed ik vroeger ook wanneer ik een nieuwe .....

Daar zit ik altijd verplicht na het krijgen van een bekeuring :lol: :lol: als ik schade rij mag ik naast dat krukje een bed voor een half jaar plaatsen :lol:

@Pascal als iemand die er dichtbij zit weet ik dat je het goed hebt voorbereid...

Die sessie met die back-ups is al enkele malen droog getest, en werkt super op het nieuwe forum.....

Blijft alleen het omzetten van de www naar de nieuwe behuizing...

26 maart 2009 12:31

Harley schreef:paSCal, heb je wel een roll back plan :?: Of is het de dood of de gladiolen zoals ieder normaal IT-project :?:

Precies. Paar aandachtspuntjes: conversie/migratieplan, back-up/recovery, test- en acceptatie, controleverslagen, escalatieprocedure, etc etc

We willen natuurlijk wel zekerheid dat het forum zaterdagochtend weer beschikbaar en betrouwbaar is. :wink:

26 maart 2009 12:58

MarkS schreef:...........Paar aandachtspuntjes..............

Tja........ ik twijfelen aan Pascal....mwah dacht het niet...tis zijn dagelijkse job.

Denk dat ze bij de NASA de spaceshuttle met mindere marges de ruimte insturen. :lol:

26 maart 2009 13:05

Terecht, de belangen zijn hier vele malen groter. :D

26 maart 2009 13:09

Afbeelding

26 maart 2009 14:17

PaSCal weet heel goed hoe je dit moet aanpakken dus daar maak ik me geen zorgen om.
Alleen de verhuizing van de URL, de DNS aanpassing dus, ben ik wel heel benieuwd of dat binnen de tijd goed gaat komen.
In theorie kan het maar er zijn nog steeds providers die verversingstijden van 1 tot 3 dagen afdwingen. :shock:

Maar goed ik heb er alle vertrouwen in. :thumleft:

Kan zaterdag en zondag lekker met de 911 op pad na het werk dus ik zal het forum geen minuut missen :mrgreen:

26 maart 2009 14:21

maurice schreef:Alleen de verhuizing van de URL, de DNS aanpassing dus, ben ik wel heel benieuwd of dat binnen de tijd goed gaat komen.
In theorie kan het maar er zijn nog steeds providers die verversingstijden van 1 tot 3 dagen afdwingen. :shock:

Ik dwing altijd af dat ze de TTL op 5 minutes zetten in die periode - geen probleem. Daarna mag ie weer naar 24 uur of wat ze ook maar willen. :mrgreen:

26 maart 2009 14:27

En goed dan gaat toch nog alles mis, dan post DrKnauff alle plaatjes toch opnieuw.

26 maart 2009 15:04

... al die Super-Junkies die straks weer Rookie zijn :mrgreen:

26 maart 2009 15:28

ROOKIE?

Afbeelding

26 maart 2009 15:55

Da's nog voor Rakker :lol:

26 maart 2009 16:53

Alvast succes met de verhuizing.

Afbeelding

26 maart 2009 19:09

Al met al suc6 luitjes....
Ben benieuwd... Ga vrijdagnacht/zaterdagochten lekker proberen de eerste post te poten! :D

26 maart 2009 20:10

Harley schreef:Ik dwing altijd af dat ze de TTL op 5 minutes zetten in die periode - geen probleem. Daarna mag ie weer naar 24 uur of wat ze ook maar willen. :mrgreen:

Of even iemand het IP adres laten posten?

26 maart 2009 20:13

Heeft geen nut met https sites. :idea:
Maar we dwalen af...

26 maart 2009 22:58

Harley schreef:Ik dwing altijd af dat ze de TTL op 5 minutes zetten in die periode - geen probleem. Daarna mag ie weer naar 24 uur of wat ze ook maar willen. :mrgreen:

In principe heb je gelijk, in de praktijk zijn er genoeg providers die daar niets (tot weinig) mee doen, zoals maurice aangeeft. Overigens kun je bij WideXS zelf niet je TTL instellen helaas, maarja, ach, dan maar even geen forum toch ;) Het verzoek ligt bij hun support afdeling, maar mocht iemand weten hoe dat WEL kan bij WideXS, laat het me even weten aub ;)

Mark: Paar aandachtspuntjes: conversie/migratieplan, back-up/recovery, test- en acceptatie, controleverslagen, escalatieprocedure, etc etc

Is er, is er, is al HEEL lang in productie (met 2-maandelijkse test), test- en acceptatie is redelijk gebeurd, weinig mensen hadden zich gemeld om te testen, controle zal vanzelf goedkomen, escalatie mag naar mijn mailbox ;)

Enne, zodra ik betaalt krijg om dit soort dingen hier te doen, zal ik er over denken om het inderdaad ook uit te voeren ;) (hehehehe)....

Overigens, qua performance is het een beetje koffie-dik kijken, maar ik verwacht een lichte vooruitgang (in elk geval iets stabieler zegmaar)

(ohja, heb wat ernstige off-topic zooi uit dit topic gehaald, hou het on-topic aub mensen!)

26 maart 2009 23:03

Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat worden. En zoals altijd staan de beste stuurlui ... Dit wordt allemaal op vrijwillige basis in de vrije tijd gedaan. Respect daarvoor!
Zoals ik al eerder in een ander topic zei: die paar uurtjes zonder Forum gaan we vast wel overleven. We krijgen er wat moois voor terug!

26 maart 2009 23:03

Veel succes met de verhuis :!:
zal zaterdagochtend zeker aanmelden wegens curieus naar de nieuwe look and feel

26 maart 2009 23:13

paSCal schreef:...maarja, ach, dan maar even geen forum toch ;) ...

Inderdaad paSCal. Ik vermaak me morgenavond wel. :wink:

26 maart 2009 23:31

Off-topic: Ah, van de eigenaar van Tollius he? Een collega van me was laatst bij de opening.

Re: Het forum verhuist aankomende vrijdagavond!

26 maart 2009 23:36

Vraag aan de moderators:

mijn email adres is gewijzigd maar ik weet mijn password niet meer (staat nog mijn cookies). nu kan ik mijn adres niet in mijn profiel aanpassen. enig idee?
Gesloten onderwerp