Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

27 maart 2009 9:04

Moguhh allen, zoeven een bakkie en ga weer verder aan de Porsche. :wink:
Ben in ieder geval blij dat ik al met pensioen ben:lol:
Stel je voor nog langer werken omdat de mens het zogenaamd kan volgens de regering. :?

27 maart 2009 9:09

ja mannen veel succes vanavond, gelukkig weer bijna weekend!

koffie smaakte weer goed :wink:

27 maart 2009 9:29

Mogguh,
Mijn eerste bakkie koffie in de nieuwe kroeg.
Lydia, troost je, je bent niet de enige die met Murphy te maken heeft gehad. Wat dat betreft was het me het weekje wel :?
Ik hoop voor mezelf dat het vooral het hele weekend stortregent want de P slaapt niet thuis, en een ritje in het voorjaarszonnetje zit er voor mij dus niet in.
Werk ze nog even allemaal.

27 maart 2009 9:40

Goedemorgen allen,

Ben veel te laat, gauw een bak koffie.

Gisteren laat thuis, maar WEL snel 8) 175 km in 1 uur 10 minuten...... :!:
Genieten was dat....hopelijk niet gespot. Heb iig geen flits gezien.

Voor de verhuizers onder ons, succes.

Nog één dag, dame en heren, en dan...weekend.
Werk ze.

27 maart 2009 9:50

Gooooeeeede mooooorgen,

He gelukkig mijn dag is weer goed, Wim is back in town :shock:
Snel maar een bakkie, kreeg net een klassefoto van me binnen :cry:
Joh wat een tijd terug een school met allemaal nonnen met die grote kappen op, ik ruik ze alweer :oops:

Werk ze

27 maart 2009 9:56

Tja regering, makkelijk praten, zijn pas met 35+ begonnen met werken. :twisted:

Zelf ben ik op mijn 17e begonnen (werken en leren) en moet dus 50 jaar :shock: werken alvorens ik mag stoppen........

Zelf sparen ben ik ook aan het doen, maar met de huidige AEX is daar niet veel van over :cry:

Maar we hebben onze Porsche nog om te genieten VOOR ons 67e (en uiteraard NA) :D

27 maart 2009 10:10

Selamat pagi, Mannen! :P

Ach, werken is toch hartstikke leuk? Ik heb er geen hekel aan. En in deze tijd is het zowiezo prettig om een baan te hebben. Mij hoor je niet klagen. Vind werken tot mijn 65e best oké!

strak schreef: Gisteren helaas nog een aanrijding gehad met een dame die achteruit reed, niet in de spiegels keek en de lak van mijn audi schraapte :cry:

Ik blijf het zeggen: vrouwen en auto's ... :twisted: :wink:

Heren mods: succes met het verhuizen! Wanneer is de kroeg dan ook al weer gesloten :?:

Werk lekker allemaal en een fijne vrijdag!

27 maart 2009 10:15

Dat ik moet werken geen probleem, hoe meer hoe liever, maar toen ik begon met werken gingen mijn collega's met 55 jaar in de VUT...........dat zou ik ook wel willen.

Ach we zien het wel tegen die tijd is de wereld al 10x vergaan :twisted:

27 maart 2009 10:18

Boxy&Boraman schreef: ... gingen mijn collega's met 55 jaar in de VUT...

En dan ga je zeker de hele dag op het Forum zitten klieren :mrgreen: :lol: :wink:

27 maart 2009 10:26

Goedemorgen; doe mij nog wat champagne....

27 maart 2009 10:49

Moge Forummers,

Had een mooi goedemorgen bericht gemaakt om 8.15 uur met Pain au Chocolat in de aanbieding! Toen werd ik gebeld, uitgelogt van het forum en pas nu weer er op. Berichtje dus nooit verzonden :(

Daarom voor de lunch dadelijk: Pain au Chocolat, Muntthee en natuurlijk een grande Café au lait! :D

Succes vandaag!

27 maart 2009 11:25

ver boven de 200 schreef: ... Pain au Chocolat, Muntthee ...

:mrgreen:

27 maart 2009 12:18

Goedemorgen allemaal op één na.

Hmmmmmmmmmm, ik sta op 10 in de lijst van meest actieve posters van de afgelopen 7 dagen. Dat gaat niet goed ! :roll:

27 maart 2009 12:41

Patrick schreef:Goedemorgen allemaal op één na.

Hmmmmmmmmmm, ik sta op 10 in de lijst van meest actieve posters van de afgelopen 7 dagen. Dat gaat niet goed ! :roll:

Moet je niet naar het circuit :?: HARC dag altijd leuk :idea:

27 maart 2009 12:51

HARC is inderdaad altijd leuk. Ik ben vorig jaar even wezen neuzen. Alleen maar liefhebbers met leuke auto´s.
Aanrader als je niet aan het werk bent zoals ik (zou moeten zijn in plaats van op het forum te hangen). :roll:

Ondertussen al naar 8 gestegen. :shock:
Laatst bijgewerkt door Patrick op 27 maart 2009 12:56, in totaal 1 keer bewerkt.

27 maart 2009 12:54

Werk :evil:

27 maart 2009 15:47

Lydia schreef:Ik blijf het zeggen: vrouwen en auto's ... :twisted: :wink:

Dat dacht ik op dat moment ook, durfde het niet hardop te zeggen. Vond het wel knap hoe snel ze de auto in de achteruit kreeg en meteen begon te rijden :shock:

27 maart 2009 19:28

WdePundert schreef:Gelukkig was er een tunneltje van de oude kroeg hiernaartoe. :wink:

Wij, vanuit hier, zijn erg blij met een andere aktie van je. Kunnen voorlopig onze Knauscamper, indien nodig, weer van onderdelen voorzien :D

27 maart 2009 19:31

Past dat achter een fiets zo'n knauscamper 8)

Glasje Rose Siggie :?:

27 maart 2009 20:17

He jeugdige parel, ja hoe kom ik daar nou weer aan 8) , als je de kuiten en bovenbenen van van Moorsel hebt, kun je best 3000 kilo trekken,maar wij gooien de fietsen gewoon in de garagebox.
En dat glaasje rose wil ik niet, iets zonder alcohol is altijd goed. In dit geval warme chocomel met veel slagroom!

27 maart 2009 21:12

inkoppertje :?:

27 maart 2009 21:42

Wel een zeer aangenaam inkoppertje. Ooit m'n hele platencollectie de fik in zien gaan, er nooit toegekomen alles weer op CD aan te schaffen, dus waardeer dit nu weer eens extra. Lekker hard met zoon Lucas "gedraaid".

27 maart 2009 21:46

Hier komt ie Siggie , Hete Choc mt slagroom en wat bitterballen , geniet ervan :wink:

27 maart 2009 22:03

Nou, anderhalf uur over 1 beker chocomel, geen keukenprins zeker :wink:
Gatver, met bitterballen, smerige combi.

Volgens mij is iedereen al afgehaakt op het forum, ruim voor sluitingstijd :?

27 maart 2009 22:18

8) Valt mee. Niet iedereen haakt zomaar af.

Maar op vrijdag ben ik vrijwel altijd enigszins op.........morgen zeker een betere dag.
Ga zo heerlijk samen met m'n zoon naar TopGear kijken......passief genieten :idea:

Plezierige avond allen!
Gesloten onderwerp