Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

Re: Verbeterpunten van het nieuwe forum

28 maart 2009 19:00

Jurgen schreef:
clemens schreef:Bij mij blijven de inloggegevens niet automatisch staan. Moet dus steeds opnieuw inloggen. Heb Windows Vista.....

Moet ook íedere keer opnieuw inloggen. XP.

Ik word automatisch uitgelogd iedere keer als ik naar "home" of "album" ga.

28 maart 2009 19:10

Knopje met de cookies al uitgeprobeerd? ;) (zonder dollen, het moet zoiets zijn, anders zouden veel meer mensen dit hebben!)

28 maart 2009 19:19

Ik weet alleen dat op mijn PC vannacht niks veranderd is. Daarom laat ik die instellingen maar even zo staan. :wink:

Even serieus, inlog "onthouden" werkt ook niet. Zoals hierboven al gemeld. Zal dus wel iets daarmee te maken hebben.

28 maart 2009 21:56

paSCal schreef:Knopje met de cookies al uitgeprobeerd? ;) (zonder dollen, het moet zoiets zijn, anders zouden veel meer mensen dit hebben!)

idd...ff gebruiken en werkt dan....

28 maart 2009 22:02

Als ik iets wil posten of een PB wil versturen en dat dus aanklik, gaat het beeld eerst flikkeren, daarna weer scherp blauw in mijn geval.

28 maart 2009 22:18

Ik mis de boardstats of kijk ik niet goed??

28 maart 2009 22:26

Statistieken, helemaal onderaan? (weet niet of dat is wat je zoekt, ben niet zo'n statistieken man. Sterker nog, ik kijk er nooit naar...)

28 maart 2009 22:55

Toon de berichten van de laatste 24 uur/week etc. Zit er niet (meer) op geloof ik? Vond ik altijd wel handig.

28 maart 2009 22:58

He, 'toon actieve ondewerpen' does the trick pretty much geloof ik. Maar terwijl ik bovenstaande bericht wil weghalen, zie ik geen knop 'verwijderen' meer?

29 maart 2009 6:41

0 nieuwe berichten, 1 ongelezen bericht ,blijft staan ook na het lezen bericht en vernieuwen,opstarten ect:roll:

verder :thumleft:

29 maart 2009 9:17

Bij mij gaat dit wel goed hoor. De teller gaat gewoon terug naar nul als ik de berichten gelezen heb. :shock:

29 maart 2009 9:27

Mij viel op dat in bijv. het draadje van GTS driver, alle tekst niet meer in het volledige beeldscherm staan.

29 maart 2009 9:52

omdat ik ook wat te zeeuren wil hebben, ben iet zo kapot van het dikgedrukte en het font op de index pagina, krijg er een beetje koppijn van.....

29 maart 2009 10:06

Tijd rechtsbovenin staat nog op wintertijd

29 maart 2009 10:18

Wilde precies hetzelfde melden, alleen dan met de mededeling dat de tijd overal nog verkeerd staat.

29 maart 2009 10:37

Marcel schreef:omdat ik ook wat te zeeuren wil hebben, ben iet zo kapot van het dikgedrukte en het font op de index pagina, krijg er een beetje koppijn van.....

Ik ben er nog niet uit of het komt door dikgedrukt of de voor mij onnodige vermelding in welke categoriie het draadje is gezet.
Dat zou voor mij weg kunnen of naar rechts uitgelijnd, wordt het geheel ook compacter.

Wat betreft zomer/wintertijd zag ik ook iets staan in het gebruikerspaneel, mss moeten we het nu zelf doen :?:
edit het werkt in ieder geval wel

29 maart 2009 11:48

Ik heb daylight savings (zomertijd) aangezet voor iedereen in onze tijdszone ;)....

Voor wat betreft de layout, laat even weten wat er anders zou kunnen, en wanneer er eventueel tijd is om dit te testen. Nogmaals, ALLES is aan te passen, maarja, ik wil niet teveel wijzigen. Maar nogmaals, laat maar weten, via een e-mail ofzo, of een PB, is handiger.

Ohja, berichten van de afgelopen xx-tijd werkt inderdaad nog niet, stond ook bovenaan dit bericht :twisted:

29 maart 2009 11:53

paSCal schreef:Knopje met de cookies al uitgeprobeerd? ;) (zonder dollen, het moet zoiets zijn, anders zouden veel meer mensen dit hebben!)

gedaan maar werkt niet, en ook bij mij betekent "Home"= uitloggen..

Daarnaast wellicht verder ter verbetering de onderwerpenlijst, het lettertype (te smal) en de rode kleur voor ongelezen is niet zo prettig.

VERDER ALLES HEEL MOOI HOOR, GOED WERK!!!

29 maart 2009 12:20

Ik krijg geregeld de melding:

Sorry, maar je kan momenteel niet zoeken. Probeer opnieuw over enkele minuten.

Niet alleen als ik wil zoeken, maar ook bij 'toon nieuwe berichten'.

29 maart 2009 12:23

Vreemd.... Overigens is "toon nieuwe berichten" ook een zoek-opdracht ;) (dan is het alweer wat logischer nietwaar)
Misschien moet ik de zoek-database een keer opnieuw vullen, maarja, daar 'doet ie even over' (lees: een uur of 12).... Ik zal eens kijken wat dit is.

29 maart 2009 14:04

wat mij betreft hoeft niet bij alle topics de categorie ook in oranje erbij. beetje onrustig.

29 maart 2009 14:36

DeniS2 schreef:
Marcel schreef:omdat ik ook wat te zeeuren wil hebben, ben iet zo kapot van het dikgedrukte en het font op de index pagina, krijg er een beetje koppijn van.....

Ik ben er nog niet uit of het komt door dikgedrukt of de voor mij onnodige vermelding in welke categoriie het draadje is gezet.
Dat zou voor mij weg kunnen of naar rechts uitgelijnd, wordt het geheel ook compacter.

edit het werkt in ieder geval wel

Oh, is dat het, idd, oogt nogal druk en onrustig. Vorige was beter...

29 maart 2009 15:43

Probeerde Horn te zoeken met berichten maar sjaakie kwam niet naar voren, heb hem via andere manier een pb verstuurd.

29 maart 2009 16:20

Ik probeer zo min mogelijk te 'muizen' tijdens het surfen.
Daarom is het jammer dat je niet altijd door de berichten kunt scrollen met
de pijl omlaag resp. pijl omhoog toetsen. Schijnt uit te maken waar de muispijl / cursor staat.
Meer naar links werken de pijltjestoetsen vaker dan aan de rechterzijde, maar een echt patroon kan ik er niet
in onderkennen.

29 maart 2009 16:36

Rodger that! schreef:0 nieuwe berichten, 1 ongelezen bericht ,blijft staan ook na het lezen bericht en vernieuwen,opstarten ect:roll:

Geldt overigens nog steeds ,krijg dat %@$$##¾ bericht niet clean?
Plaats een reactie