Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

27 maart 2009 19:23

Nou ik zou het wel willen doen met mn Porsche 356 straks.Misschien samen met Gijs van Lennep.
Lijkt me wel erg gaaf.

27 maart 2009 19:29

Bedankt voor jullie reacties. Zit er hard over na te denken toch mijn porsche in te zetten :roll:

Re: Rijvaardigheidstraining met eigen porsche wel of niet doen?

28 maart 2009 10:13

Gewoon doen

29 maart 2009 16:41

Ik ben van plan binnenkort zo'n cursus te doen. Ik moet eerdaags toch een nieuw setje banden en wat is er dan leuker om het oude rubber nog eens goed te misbruiken... :twisted:

Wellicht een idee om het met een groepje te doen?

29 maart 2009 21:24

renetrzes schreef:Hallo allemaal,

Ik overweeg een rijvaardigheidstraining te doen maar liefst niet met mijn eigen 964 cabrio uit 92. Wat raden jullie aan doen of niet doen.Ben altijd bang dat er wat stuk gaat of mijn nieuwe banden oproken. :roll: graag jullie reacties.

UIt je vraagt spreekt bijna uit onwetendheid een arrogantie dat je na een dagje rijvaardigheidstraining al zo goed bent dat je je banden oprookt, denk niet dat het zo'n vaart zal lopen.

Ik denk beijna zeker te weten dat je het niet zo bedoelt, maar daarom ook maar zo gepost. Ben het met Erwin eens dat je met elke achterwielaandrijver veel kunt leren maar daarom gezoen mijn bovenstaande commentaar geen enkel reden om he niet met je eigen wagen te doen....

30 maart 2009 9:13

Toch heb ik wel eens begrepen dat het best een aanslag op je banden kan zijn... Vandaar ook dat ik het graag doe voor ik nieuwe banden onder de 911 zet...
Plaats een reactie