Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - Deel 3 alweer

04 apr 2009 7:19

ER , kleur past goed bij je Porsche :wink:

04 apr 2009 12:02

Dat zijn de betere klokken! Van harte. Erg mooi!!

05 apr 2009 0:29

heel mooi, zul je niet snel een tweede van zien. Veel plezier ermee :D

05 apr 2009 9:50

Het was een lange, maar voor de Porker (en de eigenaar) weer een mooie rit naar Dokkum.

Door omstandigheden kunnen we momenteel niet midden in de week erheen, wat eigenlijk de bedoeling was. Zodoende zouden we de fabriek in werking kunnen zien en rondgeleid worden. De vorige keer heeft Wybe al het een en ander laten zien in de fabriek maar het productieproces in werking lijkt me wel gaaf om een keer te zien. Dat zit er nu niet in maar aan de andere kant heb ik weer een alibi om terug te komen! :wink:

Dus was Nastasja, oa. verantwoordelijk voor de PR van Van der Gang Watches, bereid om op haar vrije zaterdag de fabriek te openen om deze levering mogelijk te maken. Chapeau! :thumleft: Wybe kwam 'toevallig' ook nog even laag overvliegen in de fabriek. Mooie klok was dat om je pols! :wink:

En omdat het best een eind rijden is vanuit Den Bosch en het tenslotte weer zomer wordt....en je wel eens wilt wisselen van kleur...(even de motivatie opbouwen!), heb ik maar meteen een tweede kroko-lederen, gepolsterde band met wit stiksel en vouwsluiting genomen. Zodoende kan je ook meteen zelf de mooiste band kiezen uit de collectie.

Ben super blij met deze mooie klok! :ba:

Helaas geen nog high resolution pics maar via de Samsung GSM;

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

05 apr 2009 9:59

OEF!!!!

05 apr 2009 10:03

Ik ben niet zo'n "klokkies-"freak, maar deze vind ik uizonderlijk mooi :!:

05 apr 2009 13:28

Prachtig Erwin, ik ben oprecht blij voor je!

05 apr 2009 13:47

Tóch de oranje band erbij :thumleft: :lol: Gefeliciteerd, mooie aanwinst-voor-het-leven. Zou hem niet willen ruilen voor mijn Portugieser, maar vind hem wel heel erg mooi. Fabriek zien, graag! Forumuitje? :cheesy:

05 apr 2009 14:19

heerlijk topic dit, het was me nog niet eerder opgevallen maar dan zal ik ook maar even gaan. Ben zelf groot liefhebber van audemars piquet. heb er zelf 2 klokjes van. een AP QU 2 cup 2006 limited edition en nog een maar ik weet even niet waar die ligt. Ook een Omega speedmaster professional en een hele oude sutit geneve. zal proberen eens wat foto's in mn album te zetten.

05 apr 2009 20:36

mooie klok, goede combi !

Heel veel draagplezier

05 apr 2009 21:02

mooi, lijkt wel groot, >42mm? koopt hollandsche waar :mrgreen:

05 apr 2009 22:59

Omvang is zeker niet klein maar een stuk beschaafder dan de mega-klokken die je de afgelopen jaren op iedere hoek kunt kopen.

Het is allemaal maar relatief. Hij lijkt op de foto groter dan hij in werkelijkheid is (41 mm), met name door mijn smalle pols.

05 apr 2009 23:25

kleine handjes wel weer handig met jouw vak 8)

06 apr 2009 5:00

Da's een mooie klok, die van der Gang. :thumleft:
Alleen ziet ie er zo gigantisch uit; ik had niet verwacht dat dat maar 41mm was :shock:
Veel plezier er mee!

06 apr 2009 18:52

He Erwin, mooi dat je hem hebt joh, ziet er echt super uit! Iets later dan gepland, maar niet minder gegund toch? :thumleft:

06 apr 2009 19:54

He Erwin, gefeliciteerd, ik heb precies dezelfde, met dezelfde band!!! :thumleft:

06 apr 2009 20:02

ER schreef:Ben super blij met deze mooie klok! :ba:

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen ;)
Veel plezier ermee!

07 apr 2009 6:21

Erg gave klok Erwin :thumleft:

Zie hem deze zomer hopelijk wel een keertje irl :wink:

07 apr 2009 20:19

Da's toevalig Eric! :lol:

Jullie zullen hem zeker gaan zien!

Ik geloof dat we voor de Jumbo Exclusief rit ook echt op tijd moeten verschijnen......dat kan alleen maar met een goeie klok! :wink:

08 apr 2009 10:14

Zal ik de mijne ook om doen... :ba:

08 apr 2009 15:27

Dan doe ik de mijne om met een hele lange Gang reserve om nog een beetje bij de van der Gang reserve club te horen :ba:

08 apr 2009 16:02

Alhoewel ik bij 'Jumbo' eigenlijk een groter horloge dacht te moeten dragen.... :lol:

08 apr 2009 16:17

ik weet zo al 3 deepsea's....

08 apr 2009 16:23

bv...

maar we houden gewoon de Gang d'r in!

08 apr 2009 20:38

Heuertje transitiemodel, van de bay gescoord.
Afbeelding
Gesloten onderwerp