Het was een lange, maar voor de Porker (en de eigenaar) weer een mooie rit naar Dokkum.
Door omstandigheden kunnen we momenteel niet midden in de week erheen, wat eigenlijk de bedoeling was. Zodoende zouden we de fabriek in werking kunnen zien en rondgeleid worden. De vorige keer heeft Wybe al het een en ander laten zien in de fabriek maar het productieproces in werking lijkt me wel gaaf om een keer te zien. Dat zit er nu niet in maar aan de andere kant heb ik weer een alibi om terug te komen!
Dus was Nastasja, oa. verantwoordelijk voor de PR van Van der Gang Watches, bereid om op haar vrije zaterdag de fabriek te openen om deze levering mogelijk te maken. Chapeau!

Wybe kwam 'toevallig' ook nog even laag overvliegen in de fabriek.
Mooie klok was dat om je pols!
En omdat het best een eind rijden is vanuit Den Bosch en het tenslotte weer zomer wordt....en je wel eens wilt wisselen van kleur...(even de motivatie opbouwen!), heb ik maar meteen een tweede kroko-lederen, gepolsterde band met wit stiksel en vouwsluiting genomen. Zodoende kan je ook meteen zelf de mooiste band kiezen uit de collectie.
Ben super blij met deze mooie klok!
Helaas geen nog high resolution pics maar via de Samsung GSM;