08 apr 2009 0:11
08 apr 2009 15:04
08 apr 2009 15:35
08 apr 2009 15:36
08 apr 2009 17:49
08 apr 2009 19:32
08 apr 2009 19:47
08 apr 2009 20:25
wathr schreef:Wat verschillende tussen de verschillende MY's, niet volledig maar dit weet ik zo snel
1998:
Verbeterde stijfheid waardoor 18" velgen een optie werden.
Side airbags
1999:
Grotere brandstoftank (van 57 naar 64)
Litronic als optie
2000:
2.7 vervangt de 2.5
introductie van de 3.2 s uitvoering
2001:
Verbeterde dakbekleding (isolatie)
driespaaks stuur
electrische ontgrendeling van voor en achter klep
PSM als optie (ipv TC)
2002:
gemateerde knopjes
verbeterde geluidsinstallatie
2003:
motor verbeterd (+8pk en iets zuiniger) door variocam plus
nieuwe voor en achter pumpers
helder lampen ipv oranje knippers
nieuwe spoiler
glazen achterruit
09 apr 2009 21:59
09 apr 2009 22:09
09 apr 2009 22:21
09 apr 2009 22:38
09 apr 2009 23:30
Anton schreef:Beiden zijn in mijn beleving lage KM standen. Alleen als je van plan bent om heel weinig (minder dan 5000 KM o.i.d.) per jaar te gaan rijden zou je voor de 50.000 KM stand auto kunnen gaan want dan blijft het een lage KM stand bij een volgende verkoop.
Maar eigenlijk denk ik dat je op andere argumenten een keuze moet maken. Zoals: net interieur, net exterieur, voldoende opties, juiste kleur, (recente) onderhoudshistorie, eventueel achterstallig onderhoud/directe reparaties (remschijven/blokken? want die mogen elke 40.000 KM), eventuele schadehistorie maar VOORAL het gevoel dat de auto je geeft bij een proefrit.
Glazen achterruit in de softtop is zeker een voordeel.
09 apr 2009 23:32
09 apr 2009 23:37
10 apr 2009 8:27
Patrick schreef:Het is verstandig om even een beetje te helpen om te voorkomen dat er een plooi in het ruitje komt.
Even een duwtje is voldoende. Wel even uitstappen dus.
10 apr 2009 8:51
10 apr 2009 12:46
13 apr 2009 18:01
14 apr 2009 12:35
14 apr 2009 16:48
17 apr 2009 17:25