Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Yashmina

15 apr 2009 20:43

sterkte Yashmina.

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

15 apr 2009 21:02

Beheerders, Globale moderators, wie oh wie?!

15 apr 2009 21:04

Ja? :roll:

15 apr 2009 21:18

Wordt een beetje :puker: van die :popcorn:

15 apr 2009 21:25

verkeerde merk - Afbeelding

15 apr 2009 21:29

voor sommigen kan deze site veel soelaas bieden :| :mrgreen: :wink:

15 apr 2009 21:30

Heb nog wel een goede tip: ga via de zoekfunctie naar "Boxster" en "rood" en dan stuit je misschien nog op een rode Porsche Boxster S (van Snel) die te koop staat voor een bedrag van zeker 10 % onder de 996 cabrio "sloper" prijs!

Opm. : Sloper betekent dat je met de aanschafprijs begint en vervolgens nog 15.000 euri's nodig hebt om hem een beetje rijdend te krijgen.

We horen wel of het gelukt is!

15 apr 2009 21:47

horn schreef:Ja? :roll:

Wat denk je :!:

15 apr 2009 21:55

Gewoon komen naar zo'n porsche meeting en meerijden. Ongeveer weten wat je wil door wat de zoeken op het internet en hier op het forum, dan weten wat je budget is, dan uitvissen hoe die wagens aanvoelen met verschillende schoenen aan (hakkeschoenen anyone?) en waar je je shopping in kwijt kan, kleurtjes kiezen, kopen. Cursus rijvaardigheid doen bij Porsche als cadeautje en huppakee je bent vertrokken.

Die nieuwere wagens zijn, mijns inszien, net zo makkelijk te rijden als eender welke "zware bmw 3".

Voor de oudere (luchtgekoelde 911 van voor 1997) Porsches, is het wellicht eventjes aanpassen aangezien de pedalen uit de vloer komen zoals de oude kevertjes het hadden. Maar ook dat went en het is deel van het karakter.

Een van mijn vriendinnen rijdt met een Cayman S. Ze is een mooie blonde meid en ze zegt: "When driving my Golf GTI, I'm just a girl. When I drive my porsche, I become a knob magnet."

Good luck.

:wink:

Bert

15 apr 2009 22:33

Is april de maand waarin de troll-en opkomen of zo :mrgreen: ?

15 apr 2009 22:34

Theo Jansen heeft een witte Boxster te koop.
Afbeelding

15 apr 2009 22:37

Maarten schreef:Is april de maand waarin de troll-en opkomen of zo :mrgreen: ?

Scholen hebben vakantie (toch?).

15 apr 2009 22:39

Wat een bak daar bij Theo! 8)

AfbeeldingAfbeelding

15 apr 2009 23:11

Dit is idd. een beauty 8)

Wellicht iets voor Yashmina :scratch:

By the way welcome op dit forum en succes met jouw zoektocht :wink:

16 apr 2009 9:03

Dat is wel een schoonheid zeg! Denk alleen niet dat dit een goedkoopje is. Prijs op aanvraag.........

Bij Carlo van Krey staan ook nog twee nette Boxster S-jes. Niet zo stoer als deze witte, maar ze zijn dan ws ook goedkoper....

16 apr 2009 11:23

Jongens, zeg nu eens eerlijk, als je zo word afgezeken op een forum blijf je toch niet terugkomen met allerlei vragen??
Er ligt ergens in het land iemand helemaal dubbel achter zijn/haar scherm!!!

Yasmina, nog veel plezier toegewenst..

16 apr 2009 11:32

Yashmina, welkom op het forum.

Enne, maak je over dat niet harder dan 120 durven maar geen zorgen, als je eenmaal in je eigen Porsche rijdt is dat in een ommezien veranderd. Ik kan je wel aanraden een goede rijvaardigheidscursus te gaan volgen.

Ik durf ook niet harder dan 120... in z'n 2!

16 apr 2009 11:47

hielkema993 schreef:Over een uur hebben we hier waarschijnlijk reeds 40 reply's met goede tips. :mrgreen: :popcorn:

Geen vent die dat voor elkaar krijgt!

16 apr 2009 15:44

Afbeelding

ook zo kleurloos

16 apr 2009 15:55

Die zijn idd ok heerlijk Afbeelding

16 apr 2009 19:08

Yashmina, welkom hier :-)

Als je niet harder dan 120 km/h durft, dan moet je een Boxster met Tiptronic bak kopen en de km-teller afplakken. Gewoon gas geven en je merkt vanzelf wel wanneer het spannend wordt....maar het went erg snel hoor.

Trouwens, ik zit wel lekker te genieten van al dat commentaar :-) :popcorn:

16 apr 2009 19:19

voor een trol komt yashmina wel vaak terug om commentaar te geven. maar waarom wil iemand die niet harder durft te rijden dan 120 km/u haar centen in een Porsche steken? IP adres is niet gelijk aan het IP adres van een andere forummer. Maar ik vind Yashmina wel erg onbenullig voor iemand die op zoek is naar een Porsche... "Wat is een Boxster?" Tja...

Yashmina, als je te goeder trouw bent - succes met je zoektocht. Zo niet, dank voor de glimlach die je de mensen hier hebt ontlokt... :D

16 apr 2009 19:32

+8 Afbeelding

yohanv schreef:En zomers rijdt ik het liefst met alles naar beneden,.... :!:

Het is lente en de hormonen worden weer wakker.... Ik hou nog wat aan. Afbeelding

16 apr 2009 19:46

WillemB schreef:Wordt een beetje :puker: van die :popcorn:

Ik vind het nog steeds een :popcorn: draadje.

Word je nu :sick: :?:

:wink:

16 apr 2009 19:56

Tja we vinden allemaal het zelfde , we worden in de maling genomen maar we keren wel steeds weer terug haha :scratch:
Plaats een reactie