20 apr 2009 11:42
20 apr 2009 13:11
20 apr 2009 16:52
20 apr 2009 17:06
20 apr 2009 17:10
Wimpie77 schreef:Mevrouw van Ryanair zegt: "dat kan alleen bij ons kantoor in vertrekhal 3 en dat is 10 minuten lopen!"
20 apr 2009 17:37
20 apr 2009 18:51
20 apr 2009 19:54
20 apr 2009 20:04
Nicolò schreef:De andere assurantietussenpersoon heeft aangegeven niet met een maandelijkse provisiebetaling te gaan werken maar het bij de polispremie te laten. En aangezien we de laatste jaren met zijn allen minder schade zijn gaan rijden (even afkloppen) verwacht ik niet dat de jaarpremie anderszins gaat stijgen.
20 apr 2009 20:31
Rob997S schreef:Als je tussenpersoon dit werkelijk heeft aangegeven zit hij op een totaal andere planeet. Hij mag de komende periode ernstig na denken over zijn beloningsmodel. Het huidige model van provisies is "end-of life".
20 apr 2009 20:36
horn schreef:wil die andere assurantietussenpersoon je dat zwart op wit geven?
20 apr 2009 21:42
Nicolò schreef:Dat geldt alleen voor de complexe producten zoals hypotheken, beleggingsverzekeringen en levensverzekeringen en niet voor een simpele autoverzekering.
20 apr 2009 22:26
20 apr 2009 22:42
20 apr 2009 23:01
21 apr 2009 7:12
21 apr 2009 9:12
21 apr 2009 10:55
Nicolò schreef:horn schreef:wil die andere assurantietussenpersoon je dat zwart op wit geven?
Vraag jij alle toezeggingen zwart op wit? Zo hoop ik nog steeds niet te hoeven werken.
21 apr 2009 13:50
21 apr 2009 15:59
maar of dat commecieel handig is waag ik te betwijfelen. Klanten die nu weglopen komen niet snel terug,
Wij zeggen gewoon wat er aan de hand is en merken dat zij begrip hebben voor deze actie. Dat blijkt wel nu een groot deel van onze klanten ook elders lopende polissen naar ons overzet.
21 apr 2009 16:07
21 apr 2009 16:10
21 apr 2009 19:48
21 apr 2009 20:47
24 apr 2009 14:56