Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

23 okt 2008 17:42

http://www.rijkspolitieverkeersgroepen.nl/
http://www.politievoertuigen.nl/
:idea:

23 okt 2008 18:08

thanks jeroen ik ga ook daar even neuzen :wink:

23 okt 2008 21:07

Omdat dat gisteren, voordat de adverteerder ineens 100 hits had vanaf het Porscheforum :cheesy: , gewoon nog in de tekst stond... Hierheen gesurfd, ontdekt dat 185K wel erg weinig was voor een auto die 4 jaar bij de KLPD heeft rondgereden (jongens rijden 100K km's of meer per jaar) en heeft zijn tekst aangepast. Pienter pookje... :twisted:

25 okt 2008 23:28

sluwe vos 8)

Witte Porsche Targa

20 dec 2008 19:36

Hoi,

Ik heb een witte Targa van 1978 met 3 liter motor die we na restauratie weer aan het opbouwen zijn. Is geheel nieuw gespoten. Foto,s van de restauratie zijn aanwezig. Auto heb ik in Amerika gekocht ben moet nog gekeurd worden. het is wel een Europees type.

Ik denk over een week of 4 is ie klaar.

20 dec 2008 20:37

Ad joe hef PB :wink:

Re: GEZOCHT POLITIE PORSCHE!!!

21 apr 2009 14:58

Hallo,

Ik ben van plan mijn porsche 911T 2.4 uit 1973 te koop te gaan zetten. Deze is in 1973 van de klpd geweest en in 1974 is er een nieuwe motor ingezet. Gewoon een 2.4. Aaangezien klpd deze porsche niet meer gebruikte is hij verkocht in de particuliere markt via pon.

Ik heb deze info van porsche zelf. Ik heb hem aangeschaft in 2004 en aan de motor gewerkt, nieuwe banden, nieuw targa dak en nog wat kleiner werk.

Eigenlijk moet hij opnieuw gespoten worden want er zit wat oppervlakteroest op. Het motortje looopt goed maar af en toe komt er een knal uit de uitlaat. Vooral als je na de winter weer begint te rijden.

Mocht je interesse hebben mail ff naar roddiko@hotmail.com

Richard

21 apr 2009 15:39

Hij zit niet meer op het forum.. :wink:

21 apr 2009 18:50

Wat zou híj nou met een politieporsche moeten.... :wink:

21 apr 2009 18:54

Rijden. :roll:

21 apr 2009 18:57

Meneer Wolbert zoekt nog zo'n ding: http://auto.marktplaats.nl/porsche/2455 ... ind=1&fs=1

21 apr 2009 19:12

Patrick schreef:Rijden. :roll:

dringt ie niet door..... :mrgreen: :?:

21 apr 2009 19:30

Weet iemand waarom de politie voor Targa's heeft gekozen en niet voor normale Coupe's? Pasten de mannen er niet in met hun 2,10m? :-)

Trouwens, het "politie volgen" teken zat er mooi geintegreerd in de achterlichten :popcorn:

21 apr 2009 19:33

Dat was om zonder uit te hoeven stappen het zwaailicht in te schakelen.

21 apr 2009 19:42

nee om met hun boeren poten op de stoelen te gaan staan en lekker zwaaien naar het verkeer.
waardoor wij weer eens die targadakjes en stoelen moesten herbekleden.
stelletjes cowboys.
jammer dat ze er niet meer mee rijden was echt een leuke tijd.
bijna elke week wel 1 in de zaak. :lol:

21 apr 2009 19:54

anders paste die helm er niet in :afro:

21 apr 2009 19:56

Ronald heeft gelijk :wink: .... dezelfde Cowboys die vroeger met de motor en zijspan onderweg waren :idea:

21 apr 2009 20:14

Er stond er eentje te koop Ongeveer 2 weken geleden op Marktplaats voor 17000 euro,een targa uit '73.Kenteken was 96-98-?? .Advertentie was er binnen enkele uren afgehaald.Kennelijk snel verkocht....

21 apr 2009 20:19

Grappig, ik kan me nog goed herinneren dat ik ergens in een oud boek over gebruikte auto's las dat je moest uitkijken bij de aanschaf van witte targa's, dat was vaak een ex-KLPD-bak met teveel ervaring en dito gaten overal. Nu willen mensen juist die auto's hebben...

21 apr 2009 22:30

rovako schreef:nee om met hun boeren poten op de stoelen te gaan staan en lekker zwaaien naar het verkeer.
stelletjes cowboys.

Ik heb jullie trouwens gebeld vandaag...mijn cabrio kap was aan vervanging toe...mede door een "foutje" van de P. garage...ga geen namen noemen *kuh*

22 apr 2009 8:50

wanneer heeft u ons dan gebeld?
en hebben we wat afgesproken.
ik weet namelijk van niets? :scratch:

Paulie schreef:
rovako schreef:nee om met hun boeren poten op de stoelen te gaan staan en lekker zwaaien naar het verkeer.
stelletjes cowboys.

Ik heb jullie trouwens gebeld vandaag...mijn cabrio kap was aan vervanging toe...mede door een "foutje" van de P. garage...ga geen namen noemen *kuh*

Re: Gezocht Politie Porsche!!!

22 apr 2009 10:23

Ik had alleen informatief gebeld voor een prijsje van een kap. Puur om te orienteren hoeveel hoger de prijs van Wittebrug was. Normaal zou ik bij jullie de kap laten monteren, maar door een foute reparatie van Wittebrug zit ik een beetje vast aan hun.

:-)

22 apr 2009 10:33

nou je hebt in ieder geval geluk want ook nu doe ik de kap voor je.
hahaha :ba:

22 apr 2009 10:36

Toch wel handig zo'n forum. :)

22 apr 2009 11:00

rovako schreef:nou je hebt in ieder geval geluk want ook nu doe ik de kap voor je.
hahaha :ba:

Kijk, handig ... het forum circuit :-)

Trouwens, zit bij de 986 op het dak met glazen ruitje kleine "PORSCHE" letters onderaan de ruit?
Plaats een reactie