21 apr 2009 22:56
21 apr 2009 22:57
horn schreef:Want als je van de dingen die kapot zijn alsnog 50% moet betalen kan eea toch nog oplopen als hij slecht is.
21 apr 2009 22:58
21 apr 2009 23:07
21 apr 2009 23:11
wolf schreef:de waterscheiding gaat bij 1989 komen. daarvoor zal klassiekerstatus krijgen, daarna zal op zijn merites beoordeeld worden.
21 apr 2009 23:18
21 apr 2009 23:19
21 apr 2009 23:28
21 apr 2009 23:34
wolf schreef:Ach. Veel scheelt het niet meer.
Laat ik het zo zeggen: de 964 heeft net iets teveel probleemlampjes in het dashboard.
21 apr 2009 23:41
Devils son schreef:
Wat er niet op zit kan niet kapot... Dus jou lijkt een C-Kadett wel iets?
22 apr 2009 20:03
24 apr 2009 21:30
24 apr 2009 21:33
24 apr 2009 21:51
24 apr 2009 22:14
mlaurs schreef:Ik heb er zelf vertrouwen in en moet er rekening mee houden dat het misschien wat langer zal duren wanneer ik de auto verkoop.
24 apr 2009 22:15
24 apr 2009 22:25
24 apr 2009 22:38
24 apr 2009 22:54
24 apr 2009 22:57
24 apr 2009 22:59
mlaurs schreef:Ik heb nog eens heel goed het aanbod bij Porsche-dealers en Mobile gekeken. Als ik kijk naar kleur en toestand, bouwjaar en vraagprijs, is dit misschien niet het voordeligste aanbod, maar wel eentje waar ik een beetje verliefd op begin te worden.
De schade is iets dat ik alleen accepteer omdat het volledig door Porsche is hersteld en de auto onder volledige garantie wordt verkocht. Ik heb er zelf vertrouwen in en moet er rekening mee houden dat het misschien wat langer zal duren wanneer ik de auto verkoop. De auto heeft gewoon een streepje voor bij me, merk ik.
Nogmaals dank voor de reacties. Ik ga maar eens mijn geld tellen en hoop binnenkort mezelf inclusief Porsche te kunnen voorstellen!
24 apr 2009 23:12
24 apr 2009 23:13
24 apr 2009 23:16
24 apr 2009 23:18