Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Pech nieuwe eigenaar.

26 apr 2009 12:40

Super dat het is opgelost. Nu lekker open naar buiten om lekker de zorgen van de afgelopen weken te vergeten! :ba:

26 apr 2009 12:50

Nou Wim dat was met recht een zware bevalling zeg :lol:

Deed vroeger wel eens een auto erbij, mijn familie zat erin en kreeg wel eens een "koekie".
Maar door de nieuwe wetgeving gaat dat niet meer zo makkelijk.
Mijn vorige 964 (werkeijk een schitterende auto) zette ik te koop na aanschaf van de 993.
Wat een moeilijke figuren kwamen langs zeg, heb hem binnen gezet en na een half jaar aan Hette aangeboden :idea:
Kreeg een keurig bedrag en was van al dat gedoe af :oops:
Denk bij een nieuwere 911 dat ik hem gewoon inruil :scratch:

Blij voor je dat alles weer goed gekomen is :drive:

26 apr 2009 12:53

Mijn idee, Hans. Uiteindelijk is het wel goedgekomen, maar een volgende keer ga ik ook gewoon inruilen en niet meer particulier verkopen, financieel wat minder gunstig maar het scheelt een hoop ellende.

26 apr 2009 14:07

pfffffffffff, wat een verhaal, ben net klaar met lezen.....
gelukkig voor jou is het goed afgelopen (je wist van jezelf dat je tegoedertrouw bezig was) maar wat een verhaal :roll:
heb zelf zoiets vorig jaar met mijn 3.2 verkoop aan duitser meegemaakt, kreeg hem ook moeilijk gekeurd en probeerde e.e.a. op mij te verhalen :arrow: wist dat ik 'safe' zat maar had er toch moeilijk mee, vond het sneu voor hem en heb hem nog geprobeerd te helpen met advies e.d.
ken dus je gevoel, key-point is dat je moet luisteren naar je gevoel en daarnaar handelen :!:
heb ik toen ook gedaan en is mij goed bevallen :D

29 apr 2009 9:19

Goed nieuws Wim! En nu kan het echte genieten beginnen zonder zorgen...!

Je kan altijd een weekendje Centre Parcs boeken om bij te komen!

29 apr 2009 11:16

eind goed al goed zou ik zeggen hopelijk geen gezeur meer over de motor, geniet in de 993 zou ik zeggen ff leker ontstressen

29 apr 2009 11:54

Wimpie77 schreef:Je kan altijd een weekendje Centre Parcs boeken om bij te komen!

Het te vergeten bedoel je :mrgreen:

01 mei 2009 10:44

Dat ook! Maar dan moeten niet net die veraries je weekend vergallen!

01 mei 2009 15:02

Net alles huiverend zitten lezen. Gefeli met de goede afloop!

01 mei 2009 22:46

Net eens even aandachtig de afloop door zitten lezen. Wat een verhaal zeg maar inderdaad hulde aan de RDW voor de afhandeling. En nu de zaak snel vergeten en op leukere zaken in het leven concentreren.
Plaats een reactie