Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: XoReP stelt zich voor

28 apr 2009 0:32

Om het weer meer in de stijl van het forum te houden...:

Mijn nieuwe 924 :ba:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Moet alleen ff het benzineklepscharniertje fixen en zorgen dat de rechterdeur wat mooier gespoten is of vervangen voor een deur in de goede kleur.

28 apr 2009 9:20

Gefeliciteerd Man !
Leuk dat je meteen foto's hebt geplaatst, nu nog het verhaal erbij. 8)
Je hebt snel gescoord.

28 apr 2009 9:39

Patrick schreef:Gefeliciteerd Man !
Leuk dat je meteen foto's hebt geplaatst, nu nog het verhaal erbij. 8)
Je hebt snel gescoord.

Thnx ;)

Had meteen weer een aanleiding om er mee te rijden toen ik foto's wou maken dus meteen maar gedaan haha :P

Verhaal ja... echt een verhaal heb ik nog niet. Maar het begon allemaal met een testrit in een 924 die een flink rookgordijn achterliet en die kleine mankementjes had die zogenaamd hoorde bij het type. Deze had dat dus allemaal niet en ik had opzich meteen een goed gevoel toen ik er in reed.
Tijdens de eerste proefrit was ik al verkocht aan het type, de van mijn huidige was ik meteen verkocht aan het exemplaar.

Gelukkig is hij ook vrijwel helemaal origineel en geen tekenen van echte schade (wel is heel opvallend ook slijtage te bekennen op de zitvlakken op de achterbank dus misschien ooit wel een echte gezinsauto geweest). Motorisch doet hij het lekker en start goed ook als hij warm is en schakelen, sturen, remmen is echt niks op aan te merken. Eigenlijk de enigste dingetjes die ik nog ff wat aan moet doen zijn kleine optische dingetjes zoals me tankdopdekseltje fixen, die zwarte plastic koplamprand ff beter eropzetten en me velgen een keer een beetje opknappen. En het grootste eigenlijk is mijn rechterdeur een keer mooi overspuiten of eentje in de goede kleur kopen want deze is niet mooi qua lak.

Nou dat was het voorlopig zo'n beetje en vandaag ook maar ff opzoek naar een radio'tje met wat leuke speakertjes (en nee ik ga niet mijn deurpanelen verkrachten :mrgreen: )

28 apr 2009 10:16

Gefeliciteerd hoor. Mooie foto's, leuk verhaal.

28 apr 2009 17:01

Sjee snel gedaan man! Congrats!

Hoop dat je er veel plezier vanz al hebben :)

28 apr 2009 22:32

Gefeliciteerd, ziet er goed uit zo!

29 apr 2009 8:58

Gefeliciteerd, zo te zien een mooie auto.
Ik zou je wel aanraden om de bedrading vanaf de startmotor en dynamo tot aan het stekkertje op het rechterschutboard te controleren. Die bedrading is bijna altijd slecht en bij kortsluiting kost het je je dynamo.
Dat deel van de bedrading wordt zo slecht omdat het onder het hitteschild van de uitlaat zit.
Ik denk dat je heel veel plezier van de 924 gaat hebben.

29 apr 2009 10:04

ziggy schreef:Gefeliciteerd, zo te zien een mooie auto.
Ik zou je wel aanraden om de bedrading vanaf de startmotor en dynamo tot aan het stekkertje op het rechterschutboard te controleren. Die bedrading is bijna altijd slecht en bij kortsluiting kost het je je dynamo.
Dat deel van de bedrading wordt zo slecht omdat het onder het hitteschild van de uitlaat zit.
Ik denk dat je heel veel plezier van de 924 gaat hebben.

Ik zal het zo meteen ff controleren ;)

29 apr 2009 14:03

Misschien een tip, pimp my porsche verkoopt kant en klare bedradingssetjes.

29 apr 2009 14:06

welkom op het PF veel plezier met lezen én met rijden

29 apr 2009 14:56

gefeliciteerd met je aankoop!
ik heb het idee dat mooie 924's steeds schaarser worden, wees er zuinig op!

09 mei 2009 18:31

Gefeliciteerd, bij mij is het ook zo gegaan dat ik na eerste proefrit in een 924 een 924 of 944 wilde hebben. Eigenlijk is de 924 net iets mooier door het ontbreken van de verbrede spatborden.

09 mei 2009 18:42

Leuk verhaal dit!!
Gefeliciteerd met je aankoop en heel veel plezier er mee!!
Zelf nog een C310 gereden om even het begin van het topic te ondersteunen :wink:

11 mei 2009 22:48

welkom en toch snel gescoord,
veel plezier op het PF

08 sep 2009 15:28

Inmiddels uitlaatje gelast en rijd weer heerlijk, cker de Audi A4 startmotor is een grote verbetering (start lekker snel en stil).
Plaats een reactie