Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
05 mei 2009 17:39
Heren, ik heb er 1 met "maar" 480 pk maar weet zeker dat ik jullie er allemaal uittrek.............
boys and their toys..........
05 mei 2009 18:08
soepkip 964 schreef:37. Porsche 997 Carrera S (2008 facelift) 7:50 158 ´08 385 / 1425
45. Porsche 996 Turbo 7:56 156 ´00 420 / 1540
Maar wie zat er achter het stuur en onder welke omstandigheden?
Ik in ieder geval niet
http://www.fastestlaps.com kan je ook zien wat de iconen op andere tracks behalen
05 mei 2009 18:35
Wat zie ik weer zo'n wie heeft de langste discussie.
Iemand haalt aan dat het slechts emotie is, ja he he daar draait het bij alle porsches toch ook juist om?? Anders kun je net zo goed een Nissan of Subaru kopen.
En die onzin over die paar tienden sneller of langzamer. Alsof je dat merkt. Trouwens 98% van de 911 Turbo rijders wordt op de Nurburgring om de oren gereden door de corsa's, alfa's en escorts en niet alleen al omdat je meer te verliezen hebt bij een foutje.
Lijkt een beetje op de vraag waarom een rijtjes huis in Blaricum net zo duur is als een vrijstaand huis in Almere. De markt bepaald dat het zo is.
Ik heb persoonlijk voor een 993 TT gekozen omdat ik dat gewoon de mooiere 911 vindt, overigens vind ik dat er in de 993 C2 cabrio veeeeel meer emotie zit qua geluid. Terwijl de 964 eigenlijk als gegoten lijkt te zitten, alles voelt lekker direct en strak aan. Kortom maar net wat je belangrijk vindt.
05 mei 2009 19:53
Jaco schreef:Heren, ik heb er 1 met "maar" 480 pk maar weet zeker dat ik jullie er allemaal uittrek.............
boys and their toys..........
Ik waag dat te betwijfelen........
05 mei 2009 20:05
Het ging toch over de prijsverschillen? Wat boeit het dat de 996 TT sneller is op de Nordschleife en de 993 TT sneller op de Hungaroring in Budapest, bij wijze van spreken. Wat boeit het dat de 996TT wellicht (maar wellicht ook niet) op 70% van de circuits sneller is, maar op 70% van de Zwitserse bergwegen langzamer dan de 993 TT. Ieder zijn meuk.
05 mei 2009 20:08
Jaco schreef:Heren, ik heb er 1 met "maar" 4,80
cm maar weet zeker dat ik jullie er allemaal uittrek.............
Vissers-latijn
05 mei 2009 20:46
Eric schreef:Ik waag dat te betwijfelen........

Meeeeteuhhh.........!!
Ouwe Zeilert die weet dat size does matter... schreef:Heren, ik heb er 1 van "maar" 4,80 cm maar weet zeker dat ik jullie er allemaal uittrek.............
Vissers-latijn
Euhh.............meten??
05 mei 2009 21:21
4, 8- cm achter de kop mag ik hopen voor je , (Amstelveens LAtijns)
05 mei 2009 21:59
Jaco schreef:Heren, ik heb er 1 met "maar" 480 pk maar weet zeker dat ik jullie er allemaal uittrek.............

[/size]
huh dan heb je er wel wat bijgepropt sinds de tunnelrun
05 mei 2009 22:53
dynamic schreef:Ik heb persoonlijk voor een 993 TT gekozen omdat ik dat gewoon de mooiere 911 vindt, overigens vind ik dat er in de 993 C2 cabrio veeeeel meer emotie zit qua geluid. Terwijl de 964 eigenlijk als gegoten lijkt te zitten, alles voelt lekker direct en strak aan. Kortom maar net wat je belangrijk vindt.
Mee eens Dynamic. Behalve dat de 964 nog altijd het mooiste basale motorgeluid heeft wat me kippenvel blijft geven.
Verder interesseert het mij ook geen biet of het ene model nou 0.1 sec sneller is in de sprint tot 100.
Je koopt zo'n bak om de emotie, niet vanwege dat minimale acceleratieverschil .........of als modieus,, hip verzameldingetje......
06 mei 2009 13:51
TRING TRING.. Vliegveld Teuge, met Benno Zwerfkei...ja Steef hier, goeiemiddag, hebben jullie binnenkort nog een gaatje in de agenda? ik heb de landingsbaan een half uurtje nodig om met een RUF en een 996 turbo wat sprints te trekken.. ooh dat is prima, erg leuk idee, wanneer had je willen komen, dan zet ik er nog een Citation naast, ben wel benieuwd wie het snelste is...
en dan lees ik net dat het, die paar tienden, niet uitmaakt en dat het niet meer hoeft..jammer hoor.. tsja en om met mijn speedster tegen een citation te gaan sprinten, dat vind ik zo jaren 60...
06 mei 2009 14:15
Ben juist wel van achter de komma , geleerd dat daar de verschillen zitten , of ben ik nu nineties aan het doen
06 mei 2009 22:10
dynamic schreef:Trouwens 98% van de 911 Turbo rijders wordt op de Nurburgring om de oren gereden door de corsa's, alfa's en escorts en niet alleen al omdat je meer te verliezen hebt bij een foutje.
Ik heb anders vandaag genoeg Porsches gezien die er enorm goed de gang er in hadden... Overvloed aan GT3RS-en overigens, die op een enkele RSR en twee stuks volledig voor circuit opgezet langzamer rondreden dan dat turbootje van mij.
Overigens, wel een superdag vandaag: vrijwel iedereen op de Ring was er voor Scuderia Hanseat (en vaak met kennelijke ervaring), maar verder niet te druk en vanaf de vroege ochtend droog.
06 mei 2009 22:17
Piet schreef:Het ging toch over de prijsverschillen? Wat boeit het dat de 996 TT sneller is op de Nordschleife en de 993 TT sneller op de Hungaroring in Budapest, bij wijze van spreken.
Niets, iemand opperde gewoon dat het een verklaring zou kunnen zijn voor de hogere prijzen...
06 mei 2009 22:23

dat jullie hier niet moe van worden, iedereen vindt toch zijn eigen Porsche de beste keus.
als we alles hetzelfde zouden willen hadden we waarschijnlijk nog met z,n allen in een zwarte T Ford gereden.
Dus gewoon iedereen gelijk geven, ben je er vanaf.
06 mei 2009 22:48
henzel schreef::scratch: dat jullie hier niet moe van worden, iedereen vindt toch zijn eigen Porsche de beste keus.
Ik zie hier niemand iets anders beweren...
Volgens mij lezen sommigen dingen die er gewoon niet staan.
06 mei 2009 22:52
Uiteindelijk is een Audi S3 nog sneller dan een 996 TT, althans van 80 naar 120km/h in de zesde versnelling.
06 mei 2009 22:53
Nee, want de Porscherijder heeft genoeg kaas gegeten van autorijden en schakelt terug.
06 mei 2009 23:34
henzel schreef:dat jullie hier niet moe van worden, iedereen vindt toch zijn eigen Porsche de beste keus.
Nee hoor, ik vind die van DS een betere keuze dan die van mij (destijds).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.