Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Coyote - Legale radarverklikker vanaf 18 mei te koop

07 mei 2009 1:28

ik zie het zo dat de vaste plekken er allemaal in staan en de mobiele als een bonus; als ik alle kosten bij elkaar optel ben ik er na 6 jaar nog niet voor een dsi, die -ook- valse meldingen geeft :idea:

07 mei 2009 7:45

Een DSI is strafbaar. Een DSI vergt een echte harde installatie. Een DSI is niet portabel tussen verschillende auto's....

07 mei 2009 9:14

Een DSI is niet strafbaar, zolang je bepaalde (Engelse?) software er maar niet op hebt zitten. Heb je dat wel, dan kun je - als je je bedenkt (bijvoorbeeld als je aan de kant wordt gezet) - de software wissen.

07 mei 2009 9:20

Heb nog nooit gehoord dat iemand met een DSI gepakt is. Dit systeem is echt schijnveiligheid. Koos S gaf laatst zelf toe dat >90% van de flitsers door 538, BNR etc. worden vermeld!

07 mei 2009 10:48

ik neig er ook toe de coyote eens te proberen...komt overigens ook een model met navi uit...msch even wachten?

11 mei 2009 10:46

Probleem is volgens mij wel, dat er tegenwoordig ook veel "geflitst" wordt zónder flits! Normaal gesproken merk ik de meeste contrôleposten wel op, maar die niet flitsen (infrarood?) zie je 's avonds gewoon niet en zullen dus ook niet doorgegeven worden.

11 mei 2009 14:18

en wat met de mobiele flitscamera's. wanneer worden die verwijderd? als 2 mensen op de knop 'he, hij staat er niet meer' gedrukt hebben? :^:

11 mei 2009 15:30

Maarten schreef:Dit systeem is echt schijnveiligheid. Koos S gaf laatst zelf toe dat >90% van de flitsers door 538, BNR etc. worden vermeld!

als dit systeem al die info bundelt, helemaal mooi wat mij betreft
als ik al die info op moet gaan zoeken onder het rijden, dan ben ik inmiddels 3x geflitst wanneer ik thuis ben :wink:

11 mei 2009 16:16

horn schreef:en wat met de mobiele flitscamera's. wanneer worden die verwijderd? als 2 mensen op de knop 'he, hij staat er niet meer' gedrukt hebben? :^:

24 uur meen ik in the manual gelezen te hebben.

11 mei 2009 16:43

wolf schreef:24 uur meen ik in the manual gelezen te hebben.

... ga je in de ankers voor flitsers die er niet meer staan :mrgreen:

Kunnen we geen groupbuy doen :?: :idea:

11 mei 2009 21:30

Vanaf morgen te bestellen. Ik ga me er aan wagen.

11 mei 2009 21:43

Is er 'n NL linkje :?:

11 mei 2009 21:47

http://www.coyotesystems.be/nl/index.ph ... e=aankoop2

11 mei 2009 21:55

Rad911 schreef:Ik ga me er aan wagen.

+1

Re: stinger ventura

11 mei 2009 21:56

MS964 schreef:[Wat ik me wel afvraag is hoe ze valse meldingen eruit filteren. Je zult maar 20 idioten hebben die een beetje in het wilde weg gaan melden. :roll: Misschien dat er op een bepaalde locatie minimaal 2 meldingen moeten zijn binnengekomen voordat ze nationaal worden doorgegeven?
.

Hier had ik mijn vraagtekens dus ook bij.....

Het moet eerst maar eens een tijdje op de markt zijn wil ik het overwegen....

11 mei 2009 21:57

Wel even checken of dit al een NL abo is of alleen voor Belgie. Maar goed, de inbelkosten zijn toch voor Coyote Systems :wink:

@yohanv: is in Europa al 3 jaar op de markt...

11 mei 2009 22:08

Nog even afwachten, maar als het werkt (en er zijn voldoende mensen die meedoen hetgeen nodig is om het te láten werken) dan ben ik vóór een groupbuy!

11 mei 2009 22:11

Jongens - kijk toch gewoon op flitsservice.nl (op je telefoon) of op de rds van de radio. Gratis (behalve telefoon) en alle bovenstaande problemen zijn opgelost...

11 mei 2009 22:58

Rad911 schreef:in Europa..
:wink:

Als je als enige in Nederland er mee rondrijdt zal het niet veel effect hebben...
Maar ik ben benieuwd of het een succes wordt?

11 mei 2009 23:00

Tja, je hebt gelijk, maar het is een beetje de kip en het ei... Alks iedereen op elkaar wacht dan wordt het nooit wat :!:

12 mei 2009 21:39

Nog even bij Coyote nagevraagd of het systeem ook in NL werkt. Ik kreeg keurig een mailtje terug:

"Beste,

Ja meneer zonder probleem de Mini Coyote werkt ook in Nederland zoals in Belgie.

Vriendelijke groeten,

C***** R******
"

12 mei 2009 21:59

ik heb dus met en bijna soortgelijk systeem gereden.
werkte best goed maar je blijft houden dat de mobiele controles er nou al wel of niet in staan
en je dus eigelijk nog steeds niet relaxed(vol vertrouwen rijdt)

ik heb er dus toen en stinger naast aangeschaft en uit eindelijk rij ik nu nog met die stinger(staat alleen heel veel uit :oops: )
Ik wil eigenlijk een dsi maar de prijs houdt me tegen ook omdat de laser module ook niet niks kost,een totaal bedrag van 2600 euro
en ik heb in 4 jaar nog niet 1 echte bekeuring gekregen, wel 8 op de traject controle voor 14 euro per stuk.

wat betreft die op de traject controle, daar heeft een bekende forum advocaat nog wat aan kunnen doen :res: 8)

robert

13 mei 2009 0:30

rob964.c4 schreef:en je dus eigelijk nog steeds niet relaxed(vol vertrouwen rijdt)

met een dsi ook niet, want (onopvallende) surveillance auto's en motoren pakt dat ding ook niet
ik vind die coyote zo gek nog niet; klopt natuurlijk dat flitsservice, bnr, 538 dat ook allemaal doorgeeft; maar ik zie mezelf niet iedere dag voor ik vertrek al die media checken
het in de navigatie zetten werkt ook niet voor mij, want dat ding staat uit als ik weet waar het is, de zaak bijvoorbeeld :idea:

13 mei 2009 7:44

Dat is exact mijn redenatie.

13 mei 2009 8:53

ben benieuwd naar jullie bevindingen. zal deze keer geen early adopter zijn, maar ben wel geinteresseerd.
Plaats een reactie